نظری جویباری: برای انتقال فکری به استقلال اعلام آمادگی کرده ایم

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران از آمادگی این باشگاه برای حضور انتقال محمود فکری به استقلال خبر داد.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: ما به باشگاه استقلال اعلام کرده ایم که مشکلی با انتقال محمود فکری برای هدایت آبی پوشان مشکلی نداریم. به هر حال قصد داریم به استقلالی‌ها کمک کنیم و اگر آن‌ها به مربی تیم ما نیاز داشته باشند در خدمت استقلال خواهیم بود.

او درباره اینکه برای جانشینی فکری در تیم نساجی راهکاری در نظر گرفته اند، گفت: به هر حال اتفاقی هنوز رخ نداده است تا در این باره تصمیم گیری کنیم.  

بیشتر بخوانید:

واکنش منصوریان به سرمربیگری‌اش در استقلال

نظری جویباری درباره اینکه نساجی مازندران چه بازیکنانی را قصد دارد به خدمت بگیرد، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و لیست نقل و انتقالات در اختیار امیری مدیرعامل باشگاه است. فعالیت باشگاه برای جذب بازیکن  از امروز به صورت جدی آغاز می‌شود.  

عضو هیئت مدیره نساجی مازندران درباره عملکرد فکری در لیگ برتر فوتبال گفت: فکری مربی جوان و با انگیزه‌ای است که ثمره تلاش خود را در لیگ برتر فوتبال دیده است. انشاالله فصل بعد هم در خدمتش باشیم و تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.  

او درباره  هدف باشگاه نساجی در فصل آینده اظهار کرد: ما هنوز برنامه ریزی برای فصل بعد نکرده ایم، اما قصد داریم که جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

نظری جویباری درباره باخت استقلال در جام حذفی فوتبال گفت: در حال حاضر شوک هستم و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 2
    دم هر چی استقلالی گرم!
  • محمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 2
    راه منصوریان داره میره فکری اگه بده کیسه
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    بازم دم افرادی امثال نظری جویباری گرم که در حال حاضر هیچ منفعتی از تاج نمی برود ولی حاضرند به هر طریق که شده به تیم کمک کنند
  • جواد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    گل بگیرید در این فوتبالو که تو روز روشن تیمها برای هم بازی میکنن. ماشین و تراکتور یه طرف...اینم نساجی و استقلال...مربیشون کنفرانس قبل بازی میگه استقلالم ببره خوشحال میشم...اینم از عضو هیات مدیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس