وزارت ورزش و نهادهای نظارتی خواب نمانند/ قراردادها ۱۰ میلیاردی شد

درحالی که پرونده قرارداد فاجعه مارک ویلموتس هنوز باز است و وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به آن ورود کرده‌اند، برخی فوتبالیست‌های درجه دوم ایرانی قراردادهای میلیاردی می‌بندند!

به گزارش مشرق، در شرایطی هنوز تکلیف مدیران و افراد متخلف در قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده و پیگیری نهادهای نظارتی و امنیتی برای مشخص کردن زوایای جدید این قرارداد «فاجعه» ادامه دارد، برخی مدیران باشگاه ها با بازیکنان نه چندان تاثیرگذار و مطرح قراردادهای ۱۰ میلیارد تومانی منعقد می کنند.

با شروع فصل نقل و انتقالات برخی بازیکنان برای فصل بیستم لیگ برتر پای میز مذاکره رفته‌اند و پیشنهادهای میلیاردی را به مدیران ارائه داده اند که خارج از تصور خیلی از مردم است و با واقعیت های زندگی آنها تفاوت بسیار زیادی دارد.

کسب اطلاع کردیم تعداد زیادی از بازیکنان نه چندان مطرح و کم تاثیر برای تمدید و یا عقد قرارداد جدید رقم های بالای ۵ میلیارد و حتی ۱۰ میلیارد تومان به مدیران باشگاه‌ها ارائه داده‌اند و متاسفانه برخی مدیران نیز به این خواسته آنها تن داده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو

پیشنهادات ۱۰ میلیارد تومانی بازیکنان به باشگاه ها در شرایطی صورت گرفته که فوتبال ایران در حال حاضر بازیکن «ستاره»ای ندارد که بتواند در نتیجه گرفتن یک تیم تاثیرگذار  باشد و اکثر آنها فوتبالیست هایی معمولی هستند و با نسل های گذشته تفاوت فنی زیادی هم دارند اما رقم هایی که پیشنهاد می دهند در حد فوتبالیست های بزرگ و تاثیرگذار  است. 

وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و امنیتی که این روزها درگیر پرونده فاجعه قرارداد مارک ویلموتس هستند اگر می خواهند این پرونده به نوع دیگری تکرار نشود، الان زمانی است که باید از خواب بیدار شوند و به این قراردادها ورود کنند و با نظارت دقیق بر روی عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه ها اجازه ندهند برای حدود ۹ ماها بازی یک فوتبالیست(یک فصل فوتبالی) ۱۰ میلیارد تومان به او داده شود.

اگر می خواهند چند ماه دیگر به پرونده مدیران نالایق و کارنابلد ورود نکنند و کمیته بررسی پرونده تشکیل ندهند و مدیران را به دادسرا و دادگاه احضار نکنند، همین حالا و قبل از آنکه این قراردادها به امضا نهایی برسد باید ورود کنند و اجازه ندهند چنین رقم های سرسام آوری به بازیکنان داده شود. 

در شرایط اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند و متوسط حقوق کارگران و کارمندان حدود ۲ میلیون تومان است و در خوش بینانه ترین حالت سالی ۵۰ میلیون تومان درآمد ندارند، چه دلیلی دارد که یک فوتبالیست برای هفته ای دو بازی که مجموع بازی هایش به ۵۰ بازی ۹۰ دقیقه ای هم نمی رسد ۱۰ میلیارد تومان دریافت کند؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    خاک بر سر این ورزش و وزارتخانش
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 1
      وزیر گفت چند سال برای استقلال پرسپولیس یک ریال خرج نکردیم و فعالیت اقتصادی اسپانسر درآمد آنهاست پس سر کوفت به این دو تا تیم نزنید سرکوفت رو باید اینها به صدا و سیما بزنن که از کنار پخش زنده هزار جور مخاطب جذب میکنه و تبلیغ پخش میکنه ولی ریالی به باشگاه ها نمیده دیگه از این نظرات با پایه دروغ که میگن حق کارگر رو به مشت مفتخور میدن حالم به هم میخوره
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      دوست عزیز اسپانسر کجا بود این هزینه ها همش از جیب مردم میشه کدام شرکت و و یا کدام تاجر و یا سرمایه دار روی این باشگاههای سرمایه گذاری می کند
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وزیر اگه سواد داشت سعی نمیکرد تو فوتبال دخالت کنه که قرارداد 210 میلیاردی با ویلموتس ببندند واسه اینکه بگن این مربی رو وزیر اورده نمیدونست چطور خوشحالی کنه حالا که گند قرارداد در اومده خودشو کشیده کنار .بعد الان انقدر درگیر این قرارداد نجومی هست وقت نمیکنه به قراردادهای ده میلیاردی رسیدگی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس