کد خبر 1112031
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
مخالفت AFC با افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی تبعیض آمیز به نمایندگان سعودی در دوحه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو هتل جداگانه ترتیب داد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها در حال تدارک امکانات لازم برای استقرار کاروان های نمایندگان غرب آسیا برای حضور در دوحه در ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات در قطر، قرار است نمایندگان کشورها به صورت جدا از هم در یک هتل اقامت کنند. یعنی نمایندگان ایران در یک هتل و نمایندگان دیگر کشورها به صورت مجزا در یک هتل اقامت داشته باشند.

اما سعودی ها از هفته گذشته به این حکم AFC اعتراض کردند و خواهان هتل های جداگانه برای تیم های خود شدند. در نهایت کنفدراسیون آسیا برای سعودی ها استثنا قائل شد و اعمال نفوذ سعودی در بالاترین سازمان فوتبال آسیا جواب داد.

طبق گزارش نشریه «الریاضیه» بعد از مذاکرات رئیس فدراسیون عربستان با داتو دبیرکل AFC، در نهایت قرار شد نمایندگان عربستان در این رقابت ها دو هتل اقامت داشته و نمایندگان بقیه کشورها در یک هتل اقامت کنند.

در نتیجه این اقدام تبعیض آمیز کنفدراسیون آسیا، کاروان تیم های الهلال و التعاون در یک هتل و کاروان تیم های الاهلی و النصر هم در هتل دیگری سکونت خواهند کرد.

در این رقابت ها استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان ایران هستند و طبق اعلام AFC باید تمام این 4 کاروان در هتل ازدان دوحه اقامت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    اینا هم اگه این پولی رو که قراره بی دلیل به ویلموتس بدن روی این کارا سرمایه میذاشتن حرفی داشتن واسه گفتن. حداقل این سعودی ها میدونن پول مفت رو کجا استفاده کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس