اسماعیل هنیه: مقاومت موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند تل آویو و فراتر از آن را درهم کوبد

اسماعیل هنیه در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه تاکید کرد: مقاومت در نوار غزه موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند تل آویو و مناطق دورتر از آن را درهم کوبد.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه  حضور در اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی را مایه افتخار دانست و از این اردوگاه به عنوان سمبل و نماد پایداری و مقاومت یاد کرد.

هنیه حق بازگشت آوارگان به سرزمین اصلی را حقی مقدس و غیرقابل چشم پوشی دانست  افزود: اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی سنگر مقاومت است و رخدادهای بزرگ در آن‌ها رقم می‌خورد و قهرمانان بزرگی در این اردوگاه‌ها به وجود می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: به دشمن صهیونیستی می‌گوییم که ما هرگز ظلم تاریخی این رژیم و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود را فراموش نمی‌کنیم.

هنیه تاکید کرد: ملت‌های منطقه حتی با وجود سرگرم بودن به امور و مسائل داخلی خود بر سر فلسطین و قدس با هم اجماع نظر دارند.

وی به عادی سازی روابط برخی از رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مساله عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هیچ ارتباطی به امت اسلامی و عربی ندارد و مطمئن باشید که مساله فلسطین همچنان در دل امت جای دارد.

این مقام بلندپایه حماس با اشاره به توانمندی مقاومت برای مقابل با تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد : مقاومت در نوار غزه موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند تل آویو و مناطق دورتر از آن را هم به لرزه دربیاورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس