کد خبر 1114037
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

‍ ‏به گزارش مشرق، امیرحسین یزدان‌پناه‌، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی تبیین نوشت: در صفحه اول امروز 3 روزنامه مطرح اصلاح طلب شرق، اعتماد و سازندگی چیزی توجه ام را جلب کرد که برایم جالب آمد.

⁩ ‏هرسه روزنامه در صفحه اول خود هیچ اشاره ای به مشکلات اقتصادی مردم ندارند. مشکلات که زیاد است اما مثلا دیروز گفته شد که فقط 3 دهم درصد وام اجاره مسکن پرداخت شده! یا شرایط ⁧بورس⁩ و دلار دیروز بازهم با معیشت⁩ مردم بازی خطرناکی کرد. گویی این ها مهم نیست که در صفحه اول بیاید!

 ‏ هر سه روزنامه به تخریب نظارت میدانی⁩ مجلس پرداخته اند. گویی نمایندگان مجلس باید صبر کنند تا خوزستان و سیستان و بلوچستان خودشان را به تهران برسانند! بلکه دردها و مشکلاتشان را کسی بشنود. همکاران عزیز، هفت سال بی عملی در حوزه اقتصاد بس نیست؟

 ‏دولت که قدرت اجرایی کشور است کاری نمیکند،روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت هم که تریبون مردم نیستند، مجلس هم که قدرت اجرایی ندارد و فقط میخواهد بداند تنگناهای قانونی چیست و مطالبات مردم را بی واسطه بشنود،وقتی به میدان بیاید تخریب میکنند.پس مشکلات ⁧مردم⁩ را چه کسی ببیند و حل کند؟

‏من به سلیقه و نگاه سیاسی رسانه ها احترام می گذارم. اما وقتی تخریب اتفاق خوب و امید بخش حضور نمایندگان بین مردم را می بینم از خودم سوال می کنم به راستی در صفحه اول این نوع رسانه ها چقدر می شود دغدغه های اصلی مردم ایران را دید؟ آیا درد معیشت مردم، ارزش خبری ندارد؟

قالیباف⁩ ۳ روز است که در خوزستان پای حرف های مردم نشسته. جایی که همیشه به بهانه مسائل امنیتی کسی سراغ اهالی‌اش  نرفته.حالا نصف شب رییس یکی از قوای۳گانه دردورترین نقاطش بامردم بی واسطه حرف می‌زند.یا در چابهار و ایرانشهر برخی نمایندگان بین مردم رفته اند. این ها را باید قدر دانست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    12 0
    ناف بعضی ها رو خود عمروعاص بریده!
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    حقد و کینه اینها شتریست ... اینها تشنگان قدرتند نه شیفتگان خدمت
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    باید کار درست و شایسته رو مورد تایید و تشویق قرار بدیم وقتی سیاستمداران اروپایی در بین مردم حاضر می شوند اونها رو مردمی می دونند اما اگر این اتفاق در کشور ما افتاد اونرو شواف قلمداد می کنند در صورتیکه این کار مورد تایید دین و اصول انقلاب و عقل هم هست و همه باید این موضوعو تایید و تشویق کنند تا از این دست اتفاقات رونق بگیرند و مسئولان باید پای درددل مردم بشینند این سنت حضور مستقیم در بین مردم اگر احیا شد بسیار گره گشا خواهد بود همونطور که این اتفاقات مبارک رو در دهه اول انقلاب داشتیم.
  • ترابیان IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    فقط می توانیم از خداوند متعال لعنت و نفرین ابدی را برای افساد طلبان منافق و تفرقه انداز طلب کنیم که جز وطن فروشی و جاسوس پروری و هرج و مرج در جامعه در تمامی زمینه ها استفاده دیگری نداشتند خدا ریشه این موجودات کثیف را از سر مملکت اسلامی کوتاه کند باعث و بانی تحریم کشور و به تبع آن بدبختی مردم هم این پیروان عمرو عاص و قوم بنی اسرائیل در اغتشاشات ۸۸ بودند و تحریم های به اصطلاح فلج کننده را بعد از شروع اغتشاشات ۸۸ به غرب گرا دادند و با برجام کذایی مدعی هستند که تحریم هایی که خود وجود کثیفشان باعث و بانی آن بوده اند را بر داشته اند نه تنها تحریم ها دا بر نداشتند اربابان شان چند برابر هم کردند الان کاسه گدایی دست گرفتند برای برجام قبض روح شده به سمت غرب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس