قهر هافبک تراکتور، سرپیچی از دستور الهامی و بازگشت به تهران!

هافبک تیم فوتبال تراکتور اردوی این تیم را پیش از برگزاری آخرین دیدار در لیگ برتر ترک کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز شب گذشته در یکی از حساسترین دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. 

تراکتور در حالی بازی را واگذار کرد که در صورت برد، می توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند. با وجود این، پیش از دیدار با فولاد اتفاقاتی در اردوی تراکتور رخ داد که شاید در رقم خوردن این باخت هم بی تاثیر نبوده باشد.

رضا شکاری بازیکن جوان تیم تراکتور به دلیل اختلافاتی که با ساکت الهامی سرمربی این تیم پیدا کرده بود، اردو را ترک کرد و با تراکتوری ها حتی عازم خوزستان هم نشد.

شکاری در هفته های گذشته دقایق کمتری برای تراکتور بازی کرده بود. آخرین بار او از دقیقه ۸۲ بازی با شاهین در هفته بیست و هشتم به میدان رفت و همین مسئله دلخوری و ناراحتی اش را در  پی داشت.

بیشتر بخوانید:

آمار عجیب مربیان لیگ نوزدهم

این بازیکن جوان که انتظار داشته در هفته های گذشته در ترکیب ثابت قرار بگیرد، در دیدار با ماشین سازی هم جایی در میان ۱۱ بازیکن اصلی تراکتور نداشت. 

شکاری بر سر همین موضوع با ساکت الهامی به اختلاف می خورد و چالش هایی هم بین دو طرف رخ می دهد؛ تا جایی که وقتی الهامی از شکاری می خواهد در دقایق پایانی بازی با ماشین سازی به میدان برود، این بازیکن از تصمیم سرمربی تیم سرپیچی می کند و حاضر نمی شود به زمین برود.

ادامه این اختلافات باعث شد شکاری قبل از بازی با فولاد خوزستان اردوی تراکتور را ترک کند و به تهران بازگردد. موضوعی که نشان می دهد تراکتور علاوه بر مشکلات مدیریتی، در بحث ارتباط بین مربیان و بازیکنانش هم مشکلاتی داشته و شاید بتوان ناکامی تیم را در این عوامل جستجو کرد.

تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر با ۵۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت ولی هنوز به واسطه حضور در جام حذفی، شانس کسب سهمیه آسیا دارد. تراکتور باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نفت مسجد سلیمان دیدار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    3 12
    اخ اخ بمیرم براتون ژاپنیای عزیز
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      14 4
      از کاشیما چ خبر. خخخخخخ
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    5 19
    آقای زنوزی تیم داری را از آذری یاد بکیرد
  • تی تی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    1 4
    بهتر بازیکنی که فقط توفضای مجازی شاخه و تو زمین نمیتونه دروازه خالی رو گل کنه و به هوادارای میلیونی تراکتور به خاطر انتقاد به حقشون توهین بکنه نمیخوایم تو تراکتور باشه هر کی میخواد باشه
  • کریم IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    کلا بازیکن بدر نخوریه.هر وقت اومده تو زمین فقط راه رفته. برا همین از روسیه دیپورت شد والا چرا آزمون موند و آقای گل روسیه شد. چنین بازکنایی معمولا جز حاشیه چیز دیگری برا تیم ندارند.پیشنهاد می کنم امسال تراکتور از لیگ خودمون بازیکنای گمنامی را که واقعا فوتبال بازی می کنند را بگیره و روی اسم ها مانور نده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس