کد خبر 1115466
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
پاسخ منفی آلگری به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هلند

هلندی‌ها برای پر کردن جای خالی رونالد کومان، سرمربی سابق یوونتوس را انتخاب کردند اما از این مربی پاسخ منفی شنیدند.

به گزارش مشرق، طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، فدراسیون فوتبال هلند با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی سابق تیم فوتبال یوونتوس تماس گرفته تا با او برای هدایت تیم ملی این کشور مذاکره کند.

تیم ملی هلند بعد از کناره گیری رونالد کومان برای قبول هدایت بارسلونا، اکنون توسط مربی موقت (دوایت لودوِجز) هدایت می‌شود و مدیران فوتبال این کشور در نظر دارند هرچه زودتر جانشین قطعی کومان را استخدام کنند.

بیشتر بخوانید:

آمادگی رود گولیت برای هدایت تیم ملی هلند

در حالی که هلندی‌های امشب (دوشنبه) در دومین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا میزبان ایتالیا خواهند بود، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که یکی از بهترین مربیان چند فصل اخیر این کشور در لیست گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال هلند قرار گرفته هرچند او پاسخ منفی داده چون همچنان می‌خواهد به مربیگری در رده باشگاهی ادامه دهد.

آلگری در پایان فصل 19-2018 از یوونتوس اخراج شد و پس از یک فصل استراحت اکنون آماده بازگشت به دنیای فوتبال است. قرارداد او با یوونتوس به پایان رسیده و می‌تواند بدون کسب مجوز از بانوی پیر به هر تیمی که بخواهد ملحق شود. او با یوونتوس 5 فصل متوالی قهرمان سری A شد و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسید.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی هلند هنک تن‌کاته باشد. این مرد هلندی 65 ساله سابقه هدایت چند تیم باشگاهی در هلند از جمله آژاکس و ایفای نقش به عنوان دستیار در تیم‌هایی مانند بارسلونا و چلسی را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس