کد خبر 1120621
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
خدمت سربازی نمایه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در هفته دفاع مقدس سربازان فراری اگر خودشان را معرفی کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سربازان وظیفه‌ای که فراری شده‌اند پس از پایان خدمت سربازی با احتساب ایامی که خدمت کرده‌اند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

جزییات کم‌شدن مدت خدمت سربازی

وی گفت: فقط پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و تا زمانی که خدمت شأن تمام شود از نهایت تخفیف‌های بهره مند می‌شوند و کمترین مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرار از سربازی در سال‌های اخیر روند کاهشی داشته است؟ افزود: کم و بیش فرار از سربازی هست اما در سال‌های اخیر کم شده است.

وی گفت: سربازان متوجه شدند که سازمان‌ها و محاکم قضائی نسبت به آن‌ها حالت رأفت و رحمت دارند ضمن اینکه پیشگیری از وقوع جرم در میان نیروهای مسلح به گونه‌ای است که باعث خوشایند شدن محیط خدمت و سربازی شده و تلاش شده است افراد در محل زندگی خودشان بیشتر خدمت سربازی را بگذرانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 1
    آقا فامیلا و دوستای من خیلیاشون خدمت نرفتن و پیچوندن. الان به من به چشم چی نگاه می کنن. لطفا یکم هم اجبار به خرج بدین کسی با تخفیف خدمت نمیره. عدالت خدمت به سربازا روحیه میده. یکی میره لب مرز خدمت میکنه یکی هم چون پول داره نمیخواد جایی استخدام بشه قشنگ میپیچونه.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      5 1
      سربازفراری ها خیلی زیادند!
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      3 0
      مشکل در قانون است 24 ماه خدمت سه شیفت (24 ساعته) می شود 6سال خدمت آیا سنوات 6 سال بیمه تامین اجتماعی دارد؟ خدمت سربازی 24 ماه در سه شیفت مبنای قانونی ندارد - چرا برای سربازان مستمری و بیمه درمانی بیکاری بعد از پایان خدمت شربازان داده نمی شود - بینی و بین الله با 8 ماه خدمت 24 ساعته مدت زمان مقرر 24 ماه خدمت انجام می شود - شرعا و عرفا و قانونا دولتها اضافه کاری و مزایای حد اقل های کارکنان پیمانی و رسمی را به سربازان وظیفه بدهند - از انتظارات مدم ایجاد دگرگونی اساسی در قانون خدمت وظیفه با معیارها جامع علمی و .. می باشد - آیا شما از 6 سال سنوات بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدی - آیا مستمری بدونکاری بعد از خدمت سربازی گرفتی و..
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      10 2
      اقا ما که 8 سال پیچوندیم اخرشم رفتیم خریدیم حالشو بردیم درود بر دکتر روحانی کبیر.البته اگه نمیخریدیم هم چیزی نمیشد فقط پاسپورت بهمون نمیدادن
    • فراری IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      3 1
      عقده ای
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    چرا کسی که قانون را رعایت میکنه و به موقع رفته سربازی وتموم کرده مزایا نداره ؟ چرا دولت ها برای آنها شغل ایجاد نمی کنند؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 1
    ما چیکار کنیم که تا الان 8 سال پیچوندم قانون خرید رو برداشتن
  • علیرضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 0
    الان ۱۴ماه خدمتم تو ایرانشهر و۶ماه اضاف دفترچه دارم چرا نمیبخشن،.
  • رامین درویشی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    من سرباز اسلام آباد غربم خودم ساکن خوزستانم شهرستان شوشتر چرا منتقلم نمیدن داخل شهر خودم خدمت کنم اگ واقعا حرفتون حرفه کل سربازا رو بفرستید شهر خودشون شاید یکی مشکل خانوادگی داشته باشه من الان پدر و مادرم پیرن خرج خونه رو خودم میدم بخدا دیگ تحمل ندارم اگ از خدمت هم فرار کنیم داخل دوست و آشنا و فامیل رسوا میشیم ک فلانی مرد نبود خدمت کنه. ی خواهش از این بالا بالاها دارم ک لطفا پیگیری کنن و سربازا داخل شهر خودشون خدمت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس