خط و نشان مسی به بارتومئو: ملاقات بی ملاقات ولی در تمرینات حضور پیدا می‌کنم

لیونل مسی درخواست ملاقات رو در روی بارتومئو را رد کرده ولی می‌خواهد به حالت طبیعی تا روشن شدن وضعیت قراردادش در بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش مشرق، آخرین اخبار از خروج لیونل مسی از بارسلونا اینطور گزارش شده که بارتومئو سعی دارد که فوق ستاره خود را حفظ کند.

طبق گزارش‌های رسیده رئیس باشگاه بارسلونا می‌خواهد به صورت رو در رو با مسی ملاقات کند و او را در نیوکمپ نگاه دارد.

اما مارکا در گزارشی عنوان کرد مسی با بارتومئو دیدار نخواهد کرد. تصمیم مسی قطعی است و او می‌خواهد از بارسلونا برود و علاقه‌ای ندارد که تصمیمش را تغییر دهد.

در روز یکشنبه باید تمامی بازیکنان بارسلونا در باشگاه برای انجام تست PCR کرونا حضور پیدا کنند و مسی می‌خواهد روز یکشنبه این کار را انجام دهد.

ستاره 33 ساله بارسلونا سپس برنامه دارد تا در دوشنبه که تمرینات «رونالد کومان» آغاز می‌شود به تمرینات باشگاه رفته به حالتی عادی تمرینات را دنبال کند.

طبق گزارش مارکا، مسی برنامه‌اش این است که تا وقتی وضعیت بند فسخ قراردادش مشخص نشده به حالتی عادی در باشگاه حضور پیدا کند و در تمرینات شرکت کند.

او با اینکه می‌تواند باشگاه را به خاطر قراردادش تحت فشار قرار دهد ولی قصد چنین کاری در حال حاضر نداشته و می‌خواهد طبیعی تا حل شدن مشکلات قراردادش در بارسلونا بماند.

مسی با بارتومئو ملاقاتی نخواهد داشت ولی به صورت طبیعی در بارسلونا حضور پیدا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 0
    مسی بازیکن خوب و تعیین کننده ای است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس