هواداران استقلال

در هیاهوی انتشار هشتگِ "استراماچونی را برگردانید" اتفاقات مختلفی رخ داد که اگر با نگاه ریزبینانه به آنها بنگرید متوجه برخی از بی حرمتی های این ماجرا به مردم و اسطوره های باشگاه می شوید.

سرویس ورزش مشرق – خیلی دیر اما بالاخره جلوی ضربه ای که به احساسات میلیونها طرفدار استقلال می زدند گرفته شد. قدیمی ها می گفتند جلوی ضرر را هر زمان بگیرید منفعت است. اینکه احمد سعادتمند و یکی از اعضای هیأت مدیره اش به نام مهدی عبدیان پای خود را در یک کفش کرده بودند، ناممکن را ممکن کنند، باعث شد یک ماه از عمر هواداران استقلال به دلواپسی برای "آمد و نیامد" مرد ایتالیایی صرف شود.

دلهره هایی برای هیچ و پوچ! "گریه بر مزاری که از مرده خالی است" بلایی بود که مدیرعامل استقلال ظرف این مدت برسر هواداران استقلال آورد! آیا بازی با روح و روان میلیونها انسان گناه کبیره نیست؟

گرچه این همه بدی هایِ رخ داده در این مدت نبود و یکی از بدترین رخدادهای روزهای گذشته اسطوره سازی از استراماچونی برای ایستادن روبروی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود. اینکه تعدادی از هوادارانی که چند روز قبل از دست احمد سعادتمند لوح یادبودِ هوادار باوفا دریافت کرده بودند مقابل فدراسیون فوتبال بنری در دست گرفتند که یکی از زشت ترین تصاویر همه این سالها را به نمایش می گذاشت.

بیشتر بخوانید:

پیروز قربانی: استراماچونی دنبال منافع خودش است و برای مردم ایران دل نمی‌سوزاند/ هواداران استقلال ساده لوحانه بازی مدیران را خوردند

 

پایان شوی سعادتمند با «استراماچونی»/پیام اینستاگرامی مرد ایتالیایی چه کسانی را رسوا کرد؟

کنار هم قرار دادن زنده یادان منصور پورحیدری و ناصر حجازی با آندره آ استراماچونی یکی از بدترین اتفاقات این مدت بود. اینکه سطح دو بزرگ به یادماندنی و فراموش نشدنی باشگاه استقلال را تا اندازه فردی که ظرف ۵ ماه و چند روز، ۷ بار در باشگاه دعوا راه انداخت، با برخی قهر کرد و در نشست خبری تبریز، صندلی اش را به طرفی پرتاب کرد و در نهایت در شرایطی که چند تیم به دلیل آلودگی هوا بازی عقب افتاده داشتند استقلال را به صدر جدول رساند و فوری از تهران رفت! سرمربی که هرگز نایستاد تا در لیگ قهرمانان توانایی اش به سنجش گذاشته شود و در جام حذفی، گل ریحان و فجرسپاسی لیگ دسته یکی را شکست داد، با این رزومه به اسطوره باشگاه ۷۵ ساله باشگاه تبدیل شد؟ کسی که به اندازه نصف یک سال هم در این تیم کار نکرد و از روز اول همه کم و کاستی های فوتبال ایران را به سخره گرفته بود و پس از خروجش، چنان شکایتی کرد که حالا حالاها باشگاه استقلال باید بابتش پول میلیاردی خرج کند!

اگر این اقدام توهین آمیز نیست پس چیست؟ استقلالی که سابقه دو قهرمانی در آسیا را دارد آنقدر ستاره و بازیکن بزرگ داشته که اگر همسطح منصور پورحیدری و ناصر حجازی نباشند کمتر هم نیستند. هر چقدر هم احساسات هواداران را رقیق بدانیم باز هم نمی توان این مربی ایتالیایی را با افرادی مقایسه کرد که در بدترین روزها پشت تیم استقلال را خالی نکردند و یکی از جیبش برای استقلال هزینه می کرد و در هر مقامی از بازیکن تا مدیرعامل در استقلال خدمت کرده و دیگری محبوبترین استقلالی تاریخ و دروازه بان ایران در جام جهانی بوده است!

گرچه کانون هواداران استقلال بابت اتفاقات چند روز پیش (تجمع مقابل فدراسیون فوتبال) اظهار بی اطلاعی کرده ولی انتشار تصاویر هوادارانی که آنجا حضور داشتند و چندی پیش از مسئولان باشگاه لوح هواداری دریافت کرده بودند این شائبه را ایجاد می کند که برای تخریب چهره مسئولان ورزش نیز از هواداران استفاده شد تا در عملیات "بازگشت پوشالی استرا با رمز "تا استرا نباشه، هر روز همین بساطه" ورق به کام برخی برگردد! ولی مدیران وزارت ورزش و فدراسیون باهوش تر عمل کردند و زودتر از اولین اقدامات تیم مدیریتی باشگاه استقلال قانون منع ورود خارجی ها به ایران را تصویب و دستورالعملش به همه باشگاه ها ابلاغ شد.

آنچه باعث تأسف بیشتر است اینکه هیچ اقدامی در این جهت انجام نشده بود ولی هر روز یک استوری و یک پست در اینستاگرام می دیدیم در این راستا که استرا آماده برگشتن است و برایش در قطر هتل رزرو کرده اند! بازی با روح و روان هوادار ۱۵، ۱۶ ساله بدترین گناهی بود که سهم مسئولان شد و امروز با ارسال نامه سرگشاده به استراماچونی و وکیلش (که هر دو هرگونه مذاکره از سوی استقلال را تکذیب کردند)، ابراز اندوه شده که می خواستیم تو را برگردانیم ولی قوانین جدید مانع شدند!

بی گمان از این پس وضعیت صداقت بین مدیریت استقلال و هوادار، همچون حبابی است که هنوز به جایی نخورده بین زمین و هوا می ترکد و از بین می رود!   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    23 78
    استرا بهترین مربی استقلال بود که چند نسل دیدن البته شفر هم عالی بود ولی استرا مدرن ترین استقلال تاریخ رو ساخت هیچ کم از یه اسطوره نداشت
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      33 10
      سلام دلال
  • ارشام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    24 4
    میگن اگه میخوای یه جایی، سازمانی ، اداره ای ، دولتی خراب شه ! آدمای ضعیف رو بزار مسئول اون اداره سازمان و یا ارگان بشه قصه این ها هم همینه که میبینید
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    49 38
    استقلال تیم درپیت و بی در و پیکره
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      23 24
      بد جور اذیت شدی معلومه
    • 8 IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 4
      میسوزه انگار
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    19 51
    مشرق ، دلسوزی تو برای اسطوره های استقلال نیست ، تو داری اشک تمساح میریزی و اتفاقا از خوشحالی روی پات بند نیستی چون میدونستی اگر استراماچونی برگرده احتمالا دیگه کاری از بابامسعود و فدراسیون و داوراش برای قهرمان کردن لنگ پولیس برنیاد ، وگرنه تو و دلسوزی برای حجازیه کراواتی ؟ مشرق جان ، خودتی اونی که فکر کردی ما هستیم ، آره عزیز ...چون آدم باید خیلی ابله باشه که فکر کنه این کارهای سعادتمند بدون اجازه بابامسعود لنگیا و کاملا سرخود بوده ... !!!
    • انا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      17 4
      حالت خوب نیست معلومه قرصاتو نخوردی بدو برو چن تا با هم بخور بیچارهی توهمی
    • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      7 17
      درود و هزاران درود فوتبال ایران تو دستان مافیای قدرتمند رسانه سرخ هست
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      5 9
      اصل مطلب رو گفتی
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    48 25
    طبیعیه متاسفانه......هوادار استقلال از بس قهرمان نشدند، عقده ای شدند
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      14 20
      از ارایه تجربیات چهار سال پیشتون ممنونم لنگی جان.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    15 29
    مشرق چرا چرند میگی سعادتمند خاست استرا رو برگردونه ، فدراسیون و وزارت ورزش و سازمان لیگ مثل بختک مانع شدن .
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      17 4
      داداش از اون حرف ها بودا . اگر استقلال توان پرداخت داشت و استرا موندنی بود که نمی رفت. و سعادتمند نمی ذاشت که استرا بره و کار به شکایت کشی برسه! تازه اون موقع دلار 12 تومن بود. با بالا رفتن دلار حالا باید چند برابر هزینه کنن تا برگرده. مرغ تو قفس رو نتونستن نگه دارن و از عهده آب و دونش بر نیومدن ، حالا که پرکشیده رفته قله قاف میگید من میخوام بگیرمش ولی فدراسیون نمیذاره!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    7 15
    مشرق هواداران مربی کار بلد میخان چیزی که تو ایزان نداریم . مربی کار بلد ایران داره بگو ؟
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      19 4
      دست تو جیب مبارکتون کنید برید مورینیو را بیارید از پول من و مردم مستضعف حق ندارید خرج خوشی هاتون کنید
  • بايرامعلي IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    29 23
    كيسه كشاي نادان
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      14 21
      لنگی آواره و بی خانمان!
  • امير IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 16
    تو از چي ميسوزي خبرنهار سرخ كه اين چنين متني مينويسي و انقدر هدفمند داري طرفداري از وزارت ورزش ميكني كه اومده قانوني رو وضع كرده كه فقط به نفع سوگولي خودش بوده و لاغير......اومدن استراماچوني از لحاظ مالي بدون هيچ شكي هم از لحاظ مالي به نفع استقلال بود در حالي كه الان بايد قرامتي بيش از اين به او بدهد و از طرفي هم پول براي مربي جديد نيز هزينه كند....اگر منطق مديران اين سرزمين دلسوزانه بود اين وضع مملكت و دلار نبود....
  • lمحمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    18 16
    خدا لعنت کنه بانی و باعث این ظلم ها به استقلال را در این مدت 4 ساله !!
    • استرای متعصب IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      14 6
      توهم توطئه
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    22 4
    این آقای استرا یه نیم فصل مربی استقلال بوده عکسش وسط عکس مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدریه! این جور هواداران نیازی به فریب خوردن ندارند. در واقع فریب خورده خدایی هستند. یه مشت معطل و علاف که بجای حمایت از مجیدی و تیمش و محکوم کردن عمل ناجوانمردانه سعادتمند، هوس مربی خارجی کردند! بجای حمله به مجیدی و تیمش توی فرودگاه، باید یقه سعادتمند رو می گرفتید که چرا در آستانه فینال حذفی تیشه به ریشه استقلال زد!
    • علیرضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      13 2
      احسنت. تا ما یاد نگیریم با چندبازی اینجوری بت نسازیم اونم از کسی که یا تیم‌ها رو ول کرده غرامت گرفته یا نتیجه قابل قبولی نداشته همین آش وهمین کاسه است والا به‌ نظر من همین بازی نیمه دوم استقلال روبروی تراکتور همه بازی‌های استرا رو می ارزید
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      5 2
      کاملا با شما موافقم اما یه مشت بی غیرت پشت کسیو که این همه سال تو این باشگاه زحمت کشیدرو خالی کردن و چسبیدن به یه نامرد که تیمو ول کرد رف نه یه مرد که تو بدترین شرایط تیمو تحویل گرف الحق که شاه فرهادمون شاگرد خلف مکتب ناصر خانه و درست مثل زنده یاد حجازی مظلوم.وقتی دیدم چجوری تو رختکن گریه می کرد به همه ی این هوادارای بی غیرت و به همه ی مدیران عوضی و دورو و عقده ای و دروغ گوی استقلال و به این فوتبال کثیف لعنت میفرستادم انقدر ناراحت شدم که منم گریم گرفته بود واسه مظلومیت شاه فرهاد شاید دروغ نباشه اگه بگم به اندازه ی زنده یاد حجازی مظلومه و مثل استادش عاشق
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 22
    حالا شما لنگی هاخیلی به فکر اسطوره های استقلال هستید؟! استرا نماد اعتراض به خنجر از پشت وزارت و دولت به استقلاله
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      15 3
      مربی خارجی پرسپولیس هم رفت ولی با مربی داخلی قهرمان لیگ شد. استقلال هم با فرهاد مجیدی یک قدمی فتح جام حذفی بود که بعضی ها فریاد استرا استرا سر دادن. خنجر رو یه عده استقلالی نما قبل از فینال دقیقا از پشت به استقلال زدن ، وگرنه آقا فرهاد داشت خوب پیش میرفت. این عده اگر هدفشون قهرمانی استقلال بود قبل فینال واسه لیگ تموم شده این کار رو نمی کردن و دنبال مربی خارجی رو نمی گرفتن ، این عده هدفشون چیز دیگه است.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      1 0
      توهم شما خیلی زده بالا.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 15
    برگشت استرا واسه ما مطالبه حق و فریاد تظلم خواهی زیر فشار باند وزارت و فدراسیون نشین بود یعنی همون مکتب اسطوره هامون ناصرخان و منصور خان.به قول کاپتان ما با یک قدرت طرفیم نه با یک یا چند تیم ورزشی.
  • ابراهیم SE ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    6 21
    در لنگی بودن مشرق که شکی نیست... شما دلسوزی برای استقلال نکنید... کل وزارت و خبرنهارها دست به یکی کردین بهترین بازیکنهای لیگ و برای یحیی گرفتین ... نتونستین ببینید یه مربی برای استقلال بیاد... حقات تا کجا
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      1 0
      الکی برای پرسپولیستون وجهه درست نکنین... در حالیکه هر دو تیم از بیت المال ارتزاق میکنند و بریز و بپاش میلیاردی دارند، از یکطرف دولتی بودجه میگیرند از یک طرف چندین میلیاردی حقوق میدن!!!
  • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    4 7
    توهین اون وزارت ورزش و امثال سلطانی فر و گودرزی ها ميکنن که 5 سال خون به جگر هوادار استقلال کرده، مگر میشه هر دو تیم مال وزارت ورزش باشه یکیش انواع اقسام جامها رو تو این مدت بیاره، ولی یکیش هر نیم فصل از بالا تا پایینش شخم بزنن، توهین رو شما داری میکنی که فکر میکنی هوادار استقلال نفهم تشریف داره ولی نفهم خودتونی، استرا هم یک مربی حرفه‌ای هستش، کار کرده پولش رو میخواد، توهین رو شما داری میکنی که یکی میگه حقم رو بدید تمام زحماتش رو زیر سوال ميبريد، زمانی که تیم‌ها و از دم تیغ میگذروند که صدای شما در نمیومد
  • هادی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    3 3
    سلام مطلبی که نوشتین مصداق یکی به نعل یکی به میخ بود.از طرفی هوادار را روبروی مدیران قرار می دهد ومدیرعامل را متهم می کنید که با روح وروان هوادار بازی می کند و از طرفی مدیر عامل را روبروی هوادار قرار میدهید با این چاشنی که"من به دنبال جلب رضایت و خواسته هوادار هستم اونوقت هوادار به من فحاشی می کنه" این چنین خبر سازی کردن و به قول معروف موش دوندان ها عاقبت نداره نداره هوادار استقلال اگر خواستار استراماچونی بود به این دلیل بود بازی زیبا روان وتک ضرب را ازاستقلال میدید و فراتراز ایران بازی می کرد و نتیجه های دلچسب می گرفت واگرنه هر استوره ای در استقلال جایگاه خودش را دارد. "لطفا استقلال را رها کنید و اینقدر حاشیه سازی برای این تیم نکنید."
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 11
    چرت نگو چرت ننویسید رئیس استرا تاج سر و سرور همه تاجییاست بدون سر سوزن شک،،،،ترس شما با آمدن رئیس استرا این هست که می دانید با رئیس استرا ستاره سوم آسیا حتمیست ولی لنگ با داشتن بابا مسعود برای دلخوشیش باید از بازار منیریه ستاره و جام اسنپی سفارش بدن پس متوجه شدید علت مخالفت با سرمربی که با تیم قرارداد دارد از ورود به کشور چیست و باشگاه تاج چیست چون اگه همین الان برانکو بخواد برگردد همه چیز عادی و مشکلی نیست چون برانکو با لنگ قرارداد و با با مسعود عدم به کار گیری مربی خارجی را ماست و مالی خواهد کرد ولی باز هم لنگ بابا مسعود با این همه توجه باز بی ارزه و بی خاصیته دیدید مقابل نونهالان کاشیما چطور زانو زد ،،،،تا دنیا دنیاست لنگ ستاره آسیا را نخواهد دید این خط این هم نشان
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    3 6
    برو عمو جون خودتو رنگ کن اومدی رو مخ هوادار راه بری ؟ راستی بین مطالبت یه مطلبی رو یادت رفته بود بنویسی یادت رفت بنویسی اگر استرا برنگرده بیشتر باید ضرر بدیم چون کار نکرده و مزد ستانده شده میشه اگر بر میگشت لااقل پول مفت برای کاری که نکرده بهش پرداخت نمیشد
  • بهنام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    4 8
    مشرق جان خودت راست میگی / دایه مهربانتر از مادر شدی / شما ها چرار دست از سر استقلال بر نمی دارین دوست دارین استقلال از اینی که هست فلاکت زده تر بشه / اگه بی طرفی چرا همش به استقلال گیر میدین کارتون شده گیر دادان به استقلال / چرا برای رضایت نامه مربی حریف که 9 میلیارد بود حرفی نمیزنین یا قرار داد 14 میلیاردیش / مشرق انصاف چیز خوبیه که تو نداری
  • م IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 8
    کاملا پرواضح هست که برای استقلال شمشیر از رو بستید. این نونا خوردن نداره. یه روزی تو گلوتون گیر میکنه خفه میشید.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    6 1
    مقصر اصلی خود هواداران این تیم هستن که میخوان سرشان کلاه گ «اشته بشه و طبیعیه تو این وضعیت گرگ صفتان کمال استفاده را بکنن. من 40 ساله فوتبالو پیگیری میکنم ولی ندیده بودم استقلال اینقدر ذلیل و خوار بشه و کسی که یک هفته تیمو با یک بازی بیشتر صدر نشین کرد بشه بت و ولی نعمت اینها. انطرف تیم رقیب سرمربی بشدت جام اورشو از دست داد ولی یک دهم هواداران این تیم خم به ابرو نیاورد. ادم خوبه از اسب میفته از اصل نیفته
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 1
    تحلیل کامل و نزدیکترین به واقعیت بود و گمانم افرادی که بر علیه این تحلیل نظر داده اند احتمالا اجیر شده دلال استرا باشند.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 3
    یک ویراستار تازه کار هم از ادبیات مشابه این نظرات تنها به یکی دو نفر میرسد که خزعبلات خود را تکرار کرده اند. به عنوان یک استقلالی از این هجمه جاهلانه و بی هویت خجالت میکشم، جای اینکه پشت یک مربی وطنی قرص و محکم بایستیم و تیم خودمان را با تلاش و برنامه ریزی سمبل یک تیم مقتدر بکنیم جنگ به زمین و زمان انداخته و آسمان ریسمان میبافیم. ما خودمان وظیفه داریم که حسابمان را از این هوادارهای مشکوک جدا کنیم.
  • Y IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 3
    این روزا همه پیروزی رو با برانکو ویه مقدار ادویه سلطانی میشناسن نه علی پروین برانکو اسطوره پیروزی بود
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 0
    خوبه که مشکل اصلی وحیاتی شده فوتبال خیلی عالیه!!!!!!این رو من نمیگم برنامه ورزشی تلویزیون هم با تعجب اعلام کرده راستی بدنیست ناهار شام استراماچونی بخوریم !!!!
  • میم IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 1
    بابا بذارید همین استرا بیاد ببینیم چه گلی به سر اینا میذاره ضعف تیم رو میخوان لاپوشونی کنن
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    3 0
    به گفته کی روش استقلال و پرسپولیس مانع پیشرفت فوتبال ایران هستند واقعا درست گفته طرفداران این دو تیم شعار های قومیتی می دهند مقابل دفتر باشگاه میرن فحاشی می کنند و فریاد می کشند باعث ناراحتی ساکنین آن منطقه میشن دفتر این دو باشگاه باید در بیابان احداث می شد تا مردم عذاب نکشند
  • مشيز IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 0
    شما طرفداران استقلال اينقدر از خود راضي هستين كه همه كاسه كوزه ها و بدبختيها و عملكرد بد مسيولين باشگاهتون را ربط به تيم پرسپوليس و مسئولين محترم وزارت ورزش و فدراسيون و عيره ربط ميدهيد و مرتيكه اجنبي را كه فقط به فكر دلار وخوش گذروني وتوهين بود همطراز حجازي و پورحيدري ميدونيد يه مقدار بخود بياييد و از مشورت بزرگترها استفاده كنيد.
  • روح الله داد جویان مقدم IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    سلام به نظر من استرا بدترین سر مربی و بد اخلاق ترین سر مربی بود که تا حالا دیدم اونها به خاطر پول این مملکت و به خاطر خلأ قانونی بیشترین بهره رو میبرن و نصف و نیمه تیم رو رها میکنن بعد میرن به دنبال شکایت کردن از باشگاه به خاطر گرفتن پول بیشتر ما کی میخوایم بیدار بشیم از غفلت
  • بهنام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    توجه کردین هر کی از استقلال دفاع کرده فقط منفی خورده یه جای کار می لنگه شاید ....
  • دانیال IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    مافیای رسانه سرخ پیش بسوی یک قهرمانی دیگر با همراهی ارکان قدرت!روزی که آسترا رفت گفتم از بابت استقلال خیاطان راحت شد و هدف بعدی تراکتور سپاهان و شهرخودرو هست که عملا همین هم شد...خارج از همه اینها مقاله مشرق عالی بود و آسترا یک فرد بی شخصیت پول‌پرست بود
  • استقلالی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    شماها دارین زیادی بزرگش میکنید کجاش به بزرگان استقلال توهین کرده؟با قانون من درآوردی دست و پای باشگاه استقلالو بستن بعدشم از استرا میترسین میدونید اگه استرا بیاد استقلال قهرمان لیگ جام حذفی و حتی آسیا میشه که اینقدر خودتونو به در و دیوار میزنید که نیاد وزرات مقصر اصلی این همه مشکلات برای استقلاله بعدشم همه فکر و ذکرش شده تیم پیروزی قراردادهای سنگین برای بازیکنان و سرمربی پیروزی شاکله اصلی تیم مسعود سلطانی هرساله حفظ میشه و بازیکنان مربیان استقلالو فراری دادن‌سیاه نمایی بسه دیگه
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 2
    استرای دربه در کجا بره غیره اسدقلال این چند وقت کجا بوده اخه با 3 بازی بیشتر تیم رو تو نیم فصل اول کرده خر به خر ه اینجا
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      0 3
      ریتم نوشتاریت شبیه عر عر!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      0 0
      آخه من صاحب سبک خوبه الان میاد سراغت
  • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 0
    واقعا شما ها یه مشت آدم بیکار و احمقید ، با وجود شماها باید وضعیت مملکت همین باشه
  • mojtaba SE ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    استرا دنبال پول و زندگی خودش است.وطبپعی هم هست .حالا هم نمی خواهد برگرده.چرا پک مشت دوست دارن خودشون رو تحقپر و ذلپل کنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس