کد خبر 1114438
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود درباره نظارت های میدانی مجلس نوشت:

با مردم چه کار دارید؟چرا نرخ را به هم می زنید؟!

۱- تجدید نظر طلبان مدعی اصلاح طلبی، سال ها لاف زدند "نیت خوانی نکنید". اما حالا که رئیس و نمایندگان مجلس به میان مردم در استان های مختلف می روند و از نزدیک با مشکلات شان آشنا می شوند و چاره جویی می کنند، همان مدعیان می گویند انگیزه شان انتخاباتی است!

۲- آنها هفت سال فرصت داشتند به میان مردم بروند و حق نوکری را در کسوت مدیر دولتی یا نماینده مجلس ادا کنند. اما جز در چند ماهه منتهی به انتخابات، ادای این وظیفه از ولی نعمتان دریغ کردند.

۳- حالا هم که منتخبان مجلس جدید، به بدیهی ترین وظیفه نمایندگی عمل می کنند، جماعت پر گو و و بد کارنامه صدای شان درآمده که؛ آهای! این چه طرز سیاست ورزی و نمایندگی است؟! همان پایتخت، پشت میز نمایندگی و زیر سیستم خنک کننده بنشینید و به خوزستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان و... سر نزنید!

۴- می گویند شما را چه به آب آشامیدنی و گاز و برق و جاده و مسکن و اشتغال و کسب و کار مردم حاشیه نشین؟! می گویند چون به مردم سر زده اید، پس پوپولیست هستید! با زبان بی زبانی می گویند people (مردم)، ماشین رای کشی هستند که فقط باید شب انتخابات سراغ شان رفت و در باقی ایام رفتن، به هم زدن نرخ و طلبکار کردن مردم است!

۵- بانیان و نانخورهای مدیریت اشرافی، ناراحتی شان از این است که توانسته بودند سیاست و مدیریت را بی معیار و بی زحمت کنند؛ اما حالا کسانی پیدا شده اند که رفتار شان، معیار و تراز واقعی سنجش مسئولان را احیا کرده است. و کدام کار برای اشراف، سخت تر از این که بخواهند برای مردم عَرَق بریزند؟!

۶- از نگاه آنها سیاست و انتخابات، کلا یک شرکت سهامی با مسئولیت کاملا محدود است؛ صرفا برای غوطه خوردن در بیت المال، کام جویی از امتیازات، و بازی با طعمه قدرت و ثروت.

۷- بنابراین رفتار جهادی و انقلابی، نرخ به هم زن است و باید مرتکبان را به رگبار بست؛ درست مقابل نگاه متعجب مردم! می گویند بنشینید تا کوتاه قدی همت ما به چشم نیاید! و حرکت نکنید تا معلولیت روحی ما عیان تر از قبل نشود!

۸- قوه قضائیه از یک سال قبل، دستخوش تحولات تازه شد. ارتباط مستقیم و مداوم با مردم در دور دست ترین تقاط و شنیدن مشکلات و مطالبات شان در این قوه در اولویت قرار گرفت. اکنون نیز شماری از نمایندگان و رئیس مجلس، این رویکرد را در اولویت قرار داده اند.

۹- مدیران دولتی باید به این جنبش مبارک بپیوندند و گرنه جا می مانند. تغییر ریل از برج عاج نشینی، بروکرات مآبی و مدیریت از راه دور، به مدیریت و نظارت متواضعانه میدانی، پدیده مبارکی است که ان شاء الله در کوتاه مدت و میان مدت، برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    92 10
    فقط یکسال مونده تا انشالله از شر تنبل ترین و بی اخلاق ترین و پرادعا ترین و فاسدترین دولت تاریخ ایران راحت بشیم
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      60 3
      افرین احسنتم والله قسم شیر مادرت حلال بوده طیب الله انفاسکم عزیز..............
    • ماریه IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      37 9
      دولت بی خاصیت
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      46 3
      اصلاح طلبا ضد ایرانی ترین جریان 300 سال اخیر هستن.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      34 7
      امیدواریم قبل ازیک سال مجلس تکلیف این نامردها تودولت روبا استیضاح روحانی مشخص کنه
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      22 2
      تا کنون هیچ وقت اینچنین منتظر تحویل سال نبودیم بی صبرانه منتظر تحویل سا 1400 و جشن رهایی از فریدون هستیم
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      10 1
      ‌خدا کن اینطور باشه تا که هر زفتی بدتر آمده که مجبور باشیم یگویم ای کاش همان قبلی بر می گشت اطن سیاست نظام است
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    38 14
    اخه شیخ مغروق این ها معتقد بود برای رسیدن به ثروت باید عده ای رو زیر دست و پا له کرد.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      22 10
      منظور استوانه از عده ای، همون 80 میلیون ایرانی بوده ظاهرا
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 13
    بنده یک سوال از اقای ایمانی داشتم از چه فیلتر شکنی استفاده میکنی
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      10 15
      بت شکن
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 1
    فیلتر فضول یاب
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      7 0
      سلام هرکسی فیلتر شکن مخصوص خودش را دارد درست تشخیص دادی
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    11 6
    حالا کو جهاد ورفتار جهادی؟اگه نتیجه داد این رفت وآمدها اونوقت باید به این جدیدها ایمان پیدا کرد جناب آقای ایمانی.وگرنه تا به امروز همه سروته یک کرباس بودن.هرکدوم به یه روشی اومدن از مردم سواستفاده کردن ورفتن.ما که خیلی ساله منتظر حرکت مسوولین هستیم.منتها همشون فقط بلدن یه مدتی بیان وخودشون بالای منبر نشون بدن وبرن دنبال اهداف اولیه خودشون.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 10
      کمترینش اینه که مردم حرفشان را می زنند جایی که رئیس جمهور باید می بود . حالا هم که رئیس مجلس بین مردم رفته می رنجند در حالیکه می بایست از خجالت بمیرند.
  • ابوالفضل کاظمی بابا احمدی GB ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    33 0
    سلام 7 سال از دوران دولت می گذرد اما جاده ۶کیلومتری روستای بنه کمر ازتوابع فریدونشهر (که۲۳کیلومتر با فریدونشهر فاصله دارد)هنوز خاکی وصعب العبور است .و۲۰سال پی گیری کردیم هنوز موفق به زیرسازی وآسفالت آن نشدیم.تکلیف چیست؟ خدا وکیلی این مردم گناه دارند یکی به دادشون نمی رسه فقط شده رقابت بر سر قدرت ومال اندوزی حداقل شما رسانه وظیفه تون را بخوبی انجام دهید
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 15
      فکر کنم چون رییس جمهور فامیلیش فریدون هست ، میگه اگه به فریدونشهر کمکی بکنم میذارند روی حساب پارتی بازی و لذا از هرگونه اقدامی جلوگیری می کنه.
  • US ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 4
    اینم یه فیلم جدیده. هرچند مشابهش رو قبلا دیدیم. ولمون کن. از این شو ها واسه فاطی تنبون نمیشه. به عمل کار برآید به سخندانی نیست.فکر کنم مشکل از روح جمعی جامعه است که کلا شعر و شاعر و سخنوری رو بیشتر دوست داره. وقتی آثار فردوسی و حافظ و سعدی بیشتر از آثار ابوعلی سینا و رازی و ابوریحان و .... ارج و قرب داره گفتاردرمانی رواج بیشتری پیدا میکنه. وقتی تو مردم کسی که زبون بازه بیشتر از یه صنعتگر مقبولیت داره همین میشه. شعر خوبه ولی باهاش نمیشه کشور رو اداره کرد.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    احمدي نژاد كجايي؟ برادر كجايي؟ به داد ما برس...
  • علی IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    حسن فریدون (روحانی) باید هم از سفر های نظارتی آقای قالیباف ناراحت باشه. دلیلش هم این است که حسن روحانی در مسیر رفت و آمد به کاخ ریاست جمهوری اش از بشت شیشه تیره خودروی دولتی اش بر امور نظارت می کند، ولی قالیباف به میان مردم مستضعف مناطق دور دست می رود و به گله های آنها از بی توجهی دولت به وضع معیشتشان گوش می دهد تا بتواند برای بودجه سال 1400 واقع بینانه در مجلس تصمیم بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس