ذوق‌زدگی پامپئو از پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به سودان

وزیر خارجه آمریکا که در حال سفر از فلسطین اشغالی به سودان است، در پیامی توییتری ذوق خود را از اینکه با پرواز مستقیم از قدس اشغالی به خارطوم می‌رود، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، به رغم مخالفت‌های داخلی در سودان با موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه آمریکا در مسیر پرواز به خارطوم تلویحا از این موضوع سخن گفته است.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا که روز گذشته در فلسطین اشغالی با مقام‌های رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر خارجه انگلیس دیدارهای جداگانه داشت، امروز سه شنبه از قدس اشغالی به مقصد خارطوم سودان در حرکت است.

بیشتر بخوانید:

هوک: برجام حتی امضا هم ندارد

دیدار وزرای خارجه آمریکا و انگلیس در قدس اشغالی

وزیر خارجه آمریکا در پیامی توییتری حین عزیمت از قدس اشغالی به خارطوم، تلویحا از لزوم عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

پامپئو نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم ما (هیات آمریکایی به ریاست او) در اولین پرواز رسمی و بدون توقف از اسرائیل به سودان قرار داریم».

ذوق‌زدگی وزیر خارجه آمریکا از حضور در اولین پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به سودان در شرایطی انجام شده که به دنبال توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال توافق خارطوم با تل‌آویو برای عادی سازی روابط مطرح شده است.

به رغم این رایزنی‌ها، ائتلاف حاکم سودان در نشستی با نخست‌وزیر این کشور موضع یکپارچه مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 1
    حالا اگه ایران پرواز مستقیم به سودان بزاره، همین غربگداها میگفتن آخه سودان هم شد جا؟؟!!!
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 1
    ذوق مرگ بشی خوک کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس