کد خبر 1120012
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

اگر در سال‌های گذشته تصمیم به تعویض خودرو یا خرید خودروی جدید می‌گرفتید به‌احتمال‌زیاد دردسرهای کمتری را متحمل می‌شدید، چراکه تنوع خودروهای مختلف در سطح بازار بسیار کم بوده و خرید شما پیچیدگی بسیار کمتری داشت. اما امروزه خودروهای مختلف و متنوعی از کارخانجات مختلف سراسر دنیا در بازارهای ایران حضور دارند. بررسی و تعیین بودجه مناسب برای خرید هرکدام را می‌توان یک فرایند سنگین دانست. در این شرایط درصورتی‌که تصمیم داشته باشید علاوه بر خرید خودرو، خودروی قبلی خود را نیز به فروش برسانید تا مبلغی برای خرید خودروی جدید فراهم آورید، عملاً وارد یک فرایند دوطرفه خرید و فروش خودرو شده‌اید که ممکن است دردسرهای زیادی را برای شما داشته باشد. خرید و فروش خودرو به‌صورت هم‌زمان ممکن است آن‌هم در این روزها که نوسانات قیمت بازار خودرو بسیار زیاد شده است شما را متضرر نماید بنابراین بایستی حواستان جمع باشد که فاصله بسیار کمی بین فروش خودروی قبلی و خرید خودروی جدید داشته باشید تا عملاً پول دچار کاهش ارزش نشود.

خرید و فروش خودرو به‌صورت هم‌زمان فرایندی پیچیده

فرایند خرید و فروش خودرو برای افراد پرمشغله می‌تواند کار بسیار سخت‌تری باشد چراکه مشغله زیاد کاری و کاره‌ای روزانه به‌احتمال‌زیاد زمانی را برای خرید و فروش خودرو برای آن‌ها باقی نخواهد گذاشت.

در ادامه به ماجرای خرید و فروش خودرو توسط آقای دکتر شفیعی وکیل حرفه‌ای و خبره دادگستری و استاد دانشگاه از زبان خودشان گوش خواهیم داد:

« در روزهای تابستانی سال گذشته تصمیم به تعویض خودرو گرفته بودم. مدت‌زمانی بود که این تصمیم را داشتم اما نکته اینجا بود که کاره‌ای دفتر وکالت و مشغله زیاد آن، از یک‌سو و تدریس در دانشگاه از سوی دیگر وقت زیادی برای فروش خودرو برای من باقی نگذاشته بود. بالاخره پس از بررسی‌های مختلف و سعی درفروش خودرو در نمایشگاه خودرو، بازار روز خودرو و همچنین سایت‌های مختلف، همراه مکانیک را به‌عنوان بهترین گزینه انتخاب کردم

فروش خودرو توسط همراه مکانیک خیلی راحت‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنم بود. پس از ثبت درخواست فروش خودروی سفارشی در کمتر از نیم ساعت از سوی این شرکت با من تماس گرفتند و با هماهنگی زمانی در همان روز عصر برای کارشناسی خودرو به دفتر من مراجعه کردند. نکته جالب‌توجه برای من در کارشناسی خودرو ایشان دقت و وسواس بسیار خاصی بود که برای کارشناسی تمام قسمت‌های ماشین به خرج دادند. از ایشان پرسیدم که آیا شما در تمامی خودروها این کارشناسی تخصصی را با همین دقت و وسواس انجام خواهید داد؟ کارشناس همراه مکانیک ابراز داشتند که کار تخصصی بنده و حرفه‌ای که با آن مشغول هستم کارشناسی خودرو است. به همین دلیل موظف هستند تمامی خودروهایی که باید کارشناسی کنم را با همین دقت بررسی نمایم؛ چراکه شرکت در روند فروش خودرو به خریدار یک ضمانت ۷ روزه برای تضمین خرید ارائه می‌دهد.

شنیدن تضمین 7 روزه برای خرید برایم بسیار جالب بود. بنابراین از کارشناس خودرو بیشتر در مورد خرید خودرو از همراه مکانیک ‌سوال کردم. در همین صحبت‌ها به وی گفتم یکی از نگرانی‌های من افزایش قیمت خودرو به‌صورت روزانه است که ممکن است من نتوانم خودروی موردنظر را خریداری نمایم.

به پیشنهاد این کارشناس قرار شد تا هم‌زمان با فروش خودرو، یک درخواست خرید خودرو نیز برای من ثبت شود تا بتوانم به‌صورت هم‌زمان خرید و فروش خودروی موردنظر را انجام دهم. در همان روز یک مشاور دیگر از همراه مکانیک با من تماس گرفتند و میزان بودجه موردنظر برای خرید خودرو و همچنین نیازهایی که در مورد خودرو داشتم را با هم بررسی کردیم. به پیشنهاد ایشان بهترین گزینه برای خرید خودرو برای شخص من می‌توانست خودروی تویوتا لندکروز باشد. به نظر خودم هم خودرویی بسیار مناسبی بود. پس تصمیم بر این شد که خرید و فروش خودرو به‌صورت هم‌زمان برای من اتفاق بیفتد. در چند روزی که تا فروش خودرو فرصت داشتم، سه خودروی پیشنهادی از سوی مشاورم در همراه مکانیک را بررسی کردم. یکی از این گزینه‌ها ازلحاظ قیمت و مشخصات مختلف بسیار مناسب بود. بنابراین اول یک کارشناس به نمایندگی من برای بازدید از آن لندکروز مراجعه کرد و بعد از ارائه گزارش کارشناسی کامل خودرو، چون از شرایط خوبی برخوردار بود برای بازدید حضوری از آن قرار گذاشتیم.

درست روز بعد صبح خودروی سانتافه من به فروش رفت و در همان روز عصر من توانستم خرید خودروی تویوتا لندکروز را به‌راحتی انجام دهم. یکی از مواردی که خیال من را در خرید خودرو بسیار راحت‌تر می‌نمود این بود که بنده یک تضمین کتبی ۷ روزه بابت پرداخت خسارت از شرکت همراه مکانیک دریافت کرده بودم.

شاید باورش هم برای خودم سخت بود که خرید و فروش خودرو به‌صورت هم‌زمان کمتر از یک روز و نیم از من زمان گرفته بود. علاوه بر این شرایط بسیار مناسب درفروش خودرو و خرید خودروی جدید من را واقعاً با شگفتی زیادی روبرو کرد. هیچ‌گاه فکر نمی کردم که در ایران هم شرکت های خدماتی با این کیفیت و سرعت بتوانند خدمات مناسبی را ارائه دهند.

همراه مکانیک راهکاری مدرن برای خرید و فروش خودرو در یک روز

برای تمامی افراد آن هم در بازار نابسامان این روزهای خودرو کشور بهترین راهکار تبدیل سریع پول حاصل از فروش خودرو به خودروی جدید خواهد بود. همراه مکانیک با استفاده از شیوه های نوین در بازار خرید و فروش خودرو باعث شده است تا بتواند خرید خودروی مورد نظر را خود را در بهترین شرایط و کمترین زمان ممکن پس از فروش خودرو انجام دهید. در این فرآیند علاوه بر استفاده از کارشناسان حرفه ای همراه مکانیک و استفاده از کارشناس حقوقی برای تنظیم قولنامه، ضمانت نامه 7 روزه خرید خودرو را دریافت خواهید کرد.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس