کد خبر 1114097
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
عکس/ ورزشگاه‌ها میزبان کنکوری‌ها

درحالیکه اعلام شده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، این هفته و نتایج کنکور سراسری هفته اول مهر اعلام می‌شود، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هر سه کنکور ۹۹ به صورت فشرده و به زودی اعلام می شود.

به گزارش مشرق، بیست و هشتمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور امروز پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این نشست گفت: امسال با وجود بحث کرونا کنکور سختی را برگزار کردیم که خوشبختانه در بحث رعایت پروتکل ها مشکلی ایجاد نشد و این موقعیت حساس را به خوبی پشت سرگذاشتیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تسهیلات جدید فرزندان اعضای هیات علمی در کنکور ۹۹

وی افزود: در سنوات پیش از ۷۸ هزار نفر کادر اجرایی در ۲ میلیون متر مربع فضا برای برگزاری کنکور استفاده می‌کردیم که امسال با توجه به شرایط کرونایی این تعداد به ۱۸۰ هزار نفر در ۵ میلیون متر مربع افزایش یافت که خوشبختانه کار ملی بزرگی را شاهد بودیم. 

خدایی گفت: در نظر داریم نتایج هر سه آزمون را به صورت فشرده و به زودی اعلام کنیم تا دانشگاه ها برنامه ریزی لازم برای ثبت نام و پذیرش دانشجویان در ترم جدید را داشته باشند.

پیش از این اعلام شده بود که نتایج نهایی تمامی آزمون های سال ۹۹ تا اواخر مهر ماه اعلام می‌شود؛ خدایی اخیرا هم گفته: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد، شنبه یا یکشنبه این هفته و نتایج اولیه آزمون سراسری هم تا هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود.

نتایج کنکور دکتری هم در مرحله اول اعلام شده است و داوطلبان مجاز انتخاب رشته کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    سلام....اخر فرهنگیانی که برنامه تدریس خود را بسته اند چکار کنن.....بعضی مدیران همکاری نمیکنن ولی اگر نتایج زود اعلام بشه میدونن ک چ روزهایی کلاس دانشگاه هست؟؟؟از اونطرف دانشگاه هم همکاری نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس