کد خبر 1116885
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
ساکت الهامی

باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مستندات خود را درباره پرونده ساکت الهامی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، کریم جمالی درباره بحث اتمام فرصت ارسال دفاعیه باشگاه تراکتور برای پرونده ساکت الهامی مربوط به فینال جام حذفی اظهار داشت: باشگاه روز گذشته مستندات خود را درباره تیم و ساکت الهامی برای حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارسال کرد و رونوشتی از این نامه هم از طریق دبیرخانه فدراسیون در اختیار مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دفاعیه الهامی به کمیته انضباطی ارسال نشد

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۸ شهریور از ما درخواست کرد مستندات خود را درباره پرونده ارائه کنیم که یک روز بعد یعنی در تاریخ ۱۹ شهریور این کار را انجام دادیم.

وی افزود: شاید این نامه در اختیار اعضای کمیته انضباطی قرار نگرفته که اعلام کرده اند تا روز گذشته دفاعیات تراکتور را دریافت نکرده اند.

رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۶ شهریور اعلام کرد ساکت الهامی از آن روز تا ۴۸ ساعت فرصت دارد مستندات خود را در اختیار اعضای این کمیته قرار بدهد اما نکته عجیب این است که نامه درخواست از تراکتوری ها برای ارسال این دفاعیات در تاریخ ۱۸ شهریور یعنی روزی که مهلت قانونی برای ارسال دفاعیه به اتمام می رسد به این باشگاه رسیده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خلیل خلیلی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    بنده به عنوان یک طرفدار تراکتور نمی خواهم تراکتور بزرگ مربی کوچکی مثل الهامی را رو نیمکت داشته باشد حرکت تا شایسته او در کنار زمین موجب شرمساری بود تیم خودش باد جلو تر از کمیته انضباطی اورا جریمه می کرد نه اینکه از او دفاع کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس