دین‌محمدی: پاختاکور شایسته صعود بود

پیشکسوت استقلال گفت: پاختاکور از نظر فیزیکی، فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال بود و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی اظهار داشت: پاختاکور عملکرد خیلی خوبی در دیدار شب گذشته با استقلال داشت و توانست در مالکیت، تیمِ برتر میدان باشد.

وی افزود: داور می‌توانست پس از خوردن توپ به دستان مدافع پاختاکور به سود استقلال پنالتی بگیرد و به این تیم شانس تساوی را بدهد اما با اشتباه مسلم خود دستور به ادامه بازی داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی،  فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: در تورنمنت‌هایی همچون لیگ قهرمانان آسیا که همه تیم‌ها تا بُن دندان مسلح هستند باید فاصله نفرات اصلی و ذخیره کم باشد اما متاسفانه نفراتی که روی نیمکت استقلال حضور داشتند از نظر فنی اختلاف زیادی با بازیکنان فیکس داشتند و دست «مجید نامجومطلق» بسته بود.

وی در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال یا باید از «مجید نامجومطلق» حمایت کرده و از او به عنوان سرمربی فصل آینده استفاده کند یا به دنبال گزینه دیگری بوده و مربی را به خدمت بگیرد که بتواند فصل آینده آبی‌پوشان را به افتخارات با ارزش برساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    4 6
    ببخشید استاد دین محمدی نظرتون درباره گل استقلال (که با تایید اکثر کارشناسان داوری هیچ خطایی رخ نداده اما داور به اشتباه به نقع استقلال خطا و در پی اون گل استقلال رقم خورد) چیه؟
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      7 3
      چطور 2 تا پنالتی رو نمیگی. بابا شماها دیگه چقدر بدبختید
  • mojtaba SE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    کسی که نمی دونه تفاوت نقد و نظر چی هست و هر دو رو با هم قاطی میکنه فقط زر مپزنه مثل باز کردن شپر اب ..نقد بر اساس حقپقت است که حقپقت اپن است که داور پنالتی صد در صد رو نگرفت نظر اپشان مپگه حق استقلال باخت بود.. .نظر من اپن است که اگر اپنها پپش کسوت هستند پا بدکاره پا حسود .چون دشمن و حسودها خوشحال شدن و دپن محمدی رو زخم نمک میرپزه ..حپف؟
  • علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    ترکیب بد بود باید رضاوند اول بازی میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس