کد خبر 1116503
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۹

امروز سهامداران شرکت‌های گروه صنعتی پاکشو، پتروشیمی پارس و پلی پروپیلن جم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول و کشاورزی و دامپروری ملارد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 13هزار و 684واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 556هزار و 325واحدی به کار خود پایان داد و 8‌میلیارد و 250میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10‌هزار و 649میلیارد تومان در یک میلیون و 786 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز هفته

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه صنعتی پاکشو، پتروشیمی پارس و پلی پروپیلن جم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، قطعات اتومبیل ایران و سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 681 میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 81میلیارد تومان در 739هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 177واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 489واحد قرار گرفت.


در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و کشاورزی و دامپروری ملارد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس