کد خبر 1138612
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
نیمار:جواب یک احمق را مثل احمق‌ها دادم!

مارکا مدعی شد نیمار و پاری‌سن‌ژرمن در آستانه توافق برای تمدید قرارداد هستند.

به گزارش مشرق،  در تابستان سال ۲۰۱۷ بود که نیمار با قراردادی رکوردشکن به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. همچنین در آن مقطع گفته شد که یکی از بزرگترین انگیزه های نیمار برای انتقال به تیم فرانسوی کنار رفتن از زیر سایه لیونل مسی در بارسا بوده است.

فوق ستاره برزیلی اما در ابتدا روزهای خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه نکرد و حتی در تابستان ۲۰۱۹ گفته شد که نیمار در آستانه ترک تیم فرانسوی و بازگشت به بارسلونا قرار گرفته است اما هر طور که بود او در PSG ماندگار شد.

حالا به نظر می‌رسد که رابطه ستاره برزیلی با باشگاه پاری سن ژرمن و هوادارانش بسیار بهبود یافته و او فصل گذشته نیز توانست با این تیم تا آستانه فتح لیگ قهرمانان اروپا پیش برود؛ موضوعی که باعث شده امیدواری های زیادی برای تمدید قرارداد این ستاره برزیلی با PSG به وجود بیاید.

در روزهای گذشته صحبت هایی در رابطه با توافق نیمار با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد مطرح شد و حالا در همین رابطه مارکا مدعی شده که همه چیز برای رقم خوردن این اتفاق آماده است. در واقع بر اساس ادعای منبع اسپانیایی نیمار آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس