کد خبر 1060381
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
داماد

دادستان رامشیر از بازداشت چهار داماد که قصد برگزاری مراسم عروسی را داشتند در مقابل یکی از آرایشگاه های زنانه این شهر به دلیل نقض محدودیت‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، اسلام رسادی در این خصوص اظهارکرد: در جریان حضور چهار خودروی گل زده در مقابل یک آرایشگاه زنانه، چهار داماد رامشیری به دلیل نقض مصوبه شورای تامین شهرستان و بی‌توجهی به تذکرات قبلی مبنی بر منع برگزاری مراسم و تجمعات دستگیر شدند. وی ادامه داد: پیشتر و در پی گزارش های  واصل شده از این افراد تعهد کتبی گرفته شده بود که اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم و تجمعی را ندارند.


دادستان رامشیر تصریح‌کرد: این دامادها برای همراهی همسران خود تا محل برگزاری عروسی به سالن آرایشگاه مراجعه کرده بودند که به سرعت بازداشت شدند و احتمالا  به زودی  این افراد با مراقبت نیروی انتظامی به محل سکونت خود روانه می شوند ولی این درحالی است که برای پیگیری‌های بعدی قضایی باید در دادسرا حاضر شوند و برای تخلف انجام شده پاسخ گو باشند.


وی افزود: با وجود تعهدات کتبی این دامادها، اما  باخبر شدیم که قصد داشتند مراسم  جشن خود را با حضور جمعیتی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر برگزار کنند.


رسادی با بیان این که علاوه بر این نیز صاحب آرایشگاه زنانه‌ای که عروس‌ها در آن حضور داشتند در عین ناباوری اعلام می‌کند که از منع فعالیت صنفی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا با خبر نبوده است، افزود: طی هماهنگی که صورت گرفت برای صاحب این سالن زیبایی زنانه علاوه بر تشکیل پرونده تعزیراتی، پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود. وی ادامه داد: در هفته آینده صنوفی که برای برگزاری این جشن‌های عروسی اقدام به فعالیت داشتند به دادسرا احضار و تفهیم اتهام خواهند شد.


رسادی با بیان این که مشکلات اقتصادی و دغدغه های معیشتی غیر قابل انکار است، ادامه داد: این امر دلیل موجهی برای به مخاطره انداختن سلامت عمومی جامعه نیست. رامشیر از شهرستان های استان خوزستان در ۷۵ کیلومتری شرق اهواز واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    28 1
    آخه مگه مغز چی خوردین یه عقد کنید برید سر زندگیتون دیگه الان بهترین موقع برای یه ازدواج ساده س هم کرونا میگیرید هم این همه خرج گردنتون میوفته
  • علی GB ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    11 0
    حالا اینها می خواهند بچه برای آینده کشور تربیت کنند . چه شود
  • LU ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 4
    واقعا ضایع هستید. بروید بدنبال افراد و سازمانها و ارگانهایی که به بهانه کرونا با کرانفروشی، کم فروشی و بی کیفیت فروشی دمار از روزگار مردم در می آورند. حالا کاری به سازمانهایی نداریم که به بهانه کرونا برای خالی کردن جیب مردم برنامه ریزی میکنند
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      4 1
      هرچی جای خودش
  • DE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 1
    آقا دماد رفته پیش عروس بشینه گشت کمیته کرونا اونو بازداشت کرده . ای یار مبارک بادا ایشالا مبارک بادا ...اومدیم و اومدیم نگید چرا دیر اومدیم دادستان به داماد گیر داده بود. کلیلیلیلیلیلیلی عروس چغذر قِشنگه ...داماد چغذر مِشنگه ....ایشالا مبارکش باد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس