کد خبر 1112857
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
جنجال مسی، لائوتارو را از پیوستن به بارسلونا منصرف کرد

درخواست جدایی بهترین بازیکن تیم فوتبال بارسلونا از این تیم سبب شده که هموطن او در اینتر درباره قبول پیشنهاد بازی در نوکمپ تجدیدنظر کند.

به گزارش مشرق، نشریه کوریره‌دلواسپورت ایتالیا مدعی شده طوفانی که در بارسلونا پس از درخواست لیونل مسی برای فسخ قراردادش با این تیم به راه افتاده، ضربات جانبی فراوانی به این تیم خواهد زد که یکی از آنها منصرف شدن لائوتارو مارتینس برای بازی در نوکمپ است.

کاسه صبر مسی هفته گذشته، یکی دو روز پس از اولین ملاقات او با سرمربی جدید تیم، رونالد کومان لبریز شد و به همین دلیل او با ارسال یک فاکس رسماً درخواست جدایی کرد. درخواست مسی آشوبی در دنیای فوتبال به راه انداخته و به مهمترین سوژه حال حاضر ورزش جهان تبدیل شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، این‌ بار برخلاف دفعات قبلی تصمیم مسی برای جدایی کاملاً جدی است و عدم حضور او برای دادن تست کرونا در روز گذشته (یکشنبه) - تستی که برای حضورش در تمرینات پیش فصل ضروری است - این مسئله را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید بارسا خواستار جذب سه بازیکن شد

حالا و در ایتالیا این موضوع روی تصمیم لائورتارو مارتینس هم تأثیر گذاشته است. مسی در گذشته به مسئولان باشگاه توصیه کرد که هموطنش را به نوکمپ ببرند اما رقم بالایی که اینتر برای فروش مهاجم 23 ساله‌اش تعیین کرد، سران تیم کاتالان‌ را از انجام این کار باز می‌داشت.

اکنون اما ظاهراً دیگر خود مارتینس هم نمی‌خواهد راهی بارسلونا شود، چون می‌داند که امکان دارد در این تیم فرصت بازی در کنار هموطنش را نداشته باشد. بارسلونا، مارتینس را به عنوان جانشین لوئیس سوارس مدنظر داشت اما اگر خروج مسی از این تیم قطعی شود، احتمالاً باید گزینه‌ دیگری برای جانشینی مهاجم اروگوئه‌ای خود پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس