کد خبر 1114831
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
حناچی نمایه

شهردار تهران گفت: اگر در ساخت پروژه ها در شهر به آثار اجتماعی آنها توجه نکنیم موفقیتی شامل حال مان نمی شود و اتلاف انرژی و منابع مالی کرده ایم.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و اجتماعی و فرهنگی در منطقه ۲ شهر تهران گفت: تسلیت می گویم ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را.

بیشتر بخوانید:

استاندار تهران از تغییر مرکز دفن و بازیافت زباله تهران خبر داد

وی ادامه داد: از سوی دیگر هفته دولت را هم گرامی میدارم و یاد دو شهید بزرگ شهید بزرگوار رجایی و باهنر را هم که زحمات زیادی برای این انقلاب کشیدند را گرامی میدارم.

شهردار تهران گفت: امسال در آخرین سال صده حاضر هستیم و قرنی به پایان می‌رسد قرنی که پر ماجرا بوده است و اتفاقات نادری در آن رخ داد.

حناچی افزود: در این قرن در ابتدایش جنگ جهانی اول را شاهد بودیم و در نیمه هایش جنگ جهانی دوم را داشتیم و امیدواریم قرن پیش رو بهتر از این باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در سازمانی فعالیت می کنیم که یک سازمان اجتماعی است هرچند خدمات روزانه اش عادی است و کارهای عادی ما مهندسی و شهری است اما اگر اثرات اجتماعی آن دیده نشود می شود علیرغم هزینه ها اتلاف منابع را به همراه داشته باشد.

شهردار تهران ادامه داد: در شهر نباید همه چیز را مهندسی و عمرانی دید و مهندسی و عمرانی هم عمل کرد زیرا شهر یک کالبد اجتماعی و فرهنگی هم دارد. شاهد آن هم این است که در شهر پروژه های بزرگی اجرا شده اما بعد از بهره برداری چندان تاثیر گذار نبوده اند.

حناچی گفت: این در حالی است که پروژه های کوچکی هم بوده اند که توانسته اند علیرغم کوچکی تاثیرگذاری بسزایی داشتند برای مثال پروژه میدانگاه امیرکبیر که چند هفته قبل افتتاح شد.

وی افزود: اگر قرار بود مثل گذشتگان عمل کنیم باید آنجا در فضایی هشت هزار متری یک هایپر مال می ساختیم که منافع یک عده خاص را تامین می کرد و مردم از داشتن یک میدانگاه محروم می شدند.

شهردار تهران ادامه داد: در دوره ای که در وزارت راه و شهرسازی بودم عضو کمیسیون ماده ۵ بودم در یک جلسه شهردار وقت اعلام کرد میزان بازدیدکننده برج میلاد عددی بوده است در حالی که همان زمان استفاده از پل طبیعت توسط مردم چندین برابر بود.

حناچی گفت: همان زمان به شهردار وقت گفتم این پیام بزرگی دارد یعنی به جای ساخت پروژه هزار میلیاردی برج میلاد می توانستیم با یک دهم آن هزینه پل طبیعتی بسازیم که استقبال مردم از آن بیشتر بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    اول اینکه پروژه میلاد شاهکار مدیریتی هم پیاله های خود شما بود آقای اخوی مجاهد که مدت ده دوازده سال شده بود آینه دق شهروندان که آقای قالیباف در یک عملیات جهادی و در مدت کوتاهی پروژه را که دیگران نتوانسته بودند جمع کرد دوم اینکه شرکت بهره بردار برای حبران هزینه ها مبلغ ورودی تعیین میکند مطمئن باشید برج مبلاد ورودی رایگان داشت الان رکورد بازدی زده بود سوم اینکه متاسفیم براب مدیر ارشد شهری با این قیاس و سطح سواد و درک اجتماعی
    • تک سوار DE ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 0
      مجاهد رو خیلی خوب اومدی. ایول. بیا اینم از مدیریت مسعود رجوی. تو این چندساله که مدیره چهکاری کرده؟
  • محمدایوب IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    برادر مجاهد به جای ایراد گرفتن یه کاری بکن انتهای اتوبان باقری محل اتصال باقری به بابایی که پل ان در زمان قلیباف زده شده بود الان چند سال است فقط یک رمپ ولوپ میخواهد که مردم از بزرگراه بابایی وارد باقری وازسمت غرب هم وارد بابایی شوند دراین چند سال شورای اصلاح طلبان رها شده عرضه تکمیل انرا ندارید فقط زر مفت میزنید بیا این زیر گذر اماده را تکمیل وبعد رییس جمهور رابیار افتتاح کنه اسم یک مترب ویا ضد انقلاب رابذارید اصلا مثل بقیهذامارهایتان بگید اتوبان باقری وبابایی را ماساختیم علی برکت الله
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 0
    به جای ساخت پروژه هزار میلیاردی برج میلاد می توانستیم با یک دهم آن هزینه پل طبیعتی بسازیم که استقبال مردم از آن بیشتر بوده است!!!! با این دیدگاه تا صد سال دیگه هم به کشورهای مترقی ننیرسیم
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 0
    اره راست میگه . کار عمرانی چیه ؟ تمام صدها میلیارد تومن پول ارزش افزوده را که از دولت میگیرد برای انجام کار عمرانی در شهر تهران ، این آقا و دوستان وزارت راهی اش که با خود آورده، صرف استخدام دوستان و آشنایان بعنوان دستیار مدیران و پرداخت حقوق و مزایای نجومی به آنان کرده و کلا کار عمرانی در شهرداری تهران تعطیل شده است . بی عرضه گی و بی کفایتی حناچی و باندش دیگر به جایی رسیده که خود اعضای شهر معترف هستند . وبخاطر عضویت جنایتکارانه برادر منافق اش دیگر به دولت هم راهش نمی دهند .
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    خالی بودن کارنامه یک راهکار داره و انهم عذر خواهی هست نه مثل دولت بی تدبیر به تعابیری مثل اوار برداری متوسل شدن وبهانه تراشی کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس