سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تسویه حساب با همه بازیکنان از جمله بازیکنان خارجی امری الزامی است و به معنی قطع همکاری نیست.

به گزارش مشرق، سعید آذری ظهر امروز، جمعه ۷ شهریورماه ۹۹ درخصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان پس از اتمام لیگ و کسب سهمیه، اظهار کرد: ابتدا ایام عزاداری امام حسین(ع) را تسلیت می‌گویم. فکر می‌کنم روز هشتم محرم سال گذشته بود که رسما کارم را با فولاد شروع کردم و همان روزهای اول به اعضای تیم گفتم که باید آسیایی فکر کنیم و آسیایی تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعید آذری به خبر مذاکراتش با سپاهان

وی افزود: از ابتدا این باور را داشتم که فولاد با این امکانات و داشتن این هواداران خوب، بودن آقای نکونام، وجود آقای محمدی و شور مردم خوزستان، این پتانسیل را دارد که جزو بهترین تیم‌های ایران باشد که البته این زمینه از قبل نیز وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از همان اول مسیر به بچه‌ها گفتم هدف بلندمرتبه‌ای باید داشته باشیم و برای این هدف تلاش کردیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.

آذری درخصوص حمایت تمام قدش از کادر فنی به‌ویژه در اواخر فصل، عنوان کرد: این موضوع به فلسفه مدیریتی من برمی‌گردد، من قبل از مدیر شدنم مربی بوده‌ام و می‌دانستم پروسه مربیگری برای به نتیجه رسیدن زمان نیاز دارد؛ مخصوصا وقتی با کسی کار می‌کنید که فاکتورهای لازم برای موفقیت را دارد، این نکته در ذوب‌آهن هم اتفاق افتاد و برای مربیان مختلف این حمایت را داشتیم، اما درباره جواد نکونام در اصل من از یک سبک مربیگری و یک سرمایه ملی حمایت کرده‌ام.

وی ادامه داد: ما باید از نکونام و امثال آن حمایت کنیم تا بتوانیم زمانی سکان هدایت تیم‌های ملی را به آن‌ها بسپاریم. نکونام علاوه بر توان فنی که دارد، عاشق کارش است و پرستیژ خاصی در دوران بازی و مربیگری دارد.

آذری گفت: تصمیم نکونام تصمیم باشگاه بود و باید این را بپذیریم که تصمیمات یک سرمربی به عنوان عمود خیمه باشگاه، حمایت شود.

وی افزود: حمایت از تصمیم سرمربی مصداق کار سیستمی و هماهنگ است و تصمیم آقای نکونام جدا از تصمیم باشگاه نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص چشم‌اندازش برای بازی‌های آسیایی، بیان کرد: قطعا می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی و به‌ویژه پلی‌آف قوی شرکت کنیم؛ یک نکته مهم در بین خوزستانی‌ها این است که می‌خواهند یک اتفاق سریع رخ بدهد، ما با بازیکنان خارجی‌مان تسویه حساب کرده‌ایم، گفتند این بازیکنان را رد کرده‌اند در صورتی‌که اینطور نیست.

وی افزود: به تازگی نامه‌ای از AFC آمده که باشگاه‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان باید با اعضای خود تسویه حساب کرده باشند، خب این تسویه حساب که ما انجام دادیم به این معنی نیست که بازیکنان ما جدا شده‌اند، این اتفاق برای بازیکنان ایرانی ما نیز اتفاق افتاده و فقط بخشی از قرارداد سرمربی تیم باقی مانده است.

آذری اظهار کرد: کولیبالی، شیمبا و پاتوسی بازیکنانی هستند که مدنظر ما هستند و اگر قانونی که در خصوص جذب بازیکن خارجی وضع کرده‌اند تغییر نکند، این سه بازیکن را نگه می‌داریم چون جزئی از اسکلت اصلی تیم ما بوده‌اند.

وی افزود: خواست آقای محمدی، کادر فنی و هواداران حضور قوی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است که البته ما دو بازی پلی‌آف را در پیش داریم، ما روی بازیکنان جوانان و امیدمان نیز حساب کرده‌ایم.

سعید آذری عنوان کرد: باید تاکید کنم این تصور صحیح نیست که چون امسال ما سوم شدیم سال بعد قهرمانیم، همه تیم‌ها قطعا تلاش می‌کنند با قدرت وارد شوند و ما باید تلاش کنیم که در رقابت سربلند شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس