کد خبر 1111815
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
گفت‌وگوی تلفنی نیمار با مسی برای پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در تماس تلفنی که با لیونل مسی داشته، با او درباره پیوستن به PSG صحبت کرده است.

به گزارش مشرق، تصمیم غیرمنتظره لیونل مسی برای ترک نوکمپ در پی شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا صورت بگیرد و از باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، اینتر، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و منچستریونایتد به‌عنوان مشتریان او یاد شده است.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات آرژانتینی‌ها برای بازگشت مسی +عکس

شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع خود خبر داد؛ نیمار شب گذشته (پنجشنبه) گفت‌وگوی تلفنی با لیونل مسی داشته و درباره احتمال پیوستنش به او در پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده است. این باشگاه فرانسوی به دقت وضعیت موجود در باشگاه بارسلونا و به خصوص مسی را زیر نظر دارد، اما هنوز نه پیشنهاد رسمی ارائه کرده، نه با خورخه پدر مسی که مدیر برنامه‌های اوست، تماسی گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ به نظر می‌رسد نیمار در حال رایزنی و متقاعد کردن مسی 33 ساله برای پیوستن به او در پاری‌سن‌ژرمن است، این در حالی است که گفته می‌شود لئو قصد پیوستن به منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا را دارد. نیمار که خود چهار سال فوق‌العاده را در بارسلونا کنار مسی و سوارس تجربه کرد، در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از این تیم جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

نیمار 27 ساله که رابطه خیلی خوبی با مسی دارد، تابستان گذشته خود در آستانه بازگشت به بارسلونا بود، اما در نهایت مذاکرات مدیران دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا برای عملی شدن این انتقال جواب نداد و این مهاجم برزیلی در پارک‌دوپرنس ماندنی شد. حالا که بازگشت نیمار به بارسا در این شرایط اقتصادی غیرممکن به نظر می‌رسد، این مهاجم برزیلی قصد دارد مسی را برای پیوستن به او در پاری‌سن‌ژرمن متقاعد کند.

گفته می‌شود آنخل دی‌ماریا، هموطن و دوست صمیمی لیونل مسی هم با او درباره احتمال پیوستن لئو به وی در پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده است. با وجود قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، کار پاری‌سن‌ژرمن برای جذب مسی دشوار خواهد بود، اما با جدایی بازیکنانی همچون ادینسون کاوانی، تیاگو سیلوا، چوپو موتینگ و توماس مونیه از این تیم، عملی شدن این انتقال غیرممکن هم نیست.

قرارداد مسی تا پایان ماه ژوئن 2021 با بارسلونا اعتبار دارد و رقم فسخ 700 میلیون یورویی در آن وجود دارد، اما او و مدیر برنامه‌هایش قصد دارند از بندی که در قراردادش وجود دارد، استفاده کنند و این مهاجم آرژانتینی از جمع کاتالان‌ها جدا شود.

نیمار در حال  حاضر به همرا هم‌تیمی‌های خود یعنی دی‌ماریا، کیلور ناواس، مائورو ایکاردی و خانواده‌های‌شان در جزیره ایبیسای اسپانیا در حال گذراندن تعطیلات تابستانی هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس