ناصر قوامی

یک فعال اصلاح‌طلب برخلاف برخی ادعاهای مظلوم‌نمایی هم‌طیفانش گفت ادعای کمبود اختیارات رئیس‌جمهور قابل قبول نیست و اتفاقا رئیس‌جمهور اختیارات زیادی دارد.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت: ناصر قوامی(نماینده اصلاح‌طلب در مجلس ششم) گفته است: اکنون،‌ مشکل مردم ما انتخابات نیست بلکه مشکلات اقتصادی است.

به گزارش جهان نیوز، قوامی می‌افزاید: این که بعضا گفته می‌شود اختیارات رئیس‌جمهور کم است و محدودیت‌هایی برای رئیس‌جمهور وجود دارد، اتفاقا رئیس‌جمهور اختیارات زیادی دارد.

رئیس‌جمهور می‌تواند با تعامل نگذارد اوضاع کشور اینگونه شود. اتفاقا چاره کار در تعامل است و نه در تقابل. هرچقدر رئیس‌جمهور بتواند با سایر قوا تعامل و همکاری داشته باشد کارها بیش از پیش جلو خواهد رفت و محدودیتی نیز نخواهد داشت.

قوامی همچنین گفت: بهتر این است که روسای جمهور به جای افزایش اختیارات یا گلایه از کمبود اختیارات به تعامل با سایر قوا بپردازند تا مشکلات جامعه هرچه زودتر حل و فصل شود. هر رئیس‌جمهوری بتواند از همین اختیاراتی که دارد به درستی استفاده کرده و بدون توجه به حواشی به اداره کشور بپردازد در کار خود موفق خواهد بود.

وی تاکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری ابتدا باید وظایف، اختیارات و حیطه عملکردهای رئیس‌جمهور را بدانند و با علم به آن وارد انتخابات شوند تا اگر توانستند رای مردم را از آن خود کرده و رئیس‌جمهور شدند پس از چندی از کمبود اختیارات گلایه نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 0
    این منتقد اصلاح طلبان به احتمال قریب به یقین از طرف این قبیله خودرأی و مستبد و مستکبر با قهر و بی محلی محض روبرو خواهدشد!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 0
    واقعا این نکته باید زمان انتخابات تو بوق و کرنا بشه و از نامزدها فیلم تهیه بشه که قبول دارند اختیارات رئیس جمهور زیاده و اینکه نمیخوان مسائل رو مکرر بندازن گردن دولت قبل.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 6
    تنها بزدل ها که جرات انتقاد از عامل اصلی را ندارند به روحانی گیر می دهند
    • سید IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      4 0
      فقط بوقلمون صفتانند که حاضر نیستند مسئولیت انتخاب احمقانه و ابلهانه خود را بپذیرند و منافقانه و ریاکارانه به دنبال مقصر می گردند!!!
  • GB ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 0
    رئیس جمهور حتی اختیار داره تا اقتصاد یه مملکت رو داغون کنه و مردم رو به روز سیاه بنشونه
  • پ IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    نامزدهای ریاست جمهوری ابتدا باید وظایف، اختیارات و حیطه عملکردهای رئیس‌جمهور را بدانند.اوالا اینجور که شما گفتین پس رجل ناآگاه داریم فراوان دوما وقتی رجل نمیدونه انتظار دارین مردم بدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس