سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی حمله به کاروان خودروهای دیپلماتیک در بغداد، هرگونه حمله یا تعرض علیه ماموریت‌های دیپلماتیک را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با اشاره به خبر حمله به کاروان خودروهای دیپلماتیک در بغداد، هرگونه حمله یا تعرض علیه ماموریت‌های دیپلماتیک را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله راکتی به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد

جزییات جدیدی از حمله پهپادی ترکیه به شمال اربیل

وی با یادآوری مواردی از حمله به دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عراق، از دولت آن کشور خواهان تشدید و تقویت حفاظت از اماکن دیپلماتیک و تضمین جریان عادی ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور شد.

لازم به ذکر است، سفارت انگلیس در بغداد، روز سه‌شنبه از هدف قرار گرفتن خودروی دیپلمات‌های این کشور در بغداد خبر داد و اعلام کرد: «یک بمب کنار جاده‌ای چند خودروی دیپلمات‌های بریتانیایی در بغداد را هدف قرار داد که مجروحی در پی نداشته است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 2
    ازین به بعد نظامیاشونو با خودروی دیپلماتیک جابجا میکنن!!!!
  • امید IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    بابا اینا تا چقدر برای انگلیس ذلیل هستند، به درک که به خودروی دیپلماتیک انگلیسی حمله کردند ، چرا همون انگلیسی ها در مورد ترور سردار دلها که در یک ماموریت دیپلماتیک و با دعوت رسمی بوده هیچگونه واکنشی در خصوص محکومیت آن انجام ندادند، بعد وزارت امور خارجه ما با این وا دادگی میاد این حرکت رو محکوم می کنه؟؟؟؟؟؟؟
  • آریایی اصیل چلارسی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    شما جسارتهای سفرای آلمان و هلند و دخالتشان تو امر قضایی ایرانو محکوم کن برجورد قاطع با این جسوران انجام بدین وزارت خارجه عراق بلده چجوری از پس وظایفش بر بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس