کد خبر 1116706
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
رواج آرایشگاه‌های زیر زمینی در پایتخت؛ سکوت نهاد‌های نظارتی

انتشار فیلم‌هایی مبنی بر فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلط در فضای مجازی باعث شده تا خانواده‌ها نگران فرزندان خود شوند.

به گزارش مشرق، متأسفانه امروزه برخی از اقدامات و هنجارهای غلط غربی با ورود به جامعه و فرهنگ ایرانی باعث شده تا از فرهنگ ایرانی و اسلامی فاصله بگیریم و جای فرهنگ اصیل‌مان را فرهنگ غربی و غرب زدگی بگیرد.

یکی از این فرهنگ‌های غلط و نامربوط با فرهنگ جامعه ایرانی، پدید آمدن آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلط زیر زمینی است که در این اماکن هم آقایان و هم بانوان برای انجام کارهایشان حضور پیدا می‌کنند و به انجام کارهای نامتعارف آن هم در وضعیت بسیار نابهنجار و اسف بار اقدام می‌کنند.

متأسفانه به تازگی در فضای مجازی فیلم‌های کوتاهی از فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط زنانه و مردانه منتشر شده که در آن زنان و مردان در حال انجام اقداماتی خلاف شئونات ایرانی و اسلامی هستند و بانوان بدون رعایت حجاب حداقلی خود در حال انجام فعالیت‌های خارج از عرف هستند.

بیشتر بخوانید:

اینکه این قبیل مراکز و اماکن بدون مجوز در حال فعالیت هستند، بر همگان روشن است و قطعا نهادهای نظارتی نیز از این موضوع آگاه هستند، اما اینکه چرا تا به حال اقدامی برای شناسایی این گونه اماکن صورت نگرفته و برخوردی آن طور که باید و شاید با متولیان برپا کننده آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط انجام نشده است، جای تعجب دارد؛ لذا باید مسئولان امر در این رابطه با حساسیت هر چه بیشتر به موضوع ورود کنند و افرادی که امنیت فرهنگی کشور را به خطر می‌اندازند، شناسایی و دستگیر کنند. قطعا در این زمینه نهادهایی برای رسیدگی به این موضوع مسئول هستند که تاکنون هیچ واکنشی نسبت به فعالیت آرایشگاه‌های زیرزمینی و باشگاه‌های مختلط ورزشی از خود نشان نداده‌اند و گردانندگان این اماکن را به حال خود رها کردند.

ظاهرا برخورد با آرایشگاه‌های مختلط کار چندان آسانی هم نخواهد بود، یکی از مشکلات بزرگ در مورد نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زیرزمینی این است که بسیاری از متصدیان این واحدها، مجوز و پروانه فعالیت ندارند و به صورت زیرزمینی و بدون اخذ پروانه فعالیت می‌کنند.

قطعا با رواج یافتن فعالیت نامتعارف اماکن مختلط، این موضوع می‌تواند به زنگ خطری برای جامعه تبدیل شود، چرا که با توجه به فرهنگ حاکم بر کشور ما، فعالیت این گونه آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی به عفت بانوان ما لطمه وارد خواهد کرد و با ورود دختران و پسران جوان به آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط مشخص نیست که چه عاقبتی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • SE ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    28 0
    حرف زدن از مدیریت فرهنگی خیلی ساده است اما در عمل کنترل آن ناممکن است. سرعت فوق العاده تغییر ابزار ها هر نوع فرصتی را برای مدیریت و فرهنگسازی سلب می کند. ما تا خواستیم مثلا نوار ویدئو را مدیریت کنیم ماهواره آمد.. هنوز در ماهواره مانده بودیم که اینترنت آمد. آمدیم اینترنت را کنترل و فیلتر کنیم، شبکه های مجازی و رمز گذاری آمد، تا بخواهیم شبکه ملی اطلاعات درست کنیم ، اینترنت ماهواره ای رایگان برای کل دنیا ایجاد شده و دیگر این شبکه بیفایده خواهد بود. ما همیشه این بازی را باخته ایم. چون دایم در حال دفاع هستیم و بالاخره گل های فراوان خواهیم خورد. پس حرف زدن از مدیریت فضای مجازی یک خطای استراتژیک است و تنها اقدام صحیح رها کردن این مار غاشیه است. نمی بینید دجال دارد فریاد می زند انا ربکم الاعلی؟ نمی بینید ما داریم تبدیل به برده ابزار می شویم و دیگر حتی فرصت نداریم فکر کنیم چرا ابزاری که ما را به بردگی خود گرفته دوست داریم؟ چرا نمی فهمیم اسم برده تکنولوژی شدن و پیروی کورکورانه از تکنولوژی سقوط آزاد بشریت است و ابدا پیشرفت نیست؟ چرا باورمان شده زندگی ماشینی و مدرن همان زندگی سالم است؟
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      22 6
      مرگ بر مدرنیته
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      14 1
      # سرطان اصلاحات
  • ایرج IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    32 2
    اکثر قریب به اتفاق دخترانی که جذب اینگونه اماکن غیر مجاز و خلاف شرع میشن ، دخترانی هستند که در خانواده ای بزرگ شده اند که پدر و مادر هیچ اهمیتی به دینداری و اعتقادات مذهبی فرزند نمی دهند و چه بسا خودشان شرایط خانه را طوری فراهم کرده اند که فرزندان با یک تناقض بزرگ مواجه می شوند ! از طرفی در مدرسه و رسانه ملی و جامعه آموزش قرآن و دین و مذهب می بینند ، اما به خانه که وارد می شوند با ماهواره و میز بار و مهمانی های مختلط مواجه میشوند . بنابراین نقش خانواده در تربیت صحیح و خداپسندانه فرزندان بسیار مهمه . در مورد پسرها هم تقریباً همینه و البته تاثیر پذیری از رفیق ناباب هم عامل انحراف پسرهاست.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    26 0
    کافیه برای کشف این ارایشکاه ها جایزه بگذارید سریع کشف میشند
  • امیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    12 0
    آقایی میگفت!!!برای اپلاسیون کل بدن به یک آرایشگاه زنانه رفته.....
    • حسن IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      6 14
      عمل ناشایست و غلطی است اما اگر رکن اصلی اسلام و ادیان دیگر اجرا می شد کار به اینجاها نمی کشید عدالت اجتماعی مهم ترین رکن بعثت پیامبران است اگر نظام و مذهبی های متحجر یک دهم تعصب روی این موارد را روی اختلاس و دزدی و رانت خواری وابستگان نظام داشتند هم خودشان آخرت را داشتند و هم ...........
    • به حسن SE ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      24 0
      آیا در حکومت امام علی علیه السلام زنا رخ نداد؟ چرا. منتهی ایشان با قاطعیت حکم خدا اعم از شلاق یا اعدام را اجرا کرد.
    • GB ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      0 10
      بس کنید شلاق و ... همش بزن بکش
    • به 13.46 IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      7 0
      لابد شما از خدا مهربانتر و عاقلتری!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    20 0
    به خدا قسم چیزهایی ادم میشنوه فقط باید بگوییم خاک بر سر کسانی که این چنین اجازه ی فعالیت به چنین افراد ی میدهندوخاک برسرمادران وپدرانی که چنین فرزندانی دردامان ناپاک خود پرورش دادند..باید گفت برای مسولین وبانیان این حرکات متاسفیم!!
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 4
      فقط مسولین مسبب اصلی اند بقیه فرعی اند
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 0
    انتشار فیلم‌هایی مبنی بر فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلط در فضای مجازی باعث شده تا خانواده‌ها نگران فرزندان خود شوند. اخه اگه خوانواده ها نگران فرزندان خودشون میشدن اینا امکان فعالیت داشتن؟ بنیان خوانواده در این مملکت به لطف مدیریت عالی حکام از بین رفته دلخوش به این مقدار نباشید
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 0
    خدا لعنتشون کنه که به هر قیمتی تیشه به ریشه خانواده و فرهنگ مردم میزنن
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 0
    این دست دختران و پسران بی خانواده و بی اصل نسب هستند. یک مشت هرزه که خیابان ها را به لجن کشیده اند.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 0
    اینطور باشگاهها و آرایشگاههای مختلط محلیه برای آشنایی و قرار مدار و سرپوشیه برای روابط نامشروع جنسی . کسی ایکاره نباشه چنین جایی نمیره . بیشرفهای اصلاح لجن کم مونده عرق فروشی رو تو خیابونا رسما راه بندازن
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    4 0
    یک کدامشان اگر از پول حلال بود . مرا خبر کنید . گمراه که شاخ و دم نداره . فساد اندر فساد . هزار توی کثافات . باج دادن به شیطان برای بردن لذات و هوس های غیرمتعارف و شرعی . اینها اگر درست بودند به زیر زمین و جاهای مخفی پناه نمیبردند . چرا چون جامعه این حرکات و رفتارهای خلاف شأن و فرهنگ ( حتی در تصاویر تخت جمشید هم از پارسائی و عفاف زنان ایرانی بچشم میخوره) و مذهب و دین ( ابراهیمی یهود مسیحی و اسلام) را بر نمیتابد . حرف محمود رفعت مصری در باره عوض فرستادن استاد دانشگاه مدل اسرائیلی برای تبلیغ لباس خواب با انبوهی از خبرنگاران چه چیزی را میرساند . یعنی تفکر نکن . به عیاشی بچسب . پولت را بده بما اسباب لذت را همه جوره فراهم میکنیم حتی اگر نیاز به سلاح داشتی تا خون برادر مسلمانت را بریزی که آن هم از هوس قدرت طلبی میاد بهترینش در اختیارت قرار میدهند .ابزار تبلیغ و ارتباط جمعی در اختیارت و پشتیبانت خواهند بود ..... خوشگذرانی های مختلط و عیش و نوش . و دهان های باز که حکومت را نشانه میروند که آزادی به آنها نمیدهد . مغازه مشروب فروشی فراهم نمیکند و .... اینان از جمله کسانی هستند با درآمدهای حاصل از فساد و زد و بند و ارتشا که خود مسبب آن بوده و هستند برای لذت بردن . ارز کشور را به کشورهای دیگر میبرند و حتی خانه میخرند تا بلکه این روان پریشان گم گشته در گرداب شیطان . قدری بیاساید . سخت است مگر خداوند عنایتی داشته باشد و از قدرت لایزال خود مددی رساند تا این بیچارگان از ورطه پوچ شیطانی نجات یابند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس