کد خبر 1116787
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

یکی دیگر از اکسسوری های جذاب دکوراسیون داخلی منازل که در چند سال اخیر در کانون توجهات قرار داشت، تاب ریلکسی یا تاب خانگی است. این تاب راحتی که به نام های "تاب ریلکسی"، "تاب راحتی"، "تاب خانگی"، "تاب تک نفره حصیری"، "صندلی آویز" و ... نیز شناخته می شود می تواند زینت بخش دکوراسیون داخلی خانه یا ویلای شما باشد.

مدل های زیبای طراحی شده صندلی آویز به همراه رنگ بندی متنوعی که دارد خیلی زود توانست تبدیل به یک گزینه مناسب برای تکمیل دکوراسیون داخلی منازل شود و حرکت ننو وار و آرام این تاب خانگی آسودگی خاطر و آرامش ذهنی را برای شما پدید می آورد.

شایان ذکر است که این محصول محبوب جدا از القای حس زیبایی و پرشکوه جلوه دادن دکوراسیون داخلی شما، در القای آرامش و رفع خستگی شما نیز نقش مهم و پر رنگی دارد.

آیا کیفیت تاب خانگی مهم است؟

اگر فقط قرار است از آن به عنوان یک اکسسوری تزیینی استفاده کنید و جنبه کارایی آن را به کل حذف می کنید، می توانید سراغ نمونه های ارزان قیمت تر تاب ریلکسی با کیفیت پایین رفته و با صرف هزینه کم تر یک تاب خانگی خریداری کنید.

اما اگر علاوه بر زیبایی، قصد استفاده از آن را نیز دارید و جنبه کارایی آن نیز برای شما اهمیت دارد، پیش از انتخاب مدل و رنگ به کیفیت ساخت تاب خانگی اهمیت دهید، این تاب زیبا همان طور که در تصاویر مشخص است از یک پایه اصلی محکم، قلاب مطمئن و اتصالی با دوام و پایدار ساخته شده است.

وظیفه قلاب و اتصال، نگهداشتن صندلی یا همان تا به پایه است، زمانی که تاب به صورت ننو وار حرکت می کند، این اتصال باید به قدری محکم و ایمن باشد که شما در زمان استفاده دچار مشکل و صدمه نشوید. بنابراین نتیجه خواهیم گرفت که جنس و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت پایه نگهداره در تحمل وزن و دوام تاب آویز حرف نخست را می زند.

اکثر شرکت های سازنده تاب ریلکسی سعی دارند وزن کلی سازه را سبک تر کنند و استفاده از متریال مرغوبی را در دستور کار قرار دهند. در هنگام خرید توجه داشته باشید که خرید تاب خانگی سبک تر می تواند در هنگام تغییر دکوراسیون و جا به جایی امتیاز مهمی محسوب شود.

اگر از استرس های زیاد روزانه کلافه شده اید یا شغل شما به گونه ای است که در پایان روز کاری خود خستگی ناشی از کار بر روی بدنتان تاثیر می گذارد، وقت آن رسیده است که به فکر خرید یک تاب ریلکسی جهت تامین آرامش خود باشید.

مدل های متنوع تاب ریلکسی را از نیاورون بخواهید

برخی از افراد زمانی که نام تاب خانگی یا تاب ریلکسی را می شنوند بی اختیار سه یا چهار مدل محدود در ذهنشان تداعی می شود اما باید بدانید که تاب ریلکسی در مدل ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید شده است، حتی در قسمت هایی نظیر نشیمن گاه، روکش صندلی و زبان طراحی سازه نیز شاهد تفاوت های بسیاری هستیم.

شما می توانید با چند کیلیک ساده وارد فروشگاه اینترنتی نیاورون شده و از قسمت مرتبط با فروش تاب ریلکسی، مدل های جدید و متنوع را مشاهده کنید، کیفیت ساخت و متریال به کار رفته را بررسی نمایید و در نهایت متناسب با بودجه خود اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

تاب راحتی خانگی؟ یا تاب راحتی باغ و ویلا؟

شاید یکی از چالش های متدوالی که علاقه مندان به خرید تاب راحتی یا تاب ریلکسی پیش روی خود دارند، فضای مورد استفاده آن است. برخی معتقد هستند که این تاب ها باید در خانه و گوشه ای از فضای نشیمن یا سالن پذیرایی جای خوش کند و میتوان برروی چمن مصنوعی و برخی نیز مدعی هستند که این تاب های زیبا و راحت باید در کنار استخر یا فضای بیرونی ویلا و باغ قرار داده شده و مورد استفاده قرار گیرند.

هر دو دیدگاه مطرح شده درست است! برای مصارف خانگی، تاب ریلکسی متناسب با فضای دکوراسیون داخلی طراحی و تولید شده است و در آن روی سکه نیز طراحان و سازندگان این تاب های محبوب، برای مصارف بیرون از منزل، در باغ و ویلا به سراغ طراحی و ساخت تاب آویز مخصوص این مکان ها رفته اند.

پس به یاد داشته باشید مدل هایی از تاب آویز که مخصوص فضای بیرونی است را وارد دکوراسیون داخلی منزل نکنید. به یاد داشته باشید که نمونه های تاب آویز خانگی نیز باید صرفا داخل منزل استفاده شود و قرار دادن آن ها در فضای باز می تواند حتی موجب آسیب دیدن این محصول زیبا شود.

چرا فروشگاه اینترنتی نیاورون ؟

در این روزها که همه با ویروس کرونا مشغول دست و پنجه نرم کردن هستیم، همگی سعی می‌کنیم تا کم‌ترین میزان حضور را در خارج از خانه داشته باشیم، اما کالاهای مورد نیاز خود را چطور تهیه کنیم؟ قطعا وجود یک فروشگاه اینترنتی معتبر می تواند بزرگترین کمک به ما باشد.

فروشگاه اینترنتی نیاورون یک بستر آنلاین برای خرید محصولات متنوع لوازم خانگی است. این فروشگاه آنلاین لوازم خانگی همواره سعی داشته است تا محصولات به روز و باکیفیتی را به شما خریداران محترم نمایش دهد و دایره انتخاب شما را گسترده‌تر کند.

فروشگاه اینترنتی نیاورون توانسته است در سال‌هایی که از فعالیت خود می‌گذرد، مناسب‌ترین قیمت را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرد و نیم نگاهی نیز به رشد تامین‌کنندگان و ایجاد فضای کارآفرینی داشته باشد.

یکی دیگر از نکات مثبت فروشگاه اینترنتی نیاورون، پشتیبانی لحظه‌ای و سرعت پاسخگویی بالا است. شما می‌توانید در هفت روز هفته، چنانچه نیاز به مشاوره و پشتیبانی داشتید، با کارشناسان با تجربه این فروشگاه ارتباط برقرار نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس