کد خبر 1117205
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
هواشناسی نمایه

ضیائیان گفت:طبق نقشه‌های هواشناسی، برای فردا کاهش ۳ تا ۶ درجه دمای هوا در شرق و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه جمعه در برخی مناطق مازندران، ارتفاعات از مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان غرب و شمال و هرمزگان فارس وزش باد پیش بینی می شود، اظهار کرد: در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، البرز مرکزی، مازندران، قزوین، تهران، غرب هرمزگان،  ارتفاعات شمال فارس،  جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات جنوبی لرستان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و سه شنبه در برخی مناطق اردبیل و غرب گیلان بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود، گفت:  از امشب تا دوشنبه هفته آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان یادآور شد: از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده در شمال غرب و سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما و در همین مدت در شمال شرق و جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: نوسانات دمایی در این مناطق به حدود ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.


دمای تهران به ۲۱ درجه می رسد

ضیاییان همچنین درباره استان تهران هم گفت: امشب تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای هوا ۳۱ کمترین آن ۲۱ درجه خواهد بود.

او بیان کرد: همچنین فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای هوا ۳۱ و کمترین آن ۲۲ درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس