کد خبر 1112785
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
بورس نمایه

بازار سهام امروز در نیم ساعت اولیه شروع معاملات حدود ۲٫۵ درصد رشد داشت و با صف‌های خرید طولانی شروع به کار کرد اما پس از گذشت یک ساعت از شروع، بازار عقبگرد کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اتفاقات امروز قابل پیش‌بینی بود گفت: بعضی‌ها به قصد نوسان‌گیری سهام خریده بودند و امروز فروش کردند.

بیشتر بخوانید:

صف‌های خرید و فروش امروز بازار سهام +عکس

وی افزود: روند معاملات امیدوارکننده است، سهامداران از بازار حمایت می‌کنند و سهم‌ها به نوعی متعادل می‌مانند که نظر من کار درست هم همین است که سهم‌ها کمی دست به دست شود و حجم بگیرد و بعد از اینکه اطمینان به بازار بازگشت سیر صعودی را پیش بگیرد. اما اینکه همان اول بازار روند صعودی شود این صعود به نوعی به خاطر هیجان خرید و صف خرید ایجاد شده است.

خبری‌زاد در ادامه خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: سرمایه‌گذاران باید بدانند که بازار مانند ۲ ماه قبل نیست و آنها بهتر است در خریدهای خود دقت کنند و هر سهمی را خریداری نکنند، زیرا بسیاری از سهم‌ها از لحاظ بنیادی ارزش‌شان از قیمت آنها در بازار بسیار کمتر است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات فعلی بازار سرمایه به نوعی نشان دهنده این است که سهم‌های خوب و بد دارند راهشان را از یکدیگر جدا می‌کنند. مهم‌ترین نکته بازار همان افزایش حجم بازار است تا بازار بتواند روی پای خودش جلو برود.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس