کد خبر 111734
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷

حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی از امضای تفاهم نامه بین گروههای مختلف سینمایی و تلویزیونی ارتش برای ساخت و تولید سریال شهید صیاد شیرازی در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش مشرق ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت و تولید سریال شهید صیاد شیرازی در سال جدید توسط ارتش به شبستان خبر داد و گفت: به مناسبت 29 فروردین و هفته ارتش نتیجه صحبت هایی که با گروههای مختلف سینمایی و تلویزیونی در ارتش و حوزه مدیریت هنری خودمان درخصوص سریال فاخر صیاد شیرازی داشتیم را فردا طی جلسه ای جمع بندی نهایی می کنیم.

 
حجت الاسلام واحدی ادامه داد: انشاءالله بین تیمهایی که در مورد سریال شهید صیاد شیریازی با ما مذاکره کردند و برنامه ها و نوع کارهایشان را ارایه دادند، فردا تفاهم نامه ای منعقد می کنیم.
 

وی با بیان اینکه کلید تولید سریال صیاد شیرازی را در زمستان امسال می زنیم، عنوان کرد: به منظور آغاز مرحله تحقیق، پژوهش و نگارش فیلم نامه، علی رغم اینکه عجله ای نداریم و نمی خواهیم کیفیت  کار فدای سرعت شود، در نظر داریم زمستان امسال کلید تولید مجموعه شهید صیاد شیرازی را بزنیم.

 
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد اینکه آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران در تولید سریال شهید صیاد شیرازی با ارتش همکاری می کند یا خیر؟ اظهار داشت: فعلاً در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه هستیم و اقدامی برای همکاری با سازمانها از جمله بنیاد شهید انجام ندادیم.

 
وی که کتاب هایی همچون "چقدر فاصله"، "حاملان نور"، "لب گزه"، "بوی خون"، "بانوی ناشناخته"، و " سرداری بزرگ و سربداری کوچک" را تالیف کرده است، خاطرنشان کرد: قطعاً برای تولید یک اثر فاخر ملی که بیش از 25 قسمت است، نیاز به همکاری و حمایت های عوامل ذیربط، ارکان ها و نهادهای فرهنگی و غیرفرهنگی هستیم.

 
حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه معرفی و شناسایی شهدای شاخص که می توانند برای نسل جوان الگو باشند نیاز به یک عزم ملی دارد، بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما در ساخت مجموعه شهید صیاد شیرازی کمک می کنند اما چون ما هنوز در مرحله تحقیق، پژوهش و تدوین فیلم نامه هستیم، تقاضای کمک خود را مطرح نکردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس