کد خبر 1115180
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
پشت پرده خداحافظی مجازی ساکت الهامی با تراکتوری‌ها

ساکت الهامی که اقدام به خداحافظی با هواداران تراکتور در فضای مجازی کرده، ممکن است با محرومیتی سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شود.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی شب گذشته (شنبه) و تنها ساعتی پس از اینکه در برنامه زنده تلویزیونی درباره تقویت تیمش برای فصل آینده صحبت کرد، با انتشار پُستی در صفحه مجازی خود از هواداران تبریزی خداحافظی کرد و خبر از قطع همکاری‌اش با باشگاه تراکتور به دلیل حکم کمیته انضباطی داد.

گفته می‌شود الهامی که در جریان دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی و هُل دادن عوامل مسابقه، توسط داور بازی از کنار زمین اخراج شد،‌ با محرومیت سنگین بیش از شش ماهه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد و به همین دلیل نیز اقدام به انتشار پست خداحافظی در فضای مجازی کرده است. پُستی که البته چند دقیقه پس از انتشار، توسط سرمربی تراکتوری‌ها پاک شد.

در همین زمینه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور که در هفته‌های گذشته مذاکراتی را با علی دایی برای هدایت این تیم داشته و توافقاتی نیز بین طرفین حاصل شده، در انتظار مشخص شدن وضعیت الهامی و حکم کمیته انضباطی است و در صورت محرومیت بلند مدت این مربی، احتمالاً علی دایی گزینه اصلی محمدرضا زنوزی و تبریزی‌ها برای هدایت سرخپوشان تبریزی در فصل آینده خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 2
    از روز قهرمانی تراختور داره میسوزه
  • یاسر IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 3
    علی دایی شناسنامه فوتبال ایرانه ادب داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس