کد خبر 1118529
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌

معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان آذربایجان شرقی رهایی از یک نفر از مجازات قصاص با همت اعضاء شورای حل اختلاف شعبه ۱۷۵ استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین قربانی در گفتگو با میزان از آزادی یک محکوم به قصاص نفس از زندان تبریز خبر داد و گفت: با تلاش و مساعی شبانه روزی اعضاء شورای حل اختلاف شعبه ۱۷۵ و همیاران شورا در واحد مدد کاری زندان مرکزی تبریز فردی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۵ در انتظار اجرای حکم محکومیت خویش بود با اخذ رضایت شکات ازچوبه دار رهایی یافت.

بیشتر بخوانید

چند نکته کلیدی در پرونده نوید افکاری

وی افزود: این پرونده با ۶ شاکی و در پروسه ۱۴ ساله، با پیگیری‌های مستمر نیروهای خدوم شورای حل اختلاف و همیاران شورا منجر به اخذ رضایت از تمامی شکات گردیده است.

قربانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این امر خداپسندانه نقش ایفا کردند، نوید اخبار مسرت بخش دیگری در باب رهایی محکومین قصاص نفس درآینده نزدیک از شعبه ۱۷۵ زندان تبریز داد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 4
    حکم او فقط قصاص بوده. اما زندانی شدن ظلم به او است. حالا می آمدیم بعد 14 سال راضی نمی شدند هم اعدام شده بود هم 14 سال زندان. اسلام هرگز اجازه این تاخیر را نداده. یا قصاص کن یا ببخش. اما حق تلف کردن عمر مردم و بیت المال نداری
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      2 0
      شما خودت رو بزار جای کسی که میخواد اعدام بشه ، میگی زود منو بکشید می‌خوام برم .....
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    حقش بود ۱۴ سال کم هسته باید ۲۰ سال تو زندان باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس