کد خبر 1114039
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
حضور قالیباف در بندر ماهشهر

کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده قاچاق ارزی و خلع ید مالک این شرکت شدند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش امروز در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار خلع ید مالک شرکت و لغو واگذاری شدند.

کارگران با شرح وضعیت بد شرکت و شرایط اقتصادی خانواده‌های کارگران، خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده اسدبیگی و در اولویت‌ قرار گرفتن آن بودند.

بیشتر بخوانید

گزارش قالیباف از سومین روز نظارت میدانی در شهرستان اندیکا

محمد باقر قالیباف نیز به پیگیری موضوع شرکت هفت‌تپه از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره کرد و بر ادامه روند رسیدگی به موضوع خصوصی‌سازی‌های غیراصولی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در سومین روز حضور در خوزستان، برای نظارت میدانی از پروژه‌ پل میانرود و مناطق محروم به شهرستان دزفول سفر کرد و سپس وارد شوشتر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    دمتون گرم آقای قالیباف واقعا کار درستی می کنید بگذارید کار شما رو به نیشخند بگیرند اما این کار کار درستی هست اینکه به شهرستانا سر زدید و با مردم مستقیم صحبت کردید برای من شهروند ساده بسیار خوشایند هست همونطور که از بازدیدهای میدانی سایر نماینده ها به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان هم بسیار لذت بردم و خوشحال شدم، اینکه با مردم همراه و همدل باشید به امید خدا و با همت شما مشکل گشاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس