کد خبر 1110149
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
دبیر کل AFC : هزینه اقامت در قطر پرداخت شد/خیال‌ها تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان راحت باشد

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تمام هزینه های اقامت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر را پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش یک رسانه عربستانی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا از وعده خود به پرداخت هزینه های سکونت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در قطر سرباز زده و نمی خواهد 100 هزار دلار هزینه اقامت تیم ها را پرداخت کند.

اما داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را تایید نکرد و اعلام کرد AFC آماده پرداخت تمام هزینه های اقامت تیم ها در دوحه تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید:

مجوز حضور خبرنگاران در لیگ قهرمانان صادر شد

داتو در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام هزینه های اقامت را به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد خیال تیم ها از لحاظ راحت باشد. این اقدامات برای حفظ امنیت و سلامت کاروان ها صورت گرفته و تمام اقدامات با کشور میزبان هماهنگ شده است.

وی افزود: یک کادر پزشکی از سوی AFC در هتل اقامتگاه تیم ها حضور دارد تا به صورت تمام وقت مواظب سلامتی کاروان ها باشد. تمام تیم های شرکت کننده در این مسابقات در یک هتل خاص اقامت می کنند و هیچ فرد دیگری وارد این هتل نمی شود.

بدین ترتیب تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نیازی به پرداخت هزینه های اقامت نیستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه آنها را پرداخت می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس