کد خبر 111661
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳

کريستيانو رونالدو رکورد جديدي را در ليگ اسپانيا با زدن گل دوم تيمش برابر اسپورتينگ گيخون ثبت کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از مرجع خبری رئال، ستاره پرتغالی در فاصله پنج هفته مانده تا پایان، 41 گله شد تا از رکورد 40 گل خودش در فصل گذشته پیشی بگیرد. کریستیانو رونالدو 33 بازی لالیگایی انجام داده و در 22 تایش گلزنی کرده است. هفت هت تریک برابر ساراگوسا، رایو، مالاگا، اوساسونا، سویا، والنسیا و اتلتیکو و پنج دبل برابر اتلتیک، اتلتیکو، بتیس، سوسیه داد و اوساسونا در پامپلونا داشته است.
  در دوازده بازی اخیر فقط در دو تا بازی برابر مالاگا و والنسیا گل نزده است که تیمش هر دو بازی را مساوی کرد. با این روند می تواند فصل را با 47 گل تمام کند.
او فصل پیش 40 گل در لالیگا زده بود و در بازی با خیخون با ضربه سر توانست این آمار را پشت سر بگذارد. او در بازی قبلی مقابل اتلتیکو مادرید هم هت‌تریک کرده بود.
رونالدو فصل پیش فاتح جایزه پی‌چی‌چی برای کسب عنوان بهترین گل‌زن شد. البته روزنامه مارکا که این جایزه را می‌دهد تعداد گل‌های او را 41 حساب کرد. ضربه ایستگاهی او در بازی با رئال سوسیه‌داد با برخورد به په‌په وارد دروازه شد و هرچند داور گل را به نام مدافع پرتغالی ثبت کرد اما مارکا نظر دیگری داشت و گل را به نام رونالدو نوشت.

 رونالدو در تمامی رقابت‌ها 53 گل زده و در این زمینه هم با رکورد فصل قبل خود برابری کرده، اما هنوز 9 گل کمتر از لیونل مسی دارد.

رکورد پیش‌تر از رونالدو را تلمو سارا (اتلتیک بیلبائو، 51-1950) و اوگو سانچس (رئال مادرید، 90-1989) در اختیار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس