کد خبر 1116904
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی

اما اتفاقاتی در آن سفر سه روزه رخ داد که تا امروز از نظرها پنهان مانده است و از قضا همان اتفاقات جرقه اولیه رفتن استراماچونی از ایران شد.

به گزارش مشرق؛   از جمله اتفاقات محرمانه باشگاه استقلال که تعدادی از مدیران آن تصمیم به سربه مهر ماندن آن گرفتند ماجراهایی بود که سال گذشته در سفر استراماچونی به جزیره کیش رخ داد.

چهاردهم مهر ماه سال گذشته بود که تیم امید استقلال و پرسپولیس دربی امیدها را در تهران برگزار می کردند و در خبرها آمده بود که آندره آ استراماچونی سرمربی تیم بزرگسالان برای تماشای آن دیدار به استادیوم می رود در حالی که او با استفاده از تعطیلی چند روزه تمرینات تیم به دلیل برپایی اردوی تیم ملی، بلیت سفر به کیش را در جیب داشت و همان ساعتی که امیدها بازی داشتند راهی جزیره کیش شد.

اما اتفاقاتی در آن سفر سه روزه رخ داد که تا امروز از نظرها پنهان مانده است و از قضا همان اتفاقات جرقه اولیه رفتن استراماچونی از ایران شد.

در این سفر همسر استراماچونی به اتفاق فرزندانش به گمان اینکه مقررات  شنا در سواحل کیش همانند اروپاست، با لباس شنا وارد دریا می‌شوند که با ممانعت نیروهای مسوول مواجه می شوند.

درگیری لفظی رخ داده بین استرا و مأمورانی که انجام وظیفه می کردند منجر به ناراحتی شدید همسرش "دالیلا" می‌شود و سرمربی استقلال همان زمان تصمیم می گیرد در اولین فرصت ایران را ترک کند.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال بابت این موضوع و در نهایت مشاوره ای که وکیل خبره استرا به او می‌دهد، این مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباه از سوی مدیران استقلال تصمیمش را عملی کند.

صحبت‌های همسر استراماچونی با برخی دوستان و آشنایانش در ایتالیا موجب می‌شود این بحث تاحدودی در رسانه‌های ایتالیا هم منعکس شود ولی در نهایت با تدبیری که مدیران استقلال و وزارت ورزش انجام می دهند این موضوع به کلی مسکوت باقی می‌ماند.

استراماچونی برای عملی کردن نقشه خروج از ایران ابتدا همسر و فرزندانش را راهی کرد تا اینکه باشگاه به دلیل مشکلات انتقال پول در پرداخت قسط مطالبات استرا تاخیر کرده و در نهایت او با استفاده از بند فسخ یکطرفه قراردادش ایران را صبح روز بازی با پیکان (۱۸ آذر و ۲ ماه پس از آن اتفاقات) ترک کرد.

استراماچونی پس از بازگشت صحبتهایی درباره اوضاع داخلی ایران با رسانه های ایتالیایی انجام داده و مطالبی را علیه نظام، پیرامون اتفاقات ساحل کیش و اعتراضات آبان ماه ۹۸ بیان می کند که البته هیچ یک در داخل انعکاس پیدا نمی کنند.

پس از این حواشی، ماجرا از سوی مدیران وقت باشگاه به شکل نمایشی برای بازگرداندن استرا ادامه پیدا می کند در حالی که بعد از حواشی پیش آمده هرگز مجوزی برای بازگشت او صادر نمی‌شود.

در نهایت این موضوع مسکوت می‌ماند تا احمد سعاتمند دانسته و ندانسته در تیر ماه سال جاری بار دیگر به اصرار تعدادی از اسپانسرها، موضوع بازگرداندن استرا را مطرح کند غافل از اینکه بازگشت این مربی به ایران غیرممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    20 6
    شرافت حفظ کن مشرق مربی تیم رقیب باید مالیات میداد بعداز بازیهای جام جهانی۲۰۰۶ رفت وبرگشت کسی کاریش نداشت چرا اینو نمیگی. زنده باد احمدنژاد
    • Reza IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 14
      زنده باد احمدی تژاد چون هرچی افتخار کیسه داره مال احمدی نژاده زمانی که پدر پرسپولیس رو دراوردن کشور یه ماهه واسه یه دائم الخراج که کلی باشگاه حقیر کیسه رو تحقیر کرد تعطیله! کاش یه درصد این بحث ها زمانی که برانکو بخاطر ۱۱ ماه ندادن حقوق رفت هم میکردن تمام بازیکناتون رو با چند برابر قرارداد به گفته مسولان استقلال حفظ کردین بعد پرسپولیس بهتریناشونو از دست داده و یه سری بازیکن بی کیفیت گرفته هیچکی صداش درنیومد! استقلال تو این چند روز پول بویان رو تسویه کرد داره با شفر هم تسویه میکنه! بعد میخوان استرا اخراجی رو بیارن بعد پرسپولیس فردا پس فردا بخاطر پول برانکو محروم میشه هیچکیم صداش در نمیاد !الکی استراماچونی نگفته بود صاحبان کیسه هم سیاسی اند، از روزی که بوده پرسپولیس تیم مردم بوده و کیسه...
  • SE ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 0
    عجب مدیران احمقی در ورزش داریم
  • کامران IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    9 8
    پاتو از حدت جلوتر نذار لنگی عقده ای بس کن دیگه خجالت بکش مشرق
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      3 5
      اونیکه باید خجالت بکشه شماها هستید ..
  • حمید IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    8 5
    کاش کمی شرافت و راستگویی برای شما باقی مونده بود. کمی از بلیط فروختن دختر مربی تیم رقیب هم در جام جهانی بنویسید. کمی از ماجرای دختران اسپانیایی در هتل کالدرون و اگر مصلحت بود کمی از فرش های جام جهانی و مطمین باشید استراماچونی با حمایت میلیونی طرفداران شب خوش
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 5
    همه فتنه ها و فسوق و فجور از این کیش بلند میشه. با سلاح هارپ باید غرق کرد این جزیره رو
  • انسان IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 0
    يكم شرف داشته باشين
  • @mohammad__irani__ DE ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 3
    به قول جواد خواجوی: جالب شد)): من سوالم از شما اینه که یه مربی انقدر بهتون فشار آورده که به هزار روش نامردی واسل بشین؟؟؟؟؟ اینو بدونین که طرفداران واقعی فوتبال یعنی هواداران همه تیمها جز پرسپولیس با اومدن استراماچونی مشکلی ندارن چون طرفدار و هواداران همه تیم‌ها حواسشون ب مستطیل سبزه نه مثل پرسپولیس که هر روز دست یه مسئول یا یه مفسد اقتصادی در میاد یا از مالیدن های بازیکناشون که دارن مثل شما تو مستطیل سبز سیاست های نظام رو پیاده میکنن؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    4 2
    اونایی که هر چی میشه دم از شرف میزنند،، اگر گزارش مشرق راست باشه چی؟
    • حامد IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      5 2
      دوست عزیز هر کسی بخواد بره جایی اول در خصوص مکان جدید تحقیق میکنه و میدونه اونجا چه خبره ،الان اسم تایلند رو بیار همه می دونن اونجا چه خبره در ثانی استراماچونی هم در خصوص ایران خیلی تحقیق کرده بود چه خبره و می دونست که خانمش اینجا بایستی چطوری لباس بپوشه و چطوری رفتار کنه/ استرا تنها سرمربی بود که خانواده شو آورد ایران که خیلی هم راضی بودن از اینکه اومدن ایران،
    • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      4 4
      تو شک نکن درست نیس چون این وزارت ورزش از اون بالا یی تا اون پایینش همه پرسپولیسنپ به خصوص که این سفر همزمان شده بود با نتیجه گیری استقلال و برای از بین بردن تمرکز ابروریزی راه می انداختن این وزارت انقد با تاج مشکل داره که اگر اینطور اتفاقی میوفتاد شک نکن تو بوق و کرنا میکردن همه جا جار میزدن
  • علی NL ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    10 1
    مشرق این زمونه زمونه اینه که دست کنی تو دماغت فیلم ات میاد بیرون بعد طرف لخت شده هیچ اتفاقی نیوفتاده هیچ فیلیمی و عکس موجود نیس خخخ اینا قبل اینکه ابیان ایران کلی کلاس عقیدتی سیاسی میزارن واسشون پس یا با سند حرف بزن ک برای سایتت ام بد نشه یا از رو هوا چیزی نگو برو ببین راجع ب ایران چغدر تعریف کرده تو این مدت خجالت بکش
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 3
    مشرق دروغ نگو استرا بعد از سفر به کیش زن و بچش تو ایران بودن حتی بعدش به شیراز هم رفتن.اونا قبل از اومدن به ایران میدونستن قوانین ایران چطوریه.داستان سرایی نکن
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 2
    از کجا معلوم این گزارش مشرق درست باشه یعنی اونا نمی دونستن ایران یه کشور اسلامیه تازهاشم اگه واقعیت داشت اول از همه روزنامه کیهان علیه اش مطلب می نوشت.
  • نینا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 4
    مشرق لنگی!دروغ میگی مثل آفتب تموز!ما تاجی ها از بعد از رفتن استرا کل خبر های مربوط به او رو دنبال می کردیم،حالا بیاد مصاحبه کنه ما چیزی نفهمیم،احتمالا اگه الان لنگ عزیزت میخواست دلال کراوات رو برگردونه ساعتی یک مطلب در انتقاد به منع خارجی ها میزاشتی تو سایتت،ما اگه بخوایم استرا رو برگردونیم،بر می گردونیم با هیچ احدی هم کاری نداریم،نامه تمام
  • احمد IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    بعضی ها انگار خون ایرانی در رگ ندارند به خاطر استراماچونی اجنبی که چقدر تیم استقلال وایرانی را تحقیر کرد به هم وطنان خود نا سزا می گویند به خاطر فوتبال این همه بی غیرتی. ، هر چه بر سرما بیاد با این طور طرفدارانی حقمان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس