کد خبر 1114434
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
خانواده ها بیایند مدرسه فرزندشان را ببینند

وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده ها بیایند مدرسه را ببینند و به مدارس گفتیم همه اقدامات با مشارکت خانواده ها باشد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شبکه خبر اظهار کرد: ما تابع ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم و بر اساس تشخیص آنها هستیم.

وی چرا ستاد کرونا نمازجمعه را اجازه ندارد برگزار شود و اکنون برای بازگشایی مدارس موافق است؟ ادامه داد: تناقضی وجود ندارد؛ برگزاری کلاس با 10 نفر با برگزاری اجتماع فرق می کند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه اصل بر رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: امتحانات شهریور تازه تمام شده است و امتحانات پایه دوازدهم هم به خوبی برگزار شد؛ به نظرم داوری ما در مورد بچه ها داوری دقیقی نیست.

وی با بیان اینکه تمام تابستان فرصت داشتیم که سرویس های مدارس را اصلاح کنیم، گفت: 100 میلیارد تومان در سال تحصیلی گذشته و 30 میلیارد تومان هم اخیرا ابلاغ کردیم؛ ما باید بتوانیم در عین ادامه زندگی، پروتکل ها را رعایت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مطالعات دنیا نشان داده است که فاصله طولانی معلمان با مدرسه، باعث فشارهایی روحی و روانی می شود البته دائما رصد می کنیم و اگر نیاز به تغییر باشد، انجام می دهیم.

وی افزود: فرصت می دهیم خانواده ها بیایند مدرسه را ببینند و به مدارس گفتیم همه اقدامات با مشارکت خانواده ها باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    ایا راننده سرویس محترمی که روزانه علاوه بر دانش اموزان با صدهانفر مسافر دیگه در ارتباط هست خطری ندارد؟وبین این صدها مسافر قطعا حداقل 5 نفر بی توجه به مسائل بهداشتی هستند!بااینکه در چندین شهر از جمله تهران،اهواز،اصفهان،بوشهرو... باچشم خودم دیدم بیش از اینها به موارد پیشگیری بی اعتنا هستند از جمله خیلی از راننده های محترم. بااین اوضاع چطور ممکن هست که نگران نبود؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    اولا مدرسه که بنگاه اقتصادی نیست که اجبار باشد بچه ها به خاطرش در این شرایط وضعیت قرمز کرونای شهر های بزرگ بروند مدرسه !!! ثانیا خدای نکرده دنبال زیاد کردن آمار که نیستید؟ خدا همه اعمال ما را می بیند و به خاطرش قضاوت خواهیم شد.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    آقای وزیر چه چیزی پشت این همه اصرار شما برای حضوری کردن مدارس هست.وقتی میبینی روزی بیشتر از صد نفر از هموطنانت دارن می میرن. میدونی داغ فرزند برای پدرومادری که خودش نمیخوره وبا خون ودل بچه بزرگ می‌کنه چقدر سخته ....
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    واقعا افتضاح امروز من بچه ام را بردم مدرسه پروتکل بهداشتی کیلویی چند واقعا دانش آموزان ابتدایی را دریابید 7 ماه مدارس فعالیت آموزشی ندا شت دریغ از خرید یک تب سنج از سوی وزارت فقط ادعا
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    ما تابع ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم و بر اساس تشخیص آنها هستیم. این قسمت از سخنانش کاملا نادرست است چون ستاد کرونا یه چیزی گفته بود اینها یه طوری دیگه عمل کردن قرار بود مناطق قرمز مدرسه نروند ولی اعلام کردند همه بروند
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    اگه مجلس و قوه قضایی هزینه تصمیم گیری های مغرضانه و غلط دولت و وزرای فرمایشیش را بالا ببرد و هر مسوول ملزم به جبران خسارات تصمیماتش می شد دیگه کسی جرات نمی کرد با جان و مال و آبروی مملکت بازی کنه
  • سعید IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    باز گشایی مدارس با رعایت موارد بهداشتی کار منطقی و درستی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس