محسن حاجی‌میرزایی نمایه

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیازی نیست خانواده‌ها تماس با مدرسه بگیرند، گفت: همه دانش‌آموزان باید صبح فردا در مدارس حاضر شوند.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره آغاز فعالیت مدارس در روز شنبه و بلاتکلیفی برخی خانواده‌ها برای حضور دانش آموزان در مدارس و اظهارنظر برخی مسئولان مبنی بر اینکه خانواده‌ها با مدارس تماس بگیرند و ببینند مدارس باز هستند یا خیر، اظهار کرد: این حرف دقیق منتقل نشد و تصور شد که خانواده‌ها باید با مدارس تماس بگیرند تا بدانند حضوری هستند یا خیر، قطعاً همه جا مدارس حضوری است و همه دانش‌آموزان باید روز شنبه در مدارس حضور داشته باشند.

وی افزود:تصمیمات از دو ماه قبل گرفته شد و معلوم بود که مدارس از 15 شهریور دایر هستند.وضعیت‌های متفاوت را اعلام کرده بودیم که قرار بود به اشکال مختلف عمل شود اما در جلسه با وزارت بهداشت اعتقاد بر این بود اگر مناطق را به قرمز، زرد و سفید تقسیم کنیم فاصله بین این وضعیت‌ها زیاد نیست و حتی در مناطق سفید عدم رعایت پروتکل‌ها باعث شیوع بیماری می‌شود بنابراین در تمام کشور یک پروتکل اعمال خواهد شد، تجربه برگزاری مراسم دهه اول محرم نیز مزید بر علت شد تا در  تمام مناطق کشور یک پروتکل سختگیرانه را اعمال کنیم.

اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود کلاس‌ درس می‌تواند حضوری باشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین و در اختیار وزارت آموزش و پرورش گذاشتند که اگر رعایت شود برگزاری حضوری کلاس‌های درس اشکال ندارد. این پروتکل را به مدارس ابلاغ کردیم که بر اساس آن فاصله بین دانش‌آموزان باید یک متر باشد، زمان هر کلاس حداکثر 35 دقیقه باشد و دانش‌آموزان در ساعات مختلف در مدرسه حضور یابند تا شاهد اجتماع آنها نباشیم، تهویه مناسب در کلاس‌های درس انجام و پنجره‌ها باز باشد همچنین سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز آماده باشند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دو روز گذشته با 1500 نفر از مسئولان مناطق آموزش و پرورش جلساتی داشتیم و تمام موضوعات را گفتگو کردیم هم اکنون با دو ضرورت جدی مواجه هستیم. نخست، بحث آموزش است و نمی‌توان آن را تعطیل کرد، آموزش حضوری در اولویت قرار دارد مگر اینکه پروتکل‌ها اجازه ندهند و وقتی پروتکل‌ها اجازه می‌دهند آموزش حضوری برگزار خواهد شد. اصل دوم نیز این است که کلاسهای درس حضوری است و اگر جمعیت دانش‌آموزان زیاد باشد باید آنها را تقسیم کنیم. نگرانی خانواده‌ها طبیعی است اما آنها می‌توانند به مدارس بیایند و رعایت پروتکل‌ها را نظارت کنند.

شرط برگزاری کلاس‌های درس حضوری رعایت پروتکل‌های بهداشتی

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه پروتکل‌ها به ما اجازه می‌دهد تا با رعایت اصول بهداشتی، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: از 15 شهریور قرار بود سال تحصیلی شروع شود و معلمان خانواده‌ها باید آماده می‌بودند و به معلمان گفته بودیم از 15 شهریور در مدرسه حضور داشته باشند. درباره دانش‌آموزان چون تصور این بود در شرایط قرمز پروتکل‌ها اجازه حضور نمی‌دهند، گفته بودیم آموزش مجازی است اما پروتکل‌ها را که ابلاغ کردند اعلام شد برگزاری حضوری کلاس‌های درس مسیر است.

وی ادامه داد: شرایط قرمز، زرد و سفید دائم در نوسان است و خانواده‌ها مجبور می‌شدند دائم بپرسند مدرسه تعطیل است یا خیر. اما هم اکنون قطعی است که در همه جا اصل بر حضور دانش‌آموزان است.

وزیر بهداشت هم با بازگشایی حضوری مدارس موافق است

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت هم موافق برگزاری کلاس‌های درس حضوری است و تصمیم در چارچوب ستاد ملی کرونا انجام شد، افزود: در جامعه افراد مختلف نفرات متفاوت دارند و ما موظف هستیم به نظرات ستادهای رسمی یعنی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت توجه کنیم و رئیس تعداد کرونای استان تهران هم در جلسات تصمیم‌گیری حضور داشت که با تصمیمات موافق بود.

چرا نماز جمعه تعطیل است اما مدارس باز می‌شوند؟

وی در پاسخ به این پرسش که ستاد کرونا نماز جمعه را برگزار نمی‌کند اما مدارس را که کنترل دانش‌آموزان دشوار است به به صورت حضوری برگزار می‌کند، عنوان کرد: کلاس 10 نفره با اجتماعی که هزاران نفر در آن حضور دارند متفاوت است الان برخی مناطق قرمز هستند آیا در آنجا زندگی تعطیل است و خانواده‌ها به مسافرت نمی روند؟ تمام امور با رعایت پروتکل‌ها در جریان است، مدرسه هم همین گونه است.

وزیر آموزش و پرورش درباره رعایت نکات بهداشتی به ویژه در سرویس بهداشتی مدارس متذکر شد: تابستان فرصت داشتیم سرویس‌های بهداشتی را تعمیر و تجهیز کنیم و 130 میلیارد تومان به استان‌ها ابلاغ و در اختیار مدارس قرار گرفت تا برای تجهیز سرویس بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

خانواده ها هفته اول فرصت دارند شرایط مدارس را بررسی کنند

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه فاصله طولانی دانش‌آموز با مدرسه می‌تواند باعث فشار روحی و عصبی شود و سلامت جسمی او را تهدید می‌کند، بیان کرد: دائم رصد می‌کنیم تا اگر با شرایطی مواجه شدیم که باید در تصمیمات تجدید نظر شود آن را انجام دهیم. هفته اول به خانواده ها فرصت می‌دهیم تا شرایط را بررسی کنند و به مدارس تاکید کردیم برنامه‌ریزی‌ها با مشارکت خانواده‌ها باشد ما باید یاد بگیریم چگونه می‌توانیم آموزش را ارائه داده و از دانش‌آموزان نیز محافظت کنیم.

وی درپاسخ به این پرسش که دانشجوها آموزش را به صورت مجازی دریافت  پس چرا مدارس به شکل حضوری برگزار می‌شوند، گفت: برخی دانشجویان در خوابگاه ساکن هستند که مخاطراتی دارد به همین دلیل آموزش‌ها مجازی است اما اصرار ما این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم  و آموزش را به شکل حضوری عرضه کنیم.

هفته اول با خانواده‌ها مدارا می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 130 میلیارد تومان سرانه بین مدارس توزیع شده است و هر چقدر لازم باشد دوباره تخصیص می‌یابد، عنوان کرد: اعلام کردیم مدرسه آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان است حالا اگر خانواده‌ها نگران بودند به مدارس بیایند و اوضاع را ببینند تا نگرانی رفع شود در هفته اول با مدارا رفتار می‌کنیم تا به جمع‌بندی مشترک با خانواده‌ها برسیم.

حضور دانش‌آموزان مصوبه ستاد کرونا نیست اما مغایر آن هم نیست

حاجی میرزایی ادامه داد: به تجربه همه کشورها توجه می‌کنیم اما متناسب با وضعیت کشور خود تصمیم می‌گیریم در سایر کشورها هم آموزش حضوری در اولویت است و این که از آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند هم وجود دارد. 15 شهریور آغاز فعالیت مدرسه است و پروتکل‌ها وقتی اجازه بدهد آموزش حضوری داشته باشیم به سمت آن می‌رویم، حضور مصوبه ستاد ملی کرونا نیست اما مغایر آن هم نیست در جلسه با وزیر بهداشت و معاونان او، رئیس ستاد کرونای استان تهران هم با این تصمیم موافق بود. 

دریافت رضایتنامه از خانواده‌ها برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان تخلف است

وی درباره اقدام برخی مدارس برای دریافت رضایت‌نامه به منظور حضور دانش‌آموزان در مدارس گفت: این فضاسازی رسانه‌ای است و کارهای جعلی در فضای مجازی انجام می‌شود مثلاً گفتند بچه‌ها حتماً با خانواده‌ها بیایند یا تضمین بدهند که این موارد واقعی نیست از سوی دیگر اگر مدرسه‌ای اقدام به دریافت رضایت نامه کند قطعاً خطا است و برخورد می‌کنیم ما چنین چیزی را ابلاغ نکردیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مدیر مدرسه الزامی است و آن را اعمال می‌کنند، گفت: برخی می‌خواهند مدارس برگزار نشود و فضاسازی می‌کنند. هر جا بگویند، حضور دانش‌آموزان به صورت محدود نگران‌کننده و خطرناک است، آن را تعطیل می‌کنیم مدارس باید در چارچوب پروتکل‌ها کارها را انجام دهند و و نگرانی خانواده‌ها را برای ارائه آموزش کم کنند.

بازگشایی مدارس نمادین نیست

حاجی میرزایی ادامه داد: اگر بچه‌ها علائم سرماخوردگی داشتند از حضور در مدرسه ممانعت کنند همچنین تصمیم نداریم بازگشایی مدارس نمادین باشد و بعد به شکل غیر حضوری تبدیل شود، خدمات آموزشی را از طریق حضوری ارائه می‌کنیم و اگر فردی نگران است از روش‌های دیگر استفاده کند.

وی گفت: ضدعفونی مدارس باید توسط مدرسه انجام شود اما دانش‌آموزان از خانه که می‌آیند ماسک به همراه داشته باشند و در برخی مناطق گروه‌های جهادی فعال شدند و ماسک به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار می‌گیرد. باید تلاش کنیم به تدریج اوضاع را سامان دهیم و در یک یا دو هفته پس از بازگشایی مدارس همه چیز سامان یافته و خانواده‌ها نیز نگرانی‌شان کاهش می‌یابد. دو هفته اول نیازمند مراقبت بیشتر هستیم تا مطمئن شویم همه کارها درست انجام می‌شود.

تعداد قابل توجهی از دانش آموزان به شاد دسترسی ندارند

وزیر آموزش و پرورش درباره دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد مطرح کرد: تعداد قابل توجهی بیش از سه میلیون نفر به شاد دسترسی ندارند و امکان اینکه در فرصت کوتاه تبلت تامین کنیم موجود نیست و نمی‌خواهیم به خانواده‌ها فشار وارد کنیم بنابراین آموزش آنها به صورت حضوری و تلویزیونی ادامه خواهد داشت حتی اگر لازم باشد مراجعه تک به تک داشته باشیم آنها را آموزش میدهیم.

ساعت کار مدارس از 8 تا 10 صبح

وی گفت:بوفه مدارس تعطیل است، ساعت مدرسه خیلی کوتاه شده است و زنگ 75 دقیقه‌ای به 35 دقیقه کاهش یافته و زمان حضور دانش‌آموزان از ساعت 8 تا 10 است. 62 درصد مدارس زیر 100 دانش‌آموز دارند و مدارس دوشیفته تعدادشان اندک است اگر لازم باشد مدارس را سه نوبت می‌کنیم مثلاً کلاسی که بیش از 35 دانش‌آموز دارد می‌تواند در سه نوبت آنها را توزیع کند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد :به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم خودشان در منزل دانش‌آموز را آموزش ندهند مدرسه جامعه پذیری را تقویت می‌کند به نگرانی خانواده‌ها حق می‌دهم به مدرسه رفته و برنامه را ببینند و اگر اطمینان کردند همه چیز درست است بچه‌ها را به مدرسه بفرستند در غیر این صورت از سایر گزینه‌ها استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اجباری نیست که دانش‌آموزان به مدرسه بیایند، متذکر شد: توصیه ما این است که این کار را نکنند. معلمان غربالگری مجزا نمی‌شوند اما گفتیم اگر مبتلا به کرونا هستند به مدرسه نیایند تا سلامتی کامل را کسب کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 176
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 15
    موافقم
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      33 1
      این دولت از قصد رو اعصاب مرد
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      28 0
      این دولت از قصد رو اعصاب مردم راه میره بورس و مدرسه و اقتصاد و....
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      33 0
      وزير باید خودش بیاید به مدرسه ها تا همه حاضرین دلگرم بشوند
    • اصلاحات تنها راه نجات IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      2 30
      خفه شو ملعون رئیسمون سنی ازش گذشته و مسئولیت نون دادن به 80 میلیون به گردنشه .
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      16 0
      باز هم جمعه صبح روحانی فهمید بچه ها باید برن مدرسه
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      13 0
      وزیر با قاطعیت میگه ما مدرسه دوشیفته نداریم و اکثر مدرسه ها زیر 100 نفرن با این حساب ما تو ایران زندگی نمی کنیم مثل رئیسش بی خبر از دنیاست
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      13 0
      اگه ما وزیر اموزش و پرورش نداشتیم هم اوضاع با الان هیچ فرقی نداشت
    • وطن دوست TR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      10 2
      منم موافقم به شرطی که تمام بچه ها و نوه های ریس جمهور و وزرا و اقوام نزدیکشان در مدارس دولتی پایین شهر ها در س بخوانند و ریس جمهور و وزرا برای کشور کار که نمی کنند لا اقل روزی یک ساعت بروند مدارس پایین شهرهای کشور بنشینند همین وزیر اموزش را ببرند با نوه و نتیجه و ....تو سیستان و بلوچستان مدارس دولتی بنشینانند اگر نمردند و مردم از دستشان راحت نشدند ان موقع من بکی بچه ام را می فرستم مدرسه موشها نه این مدارس کرونایی
    • دل نگران IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      9 0
      این بیشعور چرا مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنه
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      *چند سوال جدی از وزیر آموزش و پرورش* *اول*: *آیا هر روز در بدو ورود دانش آموزان تب سنجی می شوند؟* اگر بله کدام مدرسه توانایی خرید دستگاه را دارد؟ *دوم*: *آیا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تمام دانش آموزان و معلمان غربالگری می شوند تا موارد مبتلا و مشکوک جدا سازی شود؟* بیشترین سهم در مبتلا سازی را همین سرویس های عمومی دارند *سوم*: *آیا رانندگان سرویس مدارس از لحاظ عدم ابتلا چک می شوند؟* *چهارم: کدام تضمین برای ضدعفونی هر روز دوبار سرویس مدارس وجود دارد؟* *پنجم : در مناطق گرم با روشن بودن کولر و عدم تهویه هوا چگونه از تکثیر ویروس در محیط کلاس جلوگیری می شود؟* *ششم : اگر معلم مبتلا شد و تعدادشان در یک مدرسه زیاد شد چه کسی جایگزین معلمان مبتلا می شود؟ هزینه درمان معلم و دانش آموزان را چه کسی می دهد؟* *هفتم: هزینه تهیه هر روزه ماسک چند دانش آموز یک خانواده را چه کسی می دهد؟* در صورت عدم تامین ماسک مجبورن ماسک را که عمرش ۴ ساعت است ۴ روز استفاده کنند *هشتم : آلودگی کیف کتاب قلم را چه جوری هر روز تمیز کنند؟* *نهم : در شرایط پر استرس ناشی از ترس از ابتلا ، آیا دانش آموزان چیزی هم یاد می گیرند؟* *دهم : آخرین پژوهش ها می گوید حتی فاصله ۲ متری بین افراد نیز ایمن نیست این فاصله در کلاس های فاقد تهویه و با وجود کولر چگونه حفظ می شود؟* *یازدهم :آیا سلامت دانش آموزان اولویت است یا سواد همراه با بیماری و استرس و زجر خانواده ها که حتی موقع برگشت جرات دست زدن به بچه هم نخواهند داشت وتاثیر روانی این بر خردسالان...* *دوازدهم : آیا سرانه فعلی مدارس ، اجازه تامین مایع دستشویی را برای سرویس های بهداشتی می دهد؟* اگر هزینه هر بشکه ۴ لیتری مایع دستشویی را حداقل ۳۰ هزار تومن محاسبه کنیم ، آیا مدارس توان مالی برای تهیه مایع دستشویی را دارند؟ *سیزدهم : جناب وزیر ! آیا برای سلامتی معلمان زیر مجموعه ات تدبیری اندیشید؟* در سایر ادارات، کارمندان پشت شیشه و لایه ای ضخیم از لاستیک با ارباب رجوع و با فاصله اجتماعی حداقل ۱ متر صحبت می کنند؟ آیا سزاوار است که معلم را در جمع حداقل ۳۰ نفری( با حداکثر تجمع و حداقل فاصله اجتماعی )و بدون هیچ مانعی مشغول کار کنید ؟
  • پویا نوری IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    67 1
    سه ماه هست مدارس تعطیل شده ، دریغ از یک برنامه ریزی ، انگار نه انگار که کرونا هست ، این کلیت دولت تدبیر و امید هست که در تمام ارکان دولت جاری هست ، یعنی بی برنامه گی محض !!! به جای برنامه شاد و بازگشایی مدارس ، باید به جای پخش برنامه ها و سریالهای تکراری و بی محتوا از تلویزیون، هر شبکه را به یک پایه اختصاص داد ، با توجه به دسترسی بیشتر مردم به صدا و سیما ، هر پایه از یک شبکه پوشش داده شود با استفاده از معلمان برگزیده و برتر ، و از صبح تا ظهر هر شبکه با پوشش کل هفته عیناً مثل مدرسه از تلوزیون به آموزش دانش آموزان پرداخت، و نه نیازی به شبکه شاد هست نه اینترنت ، دریغ و صد دریغ از عدم برنامه ریزی بعد از سه ماه
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      4 5
      مثل اینکه نمیدانید خوب چند روزا ول را میریم مدرسه تا بعدش دیگر راحت از راه دور درس بخاانیم
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 29
    کرونا در بچه ها حتی بدون علامت ممکن است باشد. بچه های با زمینه التهاب هم خیلی راحت تر از بزرگ تر ها بهبودی پیدا می کنند. اما ممکن است بیماری را به افراد خانه منتقل نمایند. لذا افراد مسن باید مواظب باشند. چون درست و عدالت نیست که بچه تا تاوان التهاب افراد مسن را بدهند. بنابراین بچه ها نباید از زندگی طبیعی محرم شوند و از تحصیل عقب بمانند . افراد بیمار اگر فقط اکسیزن استفاده کنند و دارو های بی اثر و خطرناک مصرف نکنند . احتمال مرگ با کرونا کمتر از 1/. درصد است. کشتار کرونا در ایران بخاطر مصرف دارو های خطرناک است
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      30 0
      بچه مریض هم زیاد هست از آسم گرفتِ تاااااسرطان و ...که براشون کرونا کشنده هست
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      37 0
      جد؟ اگر بچه خودت هم میرفت مدرسه همینا رو میگفتی ؟ پس چرا رییس جمهور بنفشت نمیره مجلس جواب بده؟ یا چرا مراسم عزاداری و نماز جمعه تعطیل می شد؟ خیلی منافقین همتون
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 8
      بچه های اسمی و دارای الرزی و00000 خیلی راحت تر درمان می شوند. ضمنا باید با کاهش التهاب اسم و الرزی بچه ها را درمان کرد نه با دادن سالبوتامول وکورتن فقط درمان علامتی نمود. از طرفی درست است که بخاطر 3 در صد بچه بیمار کل بچه ها را از زندگی طبیعی و درس و اموزش محروم نمود. برای عبادت و محرم هم گفتند با رعایت اصول بهداشت. برای مدرسه هم همین مقررات است.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      9 1
      بعضی از کودکان مادر زادی دیابت دارند
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      10 0
      آخه دو ساعت حضور در مدرسه اصلا ارزش رفت و برگشت و خطر ابتلا به کرونا رو نداره
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    27 1
    کار دولت شده فقط صدور ابلاغیه و پروتکل که عملا هیچگونه نظارت و همچنین مهیا کردن زمینه های اجرایی این پروتکل ها را در نظر نمی گیرند و به هنگام بروز نتایج اسفبار عدم اجرای این پروتکل ها طبق معمول مردم مسوول می شوند. بر اساس این پروتکل ها و فاصله یک و نیم متری افراد , در یک کلاس نهایتا 5 تا شش نفر می توانند حضور داشته باشند و این جدای از پروسه ی تردد داش آموزان به مدرسه می باشد که اکثرا از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند که در این شرایط بد اقتصادی و بالا رفتن هزینه تاکسی و سرویس مدارس , بسیار شلوغ و متراکم می باشد. اگر ما هم مثل چین که مرکز شیوع این ویروس می باشد با قرنطینه 100 درصدی در حد حکومت نظامی 2 تا 3 هفته به خصوص در ایام عید نوروز اقدام می کردیم الان شاهد این همه مشکل نبودیم . اگر این پروتکل ها ضمانت اجرایی داشت شاهد این همه مسافرت به شمال و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر نبودیم. الان هم با این مدیریت جزیره ای و پروتکلی جان فرزندانمان را به خطر می اندازند درحالی خود رئیس جمهور از ترس مبتلا شدن حتی به مجلس نمی رود. من به نوبه ی خودم حتی به بهای عقب افتادن فرزندم از تحصیل اجازه حضور در مدرسه را تا اطمینان کامل از اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را نمی دهم
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    اقای محترم تو نفهمیدی کی بچه هات بزرگ شدن ماخون دل خوردیم
  • ++++ IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    آقای وزیر دستور ملوکانه می دهد رعایا باید بچه های خود را با وجود کرونا به مدرسه بفرستند، مثل اینکه ویروس کرونا از دستور و بخشنامه اداری حیا می کند، اگر آمارمرگ و میر بالا رفت، جناب وزیر جوابگو هستند؟
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 0
    آقای حاجی میرزایی چقدر تضمین می‌دهی که برای کسی مشکلی پیش نمیاد. شما دورا دور نشستید و می‌گویید لنگش کن. مرد حسابی بچه چه حالیش میباشد پروتوکل چیه. مدرسه چند نفر داره که بتوانند بچه ها را کنترل کنند. آقای حاجی میرزایی شما جایتان راحته ولی فکر بیچاره های پایین شهر باش. اینقدر منم منم بازی درنیار و جهان درگیر این موضوع شده ولی شما آنقدر منم شدی که درخواست‌های جامعه پزشکی را رد کردی و فقط خودت را می‌بینی. چشمات را باز کن و بیا پایین شهر ببینم بهداشت در مدارس چقدر رعایت می‌شود.
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      10 0
      به خدا قسم اگر برای بچه ای اتفاقی افتاد و مبتلا به کرونا شد باید سفت و سخت دنبال شکایت و محاکمه این وزیر در قوه قضائیه باشیم . بی تدبیری خودش و مجموعه مفت خورش رو با دستورات تحکمی و بی توجه به سن و سال و توانایی بچه ها جبران میکنه . آخه یه بچه چطور میتونه چند ساعت ماسک روی صورت داشته باشه . آدم بزرگش کم میاره ...
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 0
      اگراین دولت ووزارت اموزش وپرورش بخواهندبه خیره سریهای خودادامه بدهند ازمجلس بایدکمک خواست برای استیضاح دولت ودرضمن بابت اینهمه ضرربه کشورتواین مدت حتما بایدمحاکمه بشن اگرکرونا رادوباره شعله ورکردیدمردم فقط بامجازات شماارام میگیرندنه استعفا یا عزل
  • ج IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    31 0
    چرا فقط باید رئیس جمهور فاصله اجتماعی رو رعایت کنه
  • AE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 0
    خاک عالم بر سر وزیر و وزارتخانه ای که نمیتونه تصمیم بگیره هزار بار تصمیمات مختلف اعلام کردند
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 29
      همه به مدرسه میرویم با خوشحالی و شادمانی. تا موفق شود ایران عزیز
    • یک معلم داشنگاه IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 36
      من موافق حرف وزارت هستم باید همه به مدرسه بروند منظم و هرکسی در ساعت پایه خودش
    • G IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 3
      میشه شما زر نزنی انقد که شما ها گفتین بچمو نمیفرستم مدرسه یا وزیرمون مفت خوره به بچتون میگفتین پروتکل رعایت کن رو بچه اثر میکرد.
  • حامد IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    52 5
    مدرسه ای که من مدیر آن هستم 300 دانش آموز دارد. اگر فردا 300 دانش آموز با 300 اولیا وارد مدرسه شوند چطور خواهد شد؟ تنها دلیل این عجله برای بازگشایی زودهنگام در تعطیلات تابستان فقط و فقط درآمد مدارس غیر انتفاعی است. مدارس آماده بازگشایی نیستند. خیلی از کلاس ها معلم ندارند.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      15 0
      خدا خیرت بده که حرف حق زدی
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 1
      حرف حق زدی
    • فروغ IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 3
      مدیر توانمند مدیریه که تو شرایط اورژانسی تصمیم عاقلانه بگیره حالا که مجبوریم بریم مدرسه هر روز یه پایه و دو گروه بشن ازدحام خیلی کم می شه فقط باید از قبل برنامه ریزی و تو گروه های کلاسی اطلاع رسانی می شد
  • حامد IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    25 0
    هنوز بخشی از دانش آموزان کتاب خود رو دریافت نکرده اند و ثبت نام نکرده اند و نصف کلاس های ما معلم ندارند مدرسه رو در شرایط کرونایی در تعطیلات تابستان بازگشایی کرده ایم!
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    27 0
    حضور دانش‌آموزان در مدارس ، روش درستی برای ایجاد پیک جدید کرونا در فصل پاییز هست !!!!
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 0
    اولا مدرسه که بنگاه اقتصادی نیست که اجبار باشد بچه ها به خاطرش در این شرایط وضعیت قرمز کرونای شهر های بزرگ بروند مدرسه !!! ثانیا خدای نکرده دنبال زیاد کردن آمار که نیستید؟ خدا همه اعمال ما را می بیند و به خاطرش قضاوت خواهیم شد.
    • ناشناس IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      11 0
      اتفاقا الان متاسفانه مدرسه ها یه بنگاه اقتصادی پر سود برای مدرسه های غیر انتفایی شده که زورش میچربه و حتی از زیاد کردن به منطق شهریه هاشون هم استقبال کردن چون.......
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 3
    حماقته بچه ها رو فرستادن مسئولین فاسد یا خود مافیای تدریس هستند یا از آنها تغذیه میکنن لعنت به همشون انشاءاله خدا نسلشون رو نابود کنه
  • نامدار زنگنه IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 23
    من بچمو میفرستم بدبخت پوسیده در خانه و چاق شده و خنگ بی مصرف
    • مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 0
      شما بفرست نتیچه شو رو هم ببین
    • ایزا IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      9 0
      بفرست دور از جون بمیره بعد بشین دو دستی بکوب تو سر خودت.بیرحمانه بود اما واقعیته
    • US ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 0
      به پدر و مادرش رفته
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      8 0
      کرونا خیلی نزدیکترازواون چیزیست که فکرش رومیکنی بعدازفاجعه احتمالی خواهی فهمید که چقدرنادانی
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      بچه به پبیژن جون رفته کپی برابر اصل
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    در هر خانواده حداقل دو دانش اموز وحود دارد در خانواده ها احتمالا افراد مریض وجود داشته باشن زیاد هست. بچه ها ممکنه مبتلا بشن واصلا علامتی نداشته باشن وبه راحتی ویروس را بین همه پخش کنن ویک اپیدمی وحشتناک ایجاد کنن. ای وزیر بفهم .به خاطر مدارس غیر انتفاعی این کار را میکنی
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 0
    دانشگاهها غیر حضوری !اونوقت مدارس حضوری؟ کلاس اولی که هنوز نمیدونه پروتکل و...یعنی چه چجوری بره دستشویی ؟یا چجوری تغذیه شو بخوره ؟همه چی که فقط ماسک وضدعفونی کردن محیط نیست
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 23
    ما بچه هامون رو به مدرسه می فرستیم همه با هم برای ایران دانشمند
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      11 2
      آدم فکر میکنه همه این کامنتا رو یه نفر یا یه گروه نوشته: بچه ها را در خانه نگه ندارید، مدرسه خیلی خوب است، و ... طرف انگار به فارسی محاوره ای مسلط نیست بیشترشونو نوشتاری میزنه
  • 100 GB ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 2
    مدرسه سرکوچه شما 10دانش آموز داره مابقی مدرسه ها که کلاسشون 30نفره چه کنند خاک برسر
  • روزبه IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 0
    جناب وزیر محترم شما نه برنامه ریزی برای آموزش دارید نه برای پرورش خودتون واقفید به سیستم آموزشی فشلتون شما اگه واقعا وزیر بودید میفهمیدید تو دو ساعت معجزه ای اتفاق نمیفته بهتره مثل 7 سال گذشته زیاد زحمت نکشید و این یکسال رو هم از وزییییییییییر بودنتون لذت ببرید...
  • ناشناس IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 0
    آمار کرونا داره پائین میاد ، ولی کاسبان کرونا بدنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستند .!!ا! اگه در مناطق قرمز بچه ها برن مدرسه ، بچه ها میشن ناقل کرونا و احتمال ابتلای خانواده های اون به کرونا بسیار زیاد میشه. و پیک جدید شیوع کرونا در کشور آنهم در فصل پاییز بیداد خواهد کرد، خدا خودش رحم کنه.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 24
    حضوربچه هادرمدرسه خیلی خوب است
    • مم IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      9 0
      غلط کردی.البته تواین شرایط
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 23
    اصلا به حرفای این کاری ندارم اما مدرسه باید رفت به بچه ها کمک کنید به مدرسه بروند به نفع خودشان است
    • حمیده IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 14
      من مهم میدانم حرفتان را موافق هستم
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 0
      ظاهرا نظرات موافق مدرسه رفتن بچه ها در این شرایط کرونائی ، بیشتر متن کتابی دارد و انگار کامپیوتر می نویسد تا نوشتن یک فرد معمولی!!! الله اعلم
  • حامد IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 0
    آیا رئیس جمهور خودش در یکی از مدارس حضور خواهد یافت؟ نه تعجیل عجیب در بازشگایی زودهنگام مدترس در تعطیلات تابستان دلیلش پر شدن جیب غیر انتفاعی های خودشان است. اعلام می کنم مدارس آماده بازگشایی نیست مدیر مدرسه
  • سهیل IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 13
    به مشت پاسدار بیکار هم از اینها و اعمال اینها محافظت میکنن من که اطمینان دارم مشرق این متن رو منتشر نمیکنه حداقل حرف دلم رو نوشتم
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 0
      با این که خیلی ربط نداشت ولی خوبه دیگه عقده ای نمیشی
  • سلام بر دانش IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 17
    پس میرویم به مدرسه. افرین هورا
    • احورا IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 13
      مطمئن باشید کار درستی است باید حصور در مدارس انجام شود
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 0
    بزرگوار فرهیخته، جناب وزیر!! حضور والدین در مدرسه بچه ها جهت اطمینان از رعایت پروتک های بهداشتی مصداق تجمع و نقض پروتکل است. بزرگوار بی مسوولیت! جنابعالی که کوچکترین اطلاعی در مورد پروتکل بهداشتی ندارید با چه اعنماد به نفسی مسوولیت سلامتی و جان فرزندان این مرز و بوم را تضمین می فرمایید؟
  • سین IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 3
    بازگشایی مدارس تا مهر خوب است بعد میرویم منزل
  • سلام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    سخنحود وزیر بازگشایی مدارس مصوبه ستاد کرونا نیست . پس هشدار بایدجدی گرفت .چطور همه چیز ستاد ملی کرونا می گهولی ی بار لال مونی گرفته .
  • باب ساندرز IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 1
    مدارس کاملا آماده است تا چند روز بعدش همه از منزل درس میخوانند
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    12 0
    بچه های طفل معصوم را به دل خطر سپردن برای آزمودن سیاست!!خداوند رحم کند ...اگر کودکی جان بسپارد مردم از بانیان این سیاست هرگز نخواهند گذشت
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 6
    در روز اول که قطعا به دلیل نگرانی و نبود سرویس حضور با والدینشان است مشکلی هم نیست
  • علی هستم IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 19
    به هیچ عنوان بچه را در خانه نگه ندارید بفرستید مدرسه عزیزان
    • M IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 0
      سکوت کن
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 12
    موافقم همه با هم میرویم به مدرسه
    • حانیه IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 15
      ما به هیچ عنوان بچه هایمان را در خانه نمیتوانیم نگه داریم
    • حسین IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 2
      توی این دنیا باید کسی رو از دست بدی تا ارزش در کنارت بودنش رو پیدا کنی
  • سید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 1
    خفه بابا
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 1
    مطمئن باشید تشکیل کلاس حتما برا اینها صرفه اقتصادی داره
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 1
    این وزیرمتاسفانه دقیق نگفت . عزیزانم باید روزهای بازگشایی مدزسه انجام شود تا در اوج کرونا بشود تعطیل کرد
  • امیر IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 12
    تصمیم درستی است
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 2
    مگه بچه ابتدایی میفهمه پروتکل بهداشی چیه باید با چوب بزنید تا بفهمه تمیشه تعطیل کرد کشور را
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 9
    ما علی رغم ترس و نگرانی اما موافق هستیم با بازگشایی مدارس
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 3
    هر پدر و مادری دوست داره دیگر هرگز فرزندش را نبینه به دستور این کوتوله مضحک گوش کنه و فرزندش را فردا بفرسته به قتلگاه.
  • محناز GB ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 17
    من که بچمو می فرستم . و موافق حضور کوتاه مدت و مدیریت شده در مدرسه هستم
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      آخه دو ساعت حضور در مدرسه اصلا ارزش رفت و برگشت و خطر ابتلا به کرونا رو نداره
    • سارینا2 IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      1 0
      سلام شما که انقدر دنبال علم و سواد هستی اول املای اسمت رو یاد بگیر مهناز
  • مهران IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 8
    مردم با شادی و خوشحالی بروید به مدرسه نترسید خدا بزرگه
  • ناهید IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    واقعا برای خودم متاسفم
  • نازی ایران IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 6
    ما با بازگشایی مدارس مخالف نیستیم اما میشه رعایت کرد و منظم بود
  • امر IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 10
    این حجم کامنت در مخالفت با وزیر عجیب است
    • مینا IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      1 0
      از بس که مردم از این دولت دل خوشی دارن
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    13 1
    اقای حاجی میرزایی امروزبه مامدرسه زنگ زدوگفت ماسک دستکش ژل ضدعفونی باخودتون بیاریدمدارس حتی عرضه ندارووسایل بهداشتی دراختیاردانش آموزان بزاره ماهم باهمت خانواده هااجازه نمیدهیم فرزندانمان به مدرسه برودحتی اگریک سال درس نخوانند
  • صبا IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    8 0
    خدا شما رو لعنت کنه ۴ ماهه با اعصاب خانواده ها بازی میکنید.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    عجب وزیریه
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    اقای میزایی مدارس خوزستان ازسالهای قبل بهداشت نداشتن حالاکه بیماری اماده که اصلابهداشت ندارن ماهم ازجان بچه های خودمان سیرنشدیم به مدرسه نمیفرستیم حتی اگریکسال درس نحوانند
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 0
    اخه دولت خودش هم میدونه بعدازمدت کوتاهی مدارس روبایدببندونه امسال کرونا درشرایط بحران جهانی است اپیدمی انفولانزا هم قابل پیش بینیه باابتلا یک دانش اموزتمام خانواده ودرنهایت کل کشوردرگیرخواهدشد شمادربابرخدامسئولید چطورمیتونیداین تصمیمات لجبازانه رابگیرید
  • ابی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 10
    اقا جان شما اگه بچه هاتو را ثبت نام کردین باید با قوانینش هم احترام بکذارید کولی بازی در نیارین نصف بیشترتون دروغ میگین اصلا خیلی هاتون بچه ندارین من دوتا ابتدایی و راهنمایی دارم باید مدرسه حضوری باشه وگرنه بچه ها اشتیاق به مدرسه رفتن درس خواندن رو از دست میدهن شما ها که از کرونا میترسین چرا همیشه اسرار میکنید بچه ذها به مدرسه نرون برای اینکه برای شما تفریح و گردشی باشه پدران و مادران بی مسئولیت
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      اره بفرست همون مدرسه ای که مثل خودت بیسوادشن حتما حضوری باشه اصرارروهنوزنمیتونی درست بنویسی نوشتی اسرار فقط لب ودهن هستیدمثل همین اعضای دولت بیسواد
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 1
    اقای روحانی اصلا براش هیچ چیز دیگه مهم نیست احتمالا بعدخواهدگفت من خودم هم شنبه فهمیدم که همه مدارس حتی مناطق قرمز هم بازاست اقا بخاطر خداهم شده استعفا بده هرکی غیرشماباشه اوضاع خیلی بهتره کمتر خودتان وکابینه تان رامضحکه مردم قراردهید
  • عبّاسعلی سعادت IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 4
    بنده به عنوان یک دبیر کاملاً موافق حضور دانش آموزان در مدرسه هستم.به نظر من باز هم مدرسه مکان امن تری برای دانش آموزان است چون اینها صبح تا شب در کوچه و پارک و سالن های ورزشی مشغول بازی هستند. به علاوه تعطیلی مدارس به مسافرت بیشتر دامن می زند. به طور کلی تعطیلی مدارس نه به نفع دانش آموز است نه به نفع اولیاء و نه به نفع معلمان
  • مرتضی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    24 0
    آقای وزیر بیخود فرموده اند فرزندم رو تا به امروز با خون دل بزرگ نکردم که ایشون زر بزنن بعد بگن مشیت الهیه
  • رضا IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    خطاب به 21:27 خوش مغز توی ایران تا حالا 382000 نفر گرفتن و از این تعداد 22000 نفر مردن یعنی به ازای هر 17 نفر 1 نفر می فهمی یا نه معلومه که نه !همین شما هستید که به جای اینکه 20تا 30 روز بشینید توی خونه یاد لب دریا و کوفت و زهرمار می کنید و با ویروس میرید سور چرونی و جوج و نوشابه . حالا هم می خوایید با این طرز تفکر احمقانه بچه ها رو قربانی کنید
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 1
    نیست بچه های این دور و زمونه خیلی گل و بلبل بودن تو تحصیلاتشون هم به بهانه کرونا اهمال صورت بگیره ده بیست سال دیگه جامعه با خیل عظیمی گاو گوسفند مواجه خواهد شد
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    فردا مدرسه‌ها. باز میشه بعد 15روز دیگه امار کرونا 5برابر میشه بعد میگن مدرسه تعطیل این سیاست کثیف و مسوول بی فکره. خدا رحم کنه
  • علی امیری IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    بنظرم سیستم آموزشی را به سمت مجازی ببریم با حداکثر امکانات که خانواده ها راحت باشند و ارتباط موثر بین معلمین و دانش آموزان در پیام رسان واتس آپ مشهود باشد. توجیهی ندارد با این وضعیت ناخوشایند دانش آموزان به مدارس بروند. مسولیت و عواقب احتمالی بیماری دانش آموزان در وهله اول با شخص وزیر آموزش و پرورش هست.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    27 0
    سی سال درس خوندیم بیکار تو این کشور باید رفت اموزش اختلاس و دزدی بچه رو مدرسه بفرستیم اغوش مرگ
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    حالا هم که مردم بیشتر رعایت میکنن، دولت بی تدبیر نمیذاره. پیش به سوی موج سوم. علی برکت الله
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 1
    موافقم مگه نه اینکه بچه ها کمتر میگیرند خب ما که اصناف و اداره جات رو باز کردیم فقط مدارس مشکله فقط جلو بابا ننه ها رو بگیرید با ماشین در مدارس ترافیک و شلوغ نکنند
  • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    عمرا بزارم بچم بره مدرسه، نهایتش امسال نمیزارم درس بخونه‌، سلامتیش از همخ‌چیز مهمتر هست
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 5
    با سلام ،عزیزان بالاخره باید با شرایط خودمان را وفق دهیم الان کرونا هست شاید فردا چیزهای دیگر باشد باید بچه ها هم در شرایط فعلی یاد بگیرند که چگونه عمل کنن اما میشد از طرف مسوولینی که پروتکهای بهداشتی رو به مدارس اعلام میکنن مراجعه دانش آموزا رو هم بر اساس رقم آخر کد ملی یا تقسیم بندی حروف الفبا زوج وفرد میکردن تا از ازدحام روز اول مدارس کاسته میشد حالا که این کار رو نکردن از این نظر که هفته اول رو بازه زمانی شروع مدارس قرار دادن ما میتونیم برای کاستن از ازدحام روز اول از روزهای دوم به بعد مراجعه کنیم.
  • ناشناس IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    بابا زیاد سخت نگیرین وزیر برای خودش یه حرفی زد تنها راه حل اینه که کسی فرزند دلبندش رو به مدرسه نفرسته تا ببینم چکار میخوان بکنن مگه جون مهمتره یا تحصیل بالاخره میشه بعدا درس خوند
  • اولیا US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    بنظرم همه اولیا که نظراتشون بیان کردن عین واقعیته الان حتی از بازگشایی مدارس دارن معامله میکنند وسودهای کلانی به جیب میزنن ،بنظرتون آقای وزیر چند درصد از مردم میتونن بفکر راحتی و محیط تمییز بچه هاشون باشن؟اگه درآمد همه خانواده خوب باشه بنظرتون مدارس دولتی این همه جمعیت داره؟شما رو به خدا قسم درست تصمیم بگیرید بخدا هرچی هم جمع کنید بازم باید بزارید و برید همون یک وجب بخوابید که در انتظار هممونه ولی شما دین یک ملت گردنتونه یاعلی.
  • یه نفر IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 1
    این چه متن درهم و بی ثباتیه. انگار اصلا نمیدونن حضوری باشه یا نه. بابای من مشکل ریه داره و برادرم دانش آموزه. کافیه فقط ویروس وارد خونمون بشه تا بابام با مرگ دست و پنجه بزنه. به جای اینکه امکانات بدن برای آموزش مجازی دارن با جون مردم بازی میکنم.
  • باید برن IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 1
    جدی بایدددد برن؟؟
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 1
    مگه مردم واکسن کرونا زدن برن مدرسه این چه وضعه
  • وووو IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    من یه دانش اموز از شیرازم به مدرسه که میگیم اموزش و پرورش گفته حضوری میگه انکان نداره نمیشه الانم فردا بهمون گفتن حق ندارید بیاید مدرسه و بشبنید تو خونه انلاین و از طریق واتساپ
  • زهرا IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 2
    وزیر جان چرا یک ملت هم اعتراص کنند گوش نمی دهی
  • OM ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    سلام ما شیرازی ها ی جمله داریم آن هم (هائو عامو نکن همچی ) عامو بچوی ما موش نیسن اگه میخوی کاری کنی بچی خودت ببر آزمایشگاه . میگوما کدوم دانشگویی درس خوندی انگو سوات نداری بیشن سرجات حقوق نجومیت بگیر کاری به بجوهوی مردم نداشته باش حالو یی سال دیرتر بیکار میشن . حالو گیرم درس هم خوندن آمو کو کار سر علی دیگه تز نده بشین سر جو جمالت کار نمیخوا بکنی کوتت چرک میشه
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 1
    *چند سوال جدی از وزیر آموزش و پرورش* *اول*: *آیا هر روز در بدو ورود دانش آموزان تب سنجی می شوند؟* اگر بله کدام مدرسه توانایی خرید دستگاه را دارد؟ *دوم*: *آیا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تمام دانش آموزان و معلمان غربالگری می شوند تا موارد مبتلا و مشکوک جدا سازی شود؟* بیشترین سهم در مبتلا سازی را همین سرویس های عمومی دارند *سوم*: *آیا رانندگان سرویس مدارس از لحاظ عدم ابتلا چک می شوند؟* *چهارم: کدام تضمین برای ضدعفونی هر روز دوبار سرویس مدارس وجود دارد؟* *پنجم : در مناطق گرم با روشن بودن کولر و عدم تهویه هوا چگونه از تکثیر ویروس در محیط کلاس جلوگیری می شود؟* *ششم : اگر معلم مبتلا شد و تعدادشان در یک مدرسه زیاد شد چه کسی جایگزین معلمان مبتلا می شود؟ هزینه درمان معلم و دانش آموزان را چه کسی می دهد؟* *هفتم: هزینه تهیه هر روزه ماسک چند دانش آموز یک خانواده را چه کسی می دهد؟* در صورت عدم تامین ماسک مجبورن ماسک را که عمرش ۴ ساعت است ۴ روز استفاده کنند *هشتم : آلودگی کیف کتاب قلم را چه جوری هر روز تمیز کنند؟* *نهم : در شرایط پر استرس ناشی از ترس از ابتلا ، آیا دانش آموزان چیزی هم یاد می گیرند؟* *دهم : آخرین پژوهش ها می گوید حتی فاصله ۲ متری بین افراد نیز ایمن نیست این فاصله در کلاس های فاقد تهویه و با وجود کولر چگونه حفظ می شود؟* *یازدهم :آیا سلامت دانش آموزان اولویت است یا سواد همراه با بیماری و استرس و زجر خانواده ها که حتی موقع برگشت جرات دست زدن به بچه هم نخواهند داشت وتاثیر روانی این بر خردسالان...* *دوازدهم : آیا سرانه فعلی مدارس ، اجازه تامین مایع دستشویی را برای سرویس های بهداشتی می دهد؟* اگر هزینه هر بشکه ۴ لیتری مایع دستشویی را حداقل ۳۰ هزار تومن محاسبه کنیم ، آیا مدارس توان مالی برای تهیه مایع دستشویی را دارند؟ *سیزدهم : جناب وزیر ! آیا برای سلامتی معلمان زیر مجموعه ات تدبیری اندیشید؟* در سایر ادارات، کارمندان پشت شیشه و لایه ای ضخیم از لاستیک با ارباب رجوع و با فاصله اجتماعی حداقل ۱ متر صحبت می کنند؟ آیا سزاوار است که معلم را در جمع حداقل ۳۰ نفری( با حداکثر تجمع و حداقل فاصله اجتماعی )و بدون هیچ مانعی مشغول کار کنید ؟ چرا شما از وزیر علوم عبرت نمی گیرید که تدریس دانشگاهها غیرحضوری است و شما اصرار دارید که
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 2
      فکر نمی کنم ایشان حتی بتواند به یکی از سوالهای شما پاسخ قانع کننده بدهد ، ولی به عنوان یک هموطن ممنون از طرح این سوالات اساسی. تنها راه چاره تا زمان ارائه واکس تائید شده برای کل جامعه و مصونیت افراد درگیر ، آموزش برخط و یا تلویزیونی است با برنامه ریزی کارشناسی و دستور العمل برای اولیاء دانش آموزان . خداوند به همه افراد بشر بصیرت و توانائی زندگی سالم و عزتمند عنایت فرماید. آمین یا رب العالمین
  • مجید IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 2
    وزیررررررررررخخخخخخ خودش کرونایه
  • Mohammad IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    امیدوارم و دعا می‌کنم دو هفته ی بعد وارد پیک کرونا نشیم و بعد همین جناب وزیر و امثال ایشون هزار جور دلیل و بهانه نیارن که ماجرای پیک کرونا نه به دلیل بازگشایی مدارس که به دلیل ... و ... هست.
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    تا همه مر دم و به کشتن ندید دست بر نمی دارید همین که امار مرگ ومیر میاد پایین یه فکر ی برای مردم بر میدارید تا به قتلگاه بفرستیدشون
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    مدارس که باز نباشد، محل مصرف بودجه ۴۰ هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش مورد بازبینی قرار می‌گیرد و کاسبی اهل آموزش پرورش از بیت المال به خطر می‌افتد. برای همین باید بچه‌ها به مدرسه بروند تا پول بیشتری به دست آموزش پرورش برسد. بقیه حرف‌ها سیاه بازی است. تا قبل از تاسوعا و عاشورا این صحبت‌ها نبود. الان که امسال باعث توقف برنامه‌های عزاداری شدند، از همان روش مجددا استفاده کردند و ۲ روز قبل از آغاز، همانند ۲ روز قبل از محرم، اعلام بازگشایی مدارس را می‌کنند در حالیکه عزاداری را هم ۲ روز قبل از محرم تعطیل کردند.
  • محمد DE ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 2
    سلام من نمیفرستم این مرتیکه چه خری هست بخواد در مورد جون بچه هامون تصمیم بگیره یه مرد دزد که چند سال میان میخورن میرن من به همه میگم هیچکس نزاره بچش بره خودتون ارزش قائل بشید برا جون بچه هاتون اگه بچه مریض بچه کل سیستم خانواده در گیر میشن دیگه نه پدر نه مادر میتونن سر کار برن‌ کل خانواده درگیر ویروس. کودکان بدونید بدون هیچ علائمی ناقلن
  • محمد DE ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 3
    غلط کردی مرتیکه پیر حرفت جون هیچکس براش مهم نیست خبر مرگتون بیاد مردم راحت شن
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 0
    جناب خوش فکر در حال حاضر اهواز از کولر استفاده می کنند بر فرض یک دانش، آموز مبتلا باشد برابر با کل مدرسه و ادامه زنجیر کرونا
  • حسین IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    من چهارشنبه رفتم مدرسه هیچ کس در مدرسه ماسک نزده بود معون،معلم .....من بچه ام را مدرسه نمیفرستم هر خری هرچه میخواد بگه
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    سلام .....آقای وزیر من دانش آموزی هستم که در مدرسه نمونه دولتی درس میخونه و باید برای تحصیل ۸۵ کیلومتر از روستا به شهر برم.....در این شرایط که خوابگاه ها بسته هستند من باید چطور درس بخونم.......باید چطور به مدرسه بیام....مدرسه من توی شهری قرار داره که الان منطقه قرمزه به همین دلیل نمیتونم به مدرسه بیام.....اونوقت شما میگین باید با رعایت پروتوکل های بهداشتی به مدرسه بریم.....مگه خودتون نبودید که میگفتید کروناند نوعه ......از چه پروتوکلی حرف میزنید ....جای شرم داره که جون مردم براتون اهمیتی نداره.
  • ناشناس IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    مگه نگفتن ساعت کلاس ها از 8 تا 10 صبح هست؟ من کلاس دهم هستم ولی مدیرمون اعلام کرده کلاس ها از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    نادان بچه ابتدایی چه طور میتونه ۸ ساعت ماسک بزنه ؟!
  • Abolfazl IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 2
    این دولت دلسوز بچه ها نیست
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      1 1
      این دولت دلسوز سوسک ها هم نیست به هیج جنبنده و چرنده و پرنده ای رحم نمیکنه وای به حال انسان ها
  • آرمان IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    همونطور که همه میدونن بازگشایی مدارس دلیلی جز فشار مدارس غیر انتفاعی جهت گرفتن پول کامل از اولیای دانش آموزان نیست و در دولت روحانی فنا شدن مردم برای قشر ثروتمند یه امر تکرار شده و سابقه دار هست . من فرزندمو مدرسه نمیفرستم چون میدونم بچه ها نمیتونن بین همسالان رعایت بهداشت را بکنند (برداشتن ماسک حین بازی، استفاده از سرویس بهداشتی ، بازی با دوستان و دست به وسائل عمومی زدن مانند قلم و ...) بچه میگیره میده به دوستاش و همه میدن به خانواده و خانواده .....
  • arman IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    دولت که مجددا خیانت بزرگی کرد پس خودتون دلتون به حال فرزندانتون و پدر و مادراتون بسوزه و فرزندانتون رو مدرسه نفرستید . چون دلیلش فقط منافع مدارس غیرانتفاعی هست و حاضرن برای منافع مادی فرزندان شما را به کام مرگ بکشند . من هم 3 تا فرزندم را مدرسه نفرستادم . 1 سال عقب بمونن بهتره که باعث مشکلات بیماری کرونا در خانواده و هزینه های 50-150 میلیون تومانی بشم . اقای روحانی خودت همه مجالس را مجازی برگزار میکنی درسته؟
  • ف. ش IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    سلام مدرسه فرزند من در همدان از 8 تا 12 هست یکروز هم تا 2 این چه شیوه ای هست کلاس ها هم 20 نفره میباشد این با حرف وزیر که فرموده 8 تا 10 مغایرت دارد
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    فکر می کنید ولی مردمید؟ ولی دانش آموزان هستی که قلدرمآبانه حرف می زنی/ فکر می کنی اصلآ مردم برای تو و حرفت ارزش قائلند؟ فکر می کنی مردم بخاطر حر تو فرزندانشان را بیچاره می کنند؟
  • رضا KR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    یکی این را(حاجی بابایی)ازخواب بیدارکنه،امروز پسرم را بردم مدرسه،میگن تا اول مهر حضوری نیست،فقط از شبکه های مجازی تدریس میشه،بعد مهر یکروزدر میان +مجازی
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    در شرایطی که امکانات ضدعفونی وگندزدایی در بیمارستانها کافی نیست مدارس چگونه قرار است پروتکل های ضد عفونی وگندزدایی را اجرا کنند؟
  • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 1
    با سلام آخه چرا جناب وزیر همه باید برن مدرسه ؟ زوره فکر کردین ما بچه ها مهندس و... می شیم نه اصلا اینطور نیست منم به عنوان یک دانش آموز میگم که چرا عجله دارید پدر و مادر ما که تو کوچه پیدا نکردن که چرا مدارس رو از اول مهر شروع نمی‌کنید به امام حسین ما کلی جوان تو کشور خودمان داریم که شغل درست حسابی هم ندارن. حرف بدی میزنم به نظرتون؟ جناب آقای وزیر کار درستی نیست که همه باید برن مدرسه با این وضعیت کرونایی
  • محمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    من بچه هامو به مدرسه نمیفرستم هراحمقی که افسارش دست این پیر خرفته و بچه هاشو از سر راه اورده بفرسته البته اکثریت اینها که که کامنت میذارن مدارس غیر انتفایی هستن که نونش آجر شده اصرار دارن مدارس باز باشن
  • حسین IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 1
    ما که داداشمون رو نفرستادیم مدرسه الانم تو خواب نازه
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 0
      آفرین به شما بذار بچه کیفشو بکنه تو خونه.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    کسی که میگه بچه ها با نرفتن به مدرسه بیماری جسمی و روحی میگیرند خودش بیماری روحی وروانی داره اگه تو باز گشایی مدارس به کشور های اروپایی نگاه می کنند باید در همه موارد نگاه کنند و امکانات اونا را با کشور خودشون مقایسه کنند
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    با سلام جناب آقای وزیر جای سوال است که شما وزیر مردمید یا وزیر یه قشرخاص درلوکس ترین مدارس با کلیه امکانات ؟؟؟یا خود جز طبقه بیدرد؟؟؟ آیا بابازگشایی مدارس فکری به مناطقی که مدارس آن محروم از آب است کرده اید؟؟ کدام پروتکل بهداشتی با نبود آب امکان پذیراست ؟؟ آیاجنابعالی حاضرید یک روز نه یک ساعت در چنین مناطقی با پروتکل یاد شده فرزند خودرابمدرسه بفرستید ؟؟؟ آیا دراین شرایط سخت اقتصادی فکری به هزینه های گزاف ضدعفونی کردن کتابها و لوازم والتحریروکیف ولباسهای دانش آموزان پس از ورود به منزل کرده اید؟؟؟ براستی میدانید اندک درآمد کارگری به زور کفاف شکم آنها را میدهد چه برسد به سایر هزینه های گزاف خرید موادضدعفونی کننده آیا میدانید والدین مسنی که منتظر بازگشت جگرگوشه اشان از مدرسه هستند ممکن است در تماس با آنها آلوده شوند ؟؟ ایکاش بجای مدیریت محدود بفکر مدیریت کلان تمام مدارس اقصی نقاط ایران بودید
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    من که پسرم رو نفرستادم و نمی فرستم هر کی از جون بچه اش سیره بفرسته
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    بی برنامگی ناهماهنگی بی نظمی سردرگمی ندانم کاری و بی توچهی به اصول بهداشتی نتیجه امروز در کرمانشاه الهیه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    با حضور هر دانش آموز تعداد بیماران کوبید در شهر و خانه هایمان زیاد می شود
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    چون تو گفتی چشم حتما می فرستیمش خخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    فقط برای بازار گرمی غیر انتفاعی و بریدن گوش پولدارها و دوری از عدالت اموزشی اقای وزیر انصاف و خرد داشته باش
  • حسین IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    آخه بچهای مردم مریض شن شما جوابگو خانوادش هستین روزی 40 نفر برن مدرسه شانس بیارن 5 نفر نگیرن بعدش دستشویی های مدارس به این کثیفی بعد میگین باز بیاین مدرسه هرروز تست گرونا باید گرفته شه پولشو دارین یا حتما ما باید بدیم بچه هارو بدبخت میکنین همینجوری گرونا بگیرن میمیرم حداقل اگه درس نخونن زرنگاش خونه خودشون جبران میکنم به فکر خودتون نباشین
  • نیما IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    جناب وزیر و وزرای محترم شما خودتون بالای گود نشستین میگین لنگش کن .خودتون بچه هاتون میفرستین که ما بفرستیم .خاک تو سر مملکت ما با ای مسولینش
  • مجید IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    اگه همه دانش آموزان را به کشتن ندادید با این تزیی که دادید مگه دارویی کشف شده واکسنی اومده که همه بچه هاشونو ببرن واکسن بزنن خیالشون راحت بشه و برن سر کلاس درس .بیماری شوخی نیست استادیا شما شوخی گرفتی .جون بچهها برای خانواده ها اهمیت داره اگه خدای نکرده یکی درگیر بشه تلکیف ویه رعب و وحشت میفته تو جون بچه ها نکنید این کارو با شاد از شما هم سپاسگذاریم لطفا تدابیر دیگه بیندیشید اگه جچن بچه ها اهمیت داره
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    سرانه ایی به مدارس داده نشده چرا میگند حتی مدرسه ی مد یک ژل هم نداره بودجه ایی نداره که بخره
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    کادردرمان دیگه تاب وتوان تحمل دیوانگیهای ناتمام مسئولان روندارن کشوررابه ورشکستگی کامل رسانده اید حالا هم میخواهیدجان یک یک مردم رابگیرید شرم برشما ازقیامت خوف کنید
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    این لجبازی وخیره سریهای دولت کاملا مشکوکه خواهشا مجلس دستوراستیضاح ریس جمهورروصادرکنه 8 ماه زمان زیادیه تامردم منتظر پایان کاراین خائنین به کشورباشن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    این حج انتقادونارضایتی ازیک دولت کاملا بی سابقه هست هیچ خبرگزاری نیست که ازحجم عظیم انتقادات به این دولت ونظرات منفی مردم نسبت به دولت ننویسه خوب چرا همه مصالح کشورباید توسط یکسری بی وجدان دردولت نابودبشه مجلس انقلابی کاری کنید بااستیضاح وزیراموزش وپرورش شروع کنید تانشان دهید منافع ملت جای مصلحت اندیشی نداره بعدهم بریدسراغ ریس جمهور
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    هیچ کس نبایدبچه هاشو بافرستادن به مدرسه قربانی بی عقلی مسئولین کنه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    امسال کدوم مسئول مردمی با رفتن به یکی از مدارس زنگ شروع سال تحصیلی رو به صدا درآورده؟؟ اگر میخوان مردم رو بفهمن باید درمیان مردم باشن وگرنه دستور دادن خیلی آسونه.. آیا عواقبش رو می پذیرن؟اگه نتونستین کرونا رامهارکنید چکارت کنیم اقای وزیرمحاکمه تودردی راان وقت دوامیکنه
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    مرده شور اون کلیدتون ببرن که همه رو به کشتن میدین
  • محمد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    شما نتوانسته شپش را حل کنید در قرن 21 حالا کرونا است
  • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    به این فکر کنید که اگر بچه ها بگیرند دیگه نمیشه کرونا رو کنترل کرد و این یعنی شکست کشور
  • خدیجه IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    پس لطفاوزیراموزش پرورش هرروزتومدارس تشریف داشته باشن
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    ایشان دارندلجبازی میکنن ومیخواهندهمه مردم گرفتارکرونا شوندانوقت کسی مجال فکرکردن به مشکلات ایجادشده دولت رونداشته باشه
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    اما از ۵شنبه تاحالا وزیر آموزش و پروش ۱۰ جور حرف زد.واقعا خدا صاحب زمانمون را برسونه راحت شیم از دست اینا
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    کجا دوساعته بچه های نمونه استان خراسان شمالی از ساعت 7ونیم صبح تا یک مدرسه اند تشنه وگرسنه
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    جالب است رییس محترم مملکت از پشت دوربین زنگ مدرسه را به صدا در می اورد و با انها ازطریق تصویر با دانش اموزان سخن می گویند و کودکان معصوم حضوری به صدای زنگ مدرسه از طریق تصویر می شنود ...شاعر می گوید رطب خورده منع رطب چون کند؟؟؟؟؟!!!!!! قورباغه هم در این اوضاع در حال ابو عطا خواندن است...
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    این یک ترفند سیاسی است چون لاوی‌های قدرتمندی در مدارس غیر انتفاعی واموزشگاه‌ها ی علمی هست که وزیر هم در مقابل نفوذ انها هیچ قدرتی از خودش ندارد برای بقا در وزارتش بایدبه خواسته انها عمل کند هر تعداد دانش‌اموز‌ ویا خانواده قربانی شوند برای انها مهم نیست چرا مدارس شاهد بصورت حضوری دایر نمیشوند
  • فرهنگی خوزستان IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    مسولیت بچه ها گردن حاجی میرزایی است. بی انصاف خودت بچه نداری.۹۹۹۳
  • جواد IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    این مسئولین چی فکر میکنند مردم مثل قدیم یک جیم ۱۲ تای بچه ندارن که یکی یا دوتاش مردن ۱۰ دیگه باشه
  • ط ن US ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آقای حاجی من بچه م ونمیفرستم چون براش زحمت کشیدم وبامستجری وبدبختی بزرگش کردم نمیتونم براحتی بچه مو قربونی کنم نمیخوادشما نگران باسوادشد ن بچه هامون باشین
  • nima IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    افتادین به جان ایرانیان میخواهین بچه های مارا ازمون بگیرین شما نمیتوانید برای ما قانون تعین کنید فقط دارین گند میزنید به هرچی سازندگی اقتصاد همه چی را بر باد دادین حالا افتادین به جان ما مال بیت المال را خوردین انشاالله خدا جا حق هست ما مردمان ضعیف دست مون جایی بند نیست ولی خدا از تون بپرسه؟؟
  • reza s IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    سلام من معلم ابتدایی مدرسه پسرانه هستم متاسفانه مقایسه دانش اموز ابتدایی با جمعیتی ک تو نماز جمعه شرکت میکنند بزرگترهایی که کار میکنند و تو جامعه اند کاملا اشتباهه هر کاری هم میکنیم بچه شیطنت خودشو داره مدام رو سرو کول هم میپرن شوخی میکنن از وسایل همدیگه استفاده میکنن از ۴ دسشویی ۱۵۰ نفر استفاده میکنن از سه شیر ابخوری همه استفاده میکنند کی میگه میشه کنترل کرد که دانش اموز دستشو به دهن و چشمش نزنه, وضعیت افتضاحهههههه خدا بخیر کنه بخدا هر چقدم بگن ضد عفونی مدارس, بچه ها قابل کنترل نیستند فقط خدا بخیر کنه و اولیا از این وضعیت اگاه باشن
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    حاجی میرزایی و دولت بنفش همه مملکت رو خوردن و بردن حالا میخان جون بچه ها رو بگیرن چی شد اون 80 تن طلا؟ هان چی شد؟ مگه رییست نگفت خزانه خالیه
  • Mohammad IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 1
    شما چرا اینقدر بالا و پایین میپرید و التماس میکنید مثل پارسال بچه ها تون را به مدرسه نفرستید مجبور می شند تعطیل کنند اگه از جون جگر گوشه ها تون سیر نشدید اونها را نفرستید به مدرسه
  • اصغری IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    سلام،بچه رو امروز بردیم مدرسه گفتن چرا آوردین مدرسه آنلاین هستش ما حضوری نداریم،نه گوشی داریم نه بچه حضوری میتونه بره مدرسه گفته ما حضوری نداریم بچه سال اول ابتدایی ما الان چطور درس بدیم تکلیف این مدرسه رو روشن کنین هر روز یه حرفی میزنه ،روپوش گفتن برای بچه بگیرین پول گرفتن ولی میگن مدرسه حضوری نیستش،از شهر ساری
  • مادر IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 3
    لعنت به همه تصمیمات دروغتان امروز دانش آموزان ما رو تو کف حیاط آلوده مجبور به نشستن کردن بچم مریض شده آدرس شهرستان آبیک
    • م IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 2
      روز اول مدرسه رو از نزدیک دیدیم .مدارس اکثرا هیچ امکانات اولیه بهداشتی رو ندارند .کادر اجرایی مدرسه محدودن .مدارس خدمتکار ندارن که نظافت بشه چه برسه صدعفو نی بشه .کسی نیست پروتکل سختگیرانه رو اجرا کنه.
  • سربدار IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    خداوند لعنت کند کسانی که قران را آتش میزنند در خارج از کشور و خداوند لعنت کند کسانی که در داخل کشور قران را با توجیهات مسخره آمیز آتش می زنند که در کشوراسلامی ما 2030 را اجرا کنند و این تقی زاده ها مثل تقی زاده خائن به کشور کاری پیش نمی برند آمده اند کتاب قران را از کتاب اول دبستان حذف کرده اند به جایش گلدان گذاشته اند مثل پولهای 500 تومانی عکس حرکت الکترونها را برداشته اند یک کاسه گذاشته اند و انتظار داشته باشند که نسل آینده بیایند مثل تقی زاده تحقیر کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس