کد خبر 1117099
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    10 5
    مردم حق دارند مملکت داری را درست کنید اصولگرا و اصلاح طلب بانی مملکت عقب افتاده هستند
    • امیر IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      1 1
      علی آقا درسته مردم در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی حق دارند، ولی از چهل و یک سال انقلاب، بیش از سی سال قدرت در دست اصلاح طلبان و یا دولت های مورد حمایت آنها بوده، پس خرابکاری های دولت فعلی که ناشی از تفکر نئولیبرال است را به منتقدانش نسبت نده، در ضمن ایران عقب افتاده نیست، عقب افتاده کسانی هستند که برای حل مشکلات مملکت نگاهشان به بیرون از مرزهاست و به جای تلاش برای حل مشکلات، فقط غر می زنند.ایران با وجود همه تحریم ها و کارشکنی ها ، امروز بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی دنیاست، میلیاردها دلار خدمات فنی و مهندسی صادر می کند، دهمین توللید کننده فولاد دنیاست، از این دست مثالها دهها مورد وجود دارد.در پیشرفته ترین کشورها هم فقر وجود دارد، اوضاع آن کشورها هم گل و بلبل نیست. آن کشورها هم درگیر رکودهای عمیق اقتصادی هستند، با اینکه تحریم هم نیستند.
    • هادی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      خود دوقطبی شدن بر اساس هوای نفس باعث شکاف در جامعه و نفاق در دلها می شود... دقیقا چیزی که دشمن در پی اوست.. دوقطبی اصلی به قول رهبر عزیزمون دوقطبی انقلابیون و غیرانقلابیون است. غیرانقلابی ها با عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاعشون در این 40 سال سرعت پیشرفت را کند کردند...مانند این هفت سال!
  • پ IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 0
    ب قول نهج الفصاحه دل های این مردم رنگارنگ شده و از هم دور فقط زبان میچرخه که اون هم از غروره
  • کیانوش IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    7 0
    سلام. ما سنتهای خود را فراموش کرده ایم. در شهر ما همدان قبلا اگر کسی گرون می فروخت مردم او را بایکوت می کردند و از او نمی خریدند. اصولا اگر چیزی گرون تر از قیمت واقعی بود کسی نمی خرید . ولی اکنون بر عکس است می گویند چون گرانتر است بهتر است.
  • مسعود IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    کشورهای خارجی یک مورد دارن که بعضی وقتها گران میشه مردم ایران چه کنن که از خوراکی تاخوردو وووهمه باهم گران وگرانتر میشن مجبوریم برای زنده ماندن خوراک بخریم اگه نخریم میمیریم چونکه همه چی گرونه.فقط وفقط بی تدبیری دولت است که انگارن انگار که روز برزومردم فقیرتر میشن براشون میصرفه که دلاروکردن 26تومان اگه نصرفه سریع جلوگرانیهارومیگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس