ترامپ: ایوانکا می‌تواند نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا باشد!

رئیس‌جمهور آمریکا باز هم سعی کرد دخترش را به زور از پلکان ترقی سیاسی بالا بفرستد و این بار مدعی شد که وی می‌تواند اولین رئیس‌جمهور زن آمریکا باشد.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید «کامالا هریس» شایستگی آن را ندارد که معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، باشد.

وی همچنین در واکنش به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه هریس می‌تواند گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به نخستین زنی باشد که رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود؛ گفت: دخترم ایوانکا گزینه بهتری برای این کار است.

البته این نخستین بار نیست که ترامپ دخترش را تا این اندازه مهم جلوه می‌دهد چرا که اکنون نیز ایوانکا یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید است و حضور غیرضروری وی در بسیاری از محافل سیاسی، مایه انتقاد است.

علاوه بر ایوانکا، «جرد کوشنر» همسر یهودی او نیز یکی از مشاوران ارشد ترامپ است- امری که حکایت از اعتقاد رئیس‌جمهور به ترویج خویشاوندسالاری دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ابوعلى IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    5 0
    دخترم ايوانكا گزينه بهتريست ! بى پدر، تو كه روزهاى اول ميگفتى ؛ دخترم عجب هيكلی داره !! بيچاره به اون ملت احمقى كه يه ولد … رئيس جمهورشه !
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 0
    ایوانکا خیلی هنرهای دیگه داره، حیفه برای ریاست جمهوری!! خخخخ
  • mahdi IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    به احتمال خیلی بالا ترامپ بشه رئیس جمهور مایک پنس رو بعد از یک مدت بندازه بیرون ایوانکا رو بکنه معاونش بعد ترورش کنند دخترش بمدت 8 سال بشه رئیس جمهور امریکا این احتمال خیلی بالاس خداکنه همینطور بشه احتمال دوم اینکه بایدن بشه رئیس جمهور بعد از یکسال بمیره کاملا هریس بشه رئیس جمهور ولی ترامپ طوری سخنرانی میکنه که انگار خبر داره از اینده حرف هاش خیلی ضد و نقیض هستند فقط خداکنه ترامپ بشه دوباره رئیس جمهور دوباره ای خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس