کد خبر 1117591
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
بحرین نمایه

سخنگوی دولت نجات ملی یمن عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و اعلام کرد، رژیم‌های عربی بهای خیانت به مقدسات و امت مسلمان را خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق، «ضیف‌الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی ، آن را خیانت بزرگ به آرمان فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید:

سپاه: حاکم جلاد بحرین در انتظار انتقام سخت باشد

الشامی در مصاحبه با خبرگزاری یمنی «سبأ» گفت که شتاب رژیم بحرین برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و پیوستن آن به رژیم امارات، خیانتی بزرگ به آرمان فلسطین و حذف آن در راستای تحقق معامله قرن آمریکاست.

او افزود: عجیب نیست که عادی‌سازی روابط با اسرائیل از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام شود و این نشاندهنده وابستگی این رژیم‌ها به دولت آمریکاست.

بیشتر بخوانید:

هشتگ «بحرینی‌ها مخالف عادی سازی روابط» در بحرین ترند شد

سخنگوی دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی ملت یمن و امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و رژیم‌هایی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هروله می‌کنند، نماینده ملت نیستند و آن‌ها بهای خیانت به مقدسات و امت اسلامی را خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:

ترکیه توافق بحرین-رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

الشامی ضمن تأکید بر ایستادگی دولت و ملت یمن در کنار ملت فلسطین برای مبارزه مشروع تا تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف، گروه‌های مقاومت را به تقویت وحدت برای مقابله با طرح‌های عادی‌سازی روابط فراخواند و از ملت‌های عربی و اسلامی نیز خواست هر گونه عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم کنند.

روز جمعه (دیروز) بحرین از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد. گروه‌های فلسطینی این توافق را محکوم کرده و آن را خیانت به آرمان فلسطین برشمردند.

حدود یک ماه پیش نیز امارات روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرد و قرار است بزودی در کاخ سفید توافق صلح دو طرف امضا شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس