کد خبر 1116659
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
فوتبال

مقامات فوتبال ایتالیا به تیم‌های باشگاهی این کشور اجازه دادند تا در فصل جدید کالچو نیز ۵ فرصت تعویض داشته باشند.

به گزارش مشرق، گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرد که در مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور در فصل ۲۱-۲۰۲۰ تیم‌های اجازه استفاده از ۵ فرصت تعویض خواهند داشت.

پس از وقفه سه ماهه مسابقات فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا، به دلیل فاصله گرفتن بازیکنان از آمادگی جسمانی، فدراسیون جهانی فوتبال به تیم‌های باشگاهی و ملی اجازه داد استفاده از ۵ بازیکن تعویضی را داشته باشند و به این شیوه ریسک مصدومیت بازیکنان‌شان به دلیل فشار انجام بازی‌های فشرده و در فواصل زمانی کوتاه (هر سه روز)، کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار AFC بابت زیر پاگذاشتن قوانین کرونا در دوحه

فیفا اما این اجازه را به لیگ‌های باشگاهی داده تا در فصل جدید نیز ۵ تعویض داشته باشند و تاکنون هم برخی از لیگ‌های اروپایی مانند لیگ برتر انگلیس از این فرصت استفاده کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز امروز (چهارشنبه) در یک نشست خبری در حضور جانی اینفانتینو رئیس فیفا اعلام کرد که سری A نیز در فصل جدید ۵ تعویضی خواهد بود.

گابریله گراوینا در این باره گفت: لیگ سری A درخواست استفاده از ۵ فرصت تعویض در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را ارائه کرده بود. از این رو من امروز می‌توانم اعلام کنم که درست از ابتدای فصل جدید تیم‌ها خواهند توانست از ۵ بازیکن تعویضی استفاده کنند.

فصل جدید سری A از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس