کد خبر 1112157
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کامالا هریس

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی، نامزد معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات را فردی نالایق برای این سمت توصیف کرد و گفت دختر خودش برای این سمت مناسب‌تر است.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه شب در یک تجمع انتخاباتی «کامالا هریس» نامزد معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را برای این سمت نالایق توصیف کرد و گفت «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاورش برای چنین نقشی، نامزد بهتری است.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، ترامپ در شهر «لاندندری» در ایالت نیوهمپشایر در جمع هوادارانش، کارزار انتخاباتی شکست‌خورده ۲۰۲۰ کامالا هریس را به سخره گرفت و گفت: می‌دانید، من می‌خواهم اولین رئیس‌جمهور زن را هم ببینم ولی نمی‌خواهم یک زن رئیس‌جمهور را ببینم که به شیوه او به این سمت می‌رسد؛ او لایق نیست. همه آن‌ها می‌گویند «ما ایوانکا را می‌خواهیم»، شما تقصیری ندارید.

با مطرح شدن صحبت‌هایی درباره این که لحن صحبت‌های ترامپ، با آنچه در مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه گفته بود، متفاوت است، ترامپ گفت: خب، این سخنرانی متفاوتی است. امشب من در نیوهمپشایر هستم و می‌توانیم فی‌البداهه صبحت کنیم. اگر سخنرانی دیشب را اینجا می‌کردم، همین الان همه شما داشتید اینجا را ترک می‌کردید. و اگر سخنرانی امشب را آنجا انجام داده بودم، از من انتقاد می‌شد که کمی تندرو هستم.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز در واکنش به انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت: «از انتخاب کامالا هریس شگفت زده شدم چون وی عملکرد خوبی در انتخابات مقدماتی نداشت.»

ترامپ در ادامه گفت: «هریس اظهارات غیر واقعی دارد و طرفدار افزایش مالیات و کاهش غیر معقول بودجه نیروهای نظامی است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    امریکایی=با یانکی از همه یانکی تر ...ترامپ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس