کد خبر 1118424
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
هواشناسی

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در سواحل گیلان افزایش ارتفاع موج بین ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و فقط در آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران رگبار پراکنده داریم.

بیشتر بخوانید:

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

وی افزود: از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و شرق کرمان، وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در برخی نقاط گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران، بارش پیش‌بینی می‌شود در این مدت بارش ها در غرب گیلان بیشتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: روز چهارشنبه ۲۶ شهریور در برخی نقاط گیلان، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران، ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر از چهارشنبه ۲۶ شهریور تا جمعه ۲۸ شهریور مواج است، افزود: از چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در سواحل استان گیلان افزایش ارتفاع موج بین دو تا ۲.۵ متر و مواج شدن  غرب دریای خزر پیش بینی می شود و احتمال غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن و آسیب رسیدن به قایق های کوچک و شناورها وجود دارد که توصیه می شود ممانعت از شنا و تردد هرگونه تردد قایق های سبک و تفریحی و محدود کردن فعالیت های شیلاتی در دستور کار باشد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۱ و ۲۰ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس