کد خبر 1119663
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
آخرین وضعیت استقلال در قطر/ دیاباته تمرین می‌کند، کریمی می‌رسد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیم استقلال در محل برگزاری لیگ قهرمانان در قطر تاکید کرد شیخ دیاباته با وجود نامه اخیرش در محل اردو حضور دارد.

به گزارش مشرق، محمدحسین زرندی که در محل اردوی تیم استقلال و قطر حضور دارد گفت: روز اول در هتلی مستقر بودیم که محل اقامت پنج تیم دیگر هم بود. شرایط کلی هتل بد نبود اما حضور همزمان ۶ تیم، میزان رضایتمندی ما را کاهش داده بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل در جلسه دو روز پیش درخواست تعویض هتل را مطرح کردیم که با آن موافقت شد. شب گذشته به هتل جدید آمدیم. در اینجا بازیکنان راحت تر هستند، آرامش بیشتر برایمان برقرار است و در مجموع سرویس دهی این هتل هم بهتر است.

مدیر رسانه ای تیم استقلال با بیان اینکه درخواست تغییر زمین تمرین نیز داده ایم، یادآور شد: فعلا در زمین دانشگاه قطر که کیفیت خیلی خوبی هم دارد تمرین می کنیم اما بازیکنان تا حدی از سفت بودن زمین گله مند هستند، به همین دلیل درخواست داده ایم که در صورت امکان بتوانیم در زمین دیگری تمرین داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

بازگشت صیادمنش به استقلال منتفی شد

شوک دیاباته به باشگاه استقلال؛ پولم را ندهید قراردادم را فسخ می‌کنم! +سند

وی با تأکید بر روحیه بالای تیمی در میان بازیکنان تیم استقلال، تصریح کرد: ۳-۲ روز اول چند نفر از بازیکنان کنار ما نبودند اما حالا که همه ملحق شده اند شرایط بهتر شده است. همه در تلاش هستند بهترین اتفاق برای استقلال در لیگ قهرمانان رقم بخورد.

زرندی در خصوص شرایط تیم استقلال در جدول لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: درست است که اگر تیم الوحده بود می توانست از الاهلی و الشرطه امتیاز بگیرد اما در این صورت ما هم در شرایط مسابقه قرار می گرفتیم، در حالی که الان که تیم ها سه روز یک بار بازی دارند خسته می شوند، در حالی که استقلال اصلا بازی نکرده و بدون خستگی آماده دیدارش است. این یک برگ برنده و امتیاز مثبت برای ما به حساب می آید.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد با تأکید بر اینکه شرایط قرنطینه در هتل محل اقامت استقلال کاملا اعمال می شود، خاطرنشان کرد: خارج از هتل و در هر دو طرف در ورودی ماشین پلیس مستقر است و با نرده بسته شده است، جالب اینکه با وجود همین شرایط اعلام شده که روزبه چشمی با مسئولین یک تیم قطری دیدار داشته و قرارداد بسته است. وقتی موضوع را به این بازیکن گفتم، خیلی متعجب شد به خصوص که همزمان در حال تمرین با دیگر آبی پوشان بود.

مدیر رسانه ای استقلال هم در مورد شیخ دیاباته و نامه وی به باشگاه مبنی بر پرداخت مطالباتش گفت: این نامه به دست باشگاه رسیده البته تاریخ آن برای ۹ شهریور است و فرصتی که داده بود تا ۲۴ شهریور بود، بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده است. این بازیکن که بارها معرفت خود را نشان داده، همین الان هم در اردوی استقلال حضور دارد و با دیگر بازیکنان تمرین می کند. فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد.

زرندی همچنین با بیان اینکه علی کریمی به خاطر مشکل روادید هنوز به اردوی استقلال ملحق نشده، گفت: برای اینکه کریمی با معضلات مربوط به قرنطینه و الزام حضور دو هفته ای در این شرایط مواجه نشود، پیگیر صدور ویزایی برای وی هستیم که در فرودگاه از او تست کرونا گرفته شود، این موضوع تا حدی زمانبر است اما باشگاه در تلاش برای انجام شدن آن است تا علی کریمی بتواند برای بازی یکشنبه شب به ترکیب استقلال اضافه شود.

وی همچنین در رابطه با حواشی مطرح پیرامون سرمربی استقلال و تأثیر احتمالی آن بر وضعیت اردوی آبی پوشان گفت: من چند روز پیش از اعزام استقلال به محل برگزاری لیگ قهرمانان، همکاری با این تیم را آغاز کردم و اطلاعاتم در خصوص وضعیت سرمربی این تیم در حد دیگر رسانه ها است. فقط از نزدیک شاهد هستم که نامجومطلق که سرمربی تیم در این رقابت ها است، انصافا در تلاش برای ایجاد موقعیت ایده آل در ترکیب تیم است. حواشی اخیر هم کمترین تأثیر را در تیم داشت و این را هم می توان از بغل پاهایی که بازیکنان می زنند، متوجه شد. آنها با روحیه هستند و کاملا امیدوار به دیدارهای پیش رو.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس