کد خبر 1119551
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
ده نمکی سریال دادستان

مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال «دادستان» گفت: «دادِستان» نام یک سایت خبری است که چندین دانشجو در آن عدالتخواهی و مطالبه گری می‌کنند.

به گزارش مشرق، مسعود ده نمکی پیرامون دلیل نامگذاری سریال «دادِستان» گفت: نام سریال «دادِستان» است و ربطی به واژه دادستان به مفهوم قضایی آن ندارد، «دادِستان» نام یک سایت خبری است که چندین دانشجو در سریال آن را مدیریت می‌کنند، این سایت محلی برای عدالتخواهی و مطالبه‌گری است که در نام سریال هم این مفهوم نهفته است.

بیشتر بخوانید:

ده‌نمکی: دنبال حاشیه در ساخت سریال «دادِستان» نیستیم/خزاعی: سریال ده‌نمکی از خط قرمزها عبور می‌کند

وی درباره مخاطب اصلی سریال «دادِستان» اضافه کرد: این سریال هیچ گونه بار طنزی ندارد، اما سعی کردیم کار متفاوتی باشد، البته ادعا در این قبال درست نیست، اما سعی داشتیم که با ریتم و ساخت درست اثری مطلوب ارائه کنیم، داستان اثر بسیار متفاوت است، این سریال براساس یکی از ایده‌های سینمایی‌ام بود مثل «معراجی‌ها» که یک ایده سینمایی بود و قرار بود ابتدا سینمایی باشد، «دادِستان» هم در ابتدا قرار بود تبدیل به یک اثر سینمایی شود اما حالا برای تلویزیون ساخته می‌شود اما در مورد اینکه آیا این مجموعه تلویزیون در آینده تبدیل به سریال تلویزیون خواهد شد یا نه بعدا صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

نگار فروزنده در «دادستان» ده‌نمکی+عکس

کارگردان «معراجی‌ها» پیرامون اینکه سریال «دادِستان» دارای چند قسمت است بیان کرد: سریال «دادِستان» نزدیک به شانزده قسمت است و محصولی از سیمافیلم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازسازی حمله داعش به مجلس در سریال جدید مسعود ده‌نمکی

ده نمکی درباره انتخاب بازیگران سریال «دادِستان» اضافه کرد: ترکیب بازیگران دادِستان تلفیقی از بازیگران خوبی است که در گذشته هم با آنها کار کرده‌ام در گروه‌های سنی مختلف، بازیگرانی همچون برزو ارجمند، نگار فروزنده، سیدجواد هاشمی، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی و از طرفی با بازیگران جدیدی همچون علیرضا استادی و هلیا امامی که سابق بر این با آن‌ها کار نکرده‌ام در این سریال حضور دارند و به طور کلی بازیگران سریال «دادِستان» براساس درام و داستان انتخاب شده اند.

کارگردان فیلم «اخراجی ها» در همین رابطه تصریح کرد: دلیل دومم برای ساخت سریال دادِستان این است که وقتی در شرایط کرونا شرایط سختی برای مردم وجود دارد و همه درگیر بیماری هستند و از سویی رسانه‌ها و مسئولین از مردم می‌خواهند که تا حد ممکن در خانه بمانند ما باید برای در خانه ماندن مردم محصولاتی تولید کنیم که بتوانند اوقات خوبی را در این قرنطینه خانگی تجربه کنند. آنتن تلویزیون نمی‌تواند برای در خانه ماندن مردم خالی بماند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس