کد خبر 1112818
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
ارزش معاملات سهام از مرز ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

ارزش معاملات بازارهای بورس و فرابورس در مجموع از ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۵میلیارد و ۶۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲۴هزار و ۲۱۷میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۹هزار و ۱۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۲۷هزار و ۹۵۸واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آیا بورس مثبت می‌ماند؟

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۵۷۳میلیارد تومان در ۷۰۲هزار و ۳۵۸نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۵۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های پلیمرآریا ساسول، اعتباری ملل و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس