کد خبر 1128226
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
پیش بینی هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید برای بیشتر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی گفت: امروز جمعه تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد را خواهد داشت، اما از ساعت‌های اولیه امشب به تدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود و برای فردا پدیده خاصی پیش بینی نمی‌شود و تا دوشنبه و سه شنبه در تهران بارندگی نخواهیم داشت. امروز بیشینه دما در تهران ۱۸ درجه خواهد بود و از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود و به ۲۰ درجه خواهد رسید. این افزایش دما تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه به ۲۱، دوشنبه به ۲۲ و سه شنبه به ۲۳ درجه خواهد رسید.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، کردستان، شرق کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، غرب اصفهان و شمال چهارمحال بختیاری بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین برای ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس بارش برف پیش بینی می‌شود.

گودرزی یادآور شد: فردا شنبه در استان مازندران شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود ضمن اینکه در دو روز آینده نیمه شرقی کشورمان هم وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک را تجربه خواهد کرد.

بنا به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی امروز در شرق و شمال شرق استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز از جمله تهران و بخش‌هایی از مرکز کشورمان کاهش دما پیش بینی می‌شود که این کاهش دما در شرق کشور تا دوشنبه هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد خزاعل ال حمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    میگید تهران گرم میشه و 23 درجه چیزی نیست و بیا خوزستان ببین درجش تا 60 میرسه و چیزی نمیگید و ایکاش درجه ما هم 23 بشه
  • جواد خزاعل ال حمد IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    فقط یک کلمه بهت بگم اقای کارشناس هواشناسی امسال خوزستان بارندگی نسبتا به سال های گذشته بارندگیش بیشتره و فصل پاییز نرمال هستش و میزان بارندگی در ابان 1000 میلمتر و در اذر ماه بیشتر از حد نرمال میرسه و سرمای هوا به 15درجه میرسه و بهتان ثابت میکنم و من تجربه دارم و شما اعلام کردید که خوزستان از نظر بارش ضعیفه و یک هفته پیش در خوزستان باران بارید و باران حتی به 40 میلمتر رسید و شما پیش بینی دروغ داده بودید و گفتید خوزستان باروناش اخر ابان و اوایل اذر شروع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس