کد خبر 1108875
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
عزاداری نمایه

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی امروز در کمیسیون عملیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با محوریت خراسان رضوی در سالن شهید سردار «قاسم سلیمانی» ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در آستانه ماه محرم و سوگواری‌های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ایران اسلامی در نظم و امنیت کامل قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: امسال محرم پر شوری خواهیم داشت

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را دارد.

وی اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی کشورمان نیز با رعایت نکات بهداشتی نقش مؤثر خود را در این مأموریت خطیر پلیس برای برگزاری مراسم محرم و صفر به‌خوبی و شایستگی ایفا می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه برخورد قانونی و قاطعانه با عاملان بی‌نظمی و اراذل و اوباش خط قرمز و از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی در این مسیر برای آرامش شهروندان و ارتقای احساس امنیت، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، چرا که نیروی انتظامی انقلابی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و با قاطعیت و قانون‌مداری به وظایف خود عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه ناجا در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام؛

مسئولیت نظم بخشی داخل مراسم به عهده "همیاران محرم پلیس" است

وی بیان کرد: هزینه جرم باید متناسب با جرایم افزایش یابد تا اثر بازدارنده داشته باشد در غیر این صورت این مسئله باعث افزایش وقوع جرایم می‌شود که در این زمینه خلأهای قانونی باید مطالعه و مرتفع شوند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: مسئول‌سازی در بررسی و پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها نیز از دیگر موضوعات اساسی است که کنار تشدید مجازات‌ها از مطالبات اصلی پلیس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع سرقت یکی از دغدغه‌های جدی مردم است، اظهار کرد: در حوزه سرقت اگر به زیرساخت‌ها توجه شود و پیوست ایمنی در اخذ پروانه ساخت‌وسازها تهیه شود و این به‌صورت قانون دربیاید و مؤثر واقع شود، از دغدغه‌های مردم در این حوزه کاسته خواهد شد. علاوه بر این باید بر ضرورت رعایت سازوکارهای امنیتی و انتظامی در بحث ساخت‌وسازها و تولید خودروهای داخلی تأکید کرد.

سردار رضایی با اشاره به اینکه امروز ناجا افتخار دارد بگوید مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین‌الملل و صاحب‌نظر در تأمین امنیت کشور است، اظهار کرد: نیروی انتظامی، انقلابی، ولایی و جهادی به وظایف خود عمل می‌کند و در بحث مقابله با اراذل و اوباش که باعث می‌شوند آرامش مردم خدشه‌دار شود، ناجا قاطعانه وارد میدان می‌شود و به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و در چارچوب قانون برخورد محکم خواهد داشت.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سردار حسین ساجدی‌نیا، معاون عملیات ناجا، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و تنی چند از معاونان ناجا گزارشی از حوزه‌های مأموریتی خود ارائه کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس