جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور روحانی

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد که چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازاندیشی در معارف دفاع مقدس، مجاهدت شهدا، ایثار جانبازان و صلابت آزادگانی است.

به گزارش مشرق، پیام گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز توسط معاون رییس‌جمهور بر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
لَقَدْ نَصَرَکُمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کَثِیرَةٍ

در هفته دفاع مقدس، با پاسداشت مقام بلند شهیدان به مرور لحظات باشکوه از تاریخ ایران می‌نشینیم که درخشش این حماسه ملی، به نمادی از مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برای همة آزادی خواهان جهان شد.

چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازاندیشی در معارف دفاع مقدس، مجاهدت شهدا، ایثار جانبازان و صلابت آزادگانی است که از گرانبهاترین سرمایه زندگی خویش گذشتند تا حقانیت اسلام و انقلاب و عشق یه ایران را به جهانیان نشان دهند. هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق توانستند سال‌ها در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران، مقاومت جانانه نمایند و پیروزی پرشکوه‏شان را در صفحه تاریخ ماندگار نمایند.

در جبهه ‏های جهاد و مقاومت شهدا و ایثارگران راه حق‏طلبی، عدالت‏خواهی و آزادی را ترسیم کردند و با شهادت و ایثار خود، مفاهیم و ارزش‌های متعالی اسلامی را تعمیق و ترویج نمودند. آن‌ها مشعلی فروزان و الگویی همیشگی برای جامعه خویش و همه جوامع اسلامی و انسان‌های آزادی‌خواه جهان هستند.

دفاع مقدس گنجینه‌های عظیمی را به ارمغان آورد که حضور سرداران شجاع و مردان برجسته در سنگر خدمت و جهاد از آن جمله هستند و ثمرة چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهیدپرور ایران در برابر هجمه دشمنان است. سردار شهید حاج‏قاسم سلیمانی از خیل دلیرمردانی بود که شجاعت و ایثارش در جبهه‌های حق علیه باطل و در نبرد با تکفیری‌ها و تروریست‌ها پیروزی‌های درخشانی را خلق کرد.

حمایت و قدرشناسی مردم از رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعین حرم که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حریم اهل بیت ایستادگی کردند و حضور آگاهانه و حماسی مردم در همه صحنه‌ها جلوه‌های شکوهمندی است که همواره مشعل پرفروغ شهدا، را فروزان نگاه داشته است.

اینجانب با ارج نهادن به مقام والای همة شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس؛ این قهرمانان ملی و اسطوره‌های همیشه جاودان، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی ایثارگران و رزمندگان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی تمامیت ارضی و حراست از میهن عزیزمان ایران، توفیق رورافزون مسألت دارم.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 0
    یه عده پیروزی را خلق و عده دیگری بر باد میدهند!
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 0
    تو وبرادرت ویاپدرت وبستگانت در دفاع مقدس شرکت کردی وجبهه رفته اید؟ آیا جانباز وشهید داده اید؟ آیا اسیر آواره شده اید؟ فکرکنم شما غنیمت جمع کنندگان این جنگ بوده اید وبس.
  • کسری IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 3
    مطمئنا اگه بخاطر اصلاحطلبها نبود، دفاع مقدس حتی بهتر از این هم پیش می رفت
  • احمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    به اسم رزمندگان،وشهدا شعار می دهند اما چون به خلوت می روید همه اهداف انقلاب و اسلام را فراموش می کنند
  • DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    حاج‏ قاسم سلیمانی از خیل دلیرمردانی بود که پیروزی‌های درخشانی را خلق کرد . ولی حیف که غربگدایی و دیپلماسی التماسی و مماشات با غرب و ترس اندازی از سایه جنگ و وابسته بودن آب آشامیدنی به تصمیم دشمن....همه و همه علائم و سیگنالهای غلطی بودند که توهم در دشمن ایجاد نموده و به این تصمیم یعنی ترور سردار دلها تشویق کرد. حالا هم آنهاییکه دایم برای ملت ترس از امریکا را زمزمه میکنند در قتل و ترور و جنایات امریکا شریک هستند.
  • سربدار IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    آقایان شما و هر کسی که در این میدان در نبرد هستید شمامامور به انجام تکلیف هستیدنه به نتیجه !!!!یادم هست وقتی که در جنک موفقیتی نمی توانستیم بدست آوریم خیلی ناراحت می شدیم حضرت امام (ره)فرمودند ما مامور به انجام تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه --- خواهش می کنم تدبیر کنید اینقدر ناله نکنید کشور چین حدود یک میلیاردوچهار صد میلیون جمعیت دارد کمترین تلفات را داده است اگر وزیر بهداشت چین بودید چه کار می کردید با این نغمه خوانیهای وزارت بهداشت همه ما باید خودمان را حلق آویز می کردیم چرا تلفات چین کم است فکر کنید نامل کنید به خود بیایید این قدر ناله بس است این قدر ناله بس است دیگر ناله ما را هم در آوردید خجالت بکشید حیا کنیدهمه اش ناله زیاد تفکر صفر ناله زیاد تفکر صفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس